Hoi hoi hebben jullie kindjes ook wel is gehad dat ze na het poepen heel hard moesten huilen echt krijsen en hun onderkant helemaal ineens vuur rood is? Ik heb der snel verschoond en sudocreme opgedaan en der even zonder pamper laten lopen om het even bij te laten komen en toen werd ze rustig
Heeft ze vandaag vaker gepoept? mijn dochter heeft als ze vaker achter elkaar gepoept heeft ook gelijk rood en geïrriteerd. Als ik dat dan moet verschonen brult ze het vaak uit.
Zou geen sudocreme gebruiken maar iets verzorgends. Sudo is echt rommel. Waarschijnlijk was het gewoon zure poep en brand het. Hier altijd weleda calendula billenzalf, werkt top. 1x smeren en het rode is weg.
Zuren poep. Zo klinkt het. Had mijn meisje 2 weken geleden. Heel snel na poepen alles rood tot het open was.. 4 dagen geduurt tot het over was. Bepantane op gedaan en vaak verschonen of luchten werkt het beste. Sterkte met je meisje
Zeker 🙋♀️ was hier soort van dagelijkse/wekelijkse kost helaas, vooral dus door harde poep ook niet fijn voor zo'n klein onderkantje 😉 wedela billen creme is too. Als wij hard moeten poepen brand het bij ons wel eens na 🙈 krijsbui helpt hier alleen oppakken en wiegend rondlopen 🧡💚
Nee het is niet wittig het echt heel dun en echt al vanaf vrijdag ze drinkt ...
Oke, kan dan best tandjes zijn. Is het ook nog zure poep? Maar eerst harde poep en nu heeft ze water dunne ontlasting? Wel een verschil hoor in een paar dagen tijd.
Nou ik begin me beetje zorgen te maken omdat het nu al 6 dagen is. Maar ze ...
Als ze verder goed eet en vooral drinkt zou ik me geen zorgen maken. Waarschijnlijk heeft ze een buikvirusje en het belangrijkste is dan dat ze goed blijft drinken.