13 Reacties

2 jaar geleden

Heeft ze vandaag vaker gepoept? mijn dochter heeft als ze vaker achter elkaar gepoept heeft ook gelijk rood en geïrriteerd. Als ik dat dan moet verschonen brult ze het vaak uit.

2 jaar geleden

Zou geen sudocreme gebruiken maar iets verzorgends. Sudo is echt rommel. Waarschijnlijk was het gewoon zure poep en brand het. Hier altijd weleda calendula billenzalf, werkt top. 1x smeren en het rode is weg.

2 jaar geleden

Zuren poep. Zo klinkt het. Had mijn meisje 2 weken geleden. Heel snel na poepen alles rood tot het open was.. 4 dagen geduurt tot het over was. Bepantane op gedaan en vaak verschonen of luchten werkt het beste. Sterkte met je meisje

2 jaar geleden

Kan door tandjes bijv. Hier heeft ze dat ook heel erg als ze mandarijn eet, dus krijgt ze bijna niet.

2 jaar geleden

Wij hebben het als er tandjes door komen. Als het hier zover is, dan smeren we kokosolie. Onze jongen kan niet goed tegen sudocreme.

2 jaar geleden

Zeker 🙋‍♀️ was hier soort van dagelijkse/wekelijkse kost helaas, vooral dus door harde poep ook niet fijn voor zo'n klein onderkantje 😉 wedela billen creme is too. Als wij hard moeten poepen brand het bij ons wel eens na 🙈 krijsbui helpt hier alleen oppakken en wiegend rondlopen 🧡💚

2 jaar geleden

Hoelang duurde dit ongeveer met die tanden? Want ze is nu al vanaf vrijdag bezig met spuitluiers

2 jaar geleden

Reactie op debbie14

Hoelang duurde dit ongeveer met die tanden? Want ze is nu al vanaf vrijdag ...
Hier de laatste keer 3 dagen. Wat voor kleur heeft de ontlasting? Als het wittig is kan het een buikgriepje zijn namelijk.

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Hier de laatste keer 3 dagen. Wat voor kleur heeft de ontlasting? Als het ...
Nee het is niet wittig het echt heel dun en echt al vanaf vrijdag ze drinkt wel goed gelukkig

2 jaar geleden

Reactie op debbie14

Nee het is niet wittig het echt heel dun en echt al vanaf vrijdag ze drinkt ...
Oke, kan dan best tandjes zijn. Is het ook nog zure poep? Maar eerst harde poep en nu heeft ze water dunne ontlasting? Wel een verschil hoor in een paar dagen tijd.

2 jaar geleden

Nou ik begin me beetje zorgen te maken omdat het nu al 6 dagen is. Maar ze is er niet ziek van verder. Denken jullie dat ik een dokter moet gaan

2 jaar geleden

Reactie op debbie14

Nou ik begin me beetje zorgen te maken omdat het nu al 6 dagen is. Maar ze ...
Informeren kan altijd vaak kan de doktersassistente ook wel een inschatting maken

2 jaar geleden

Reactie op debbie14

Nou ik begin me beetje zorgen te maken omdat het nu al 6 dagen is. Maar ze ...
Als ze verder goed eet en vooral drinkt zou ik me geen zorgen maken. Waarschijnlijk heeft ze een buikvirusje en het belangrijkste is dan dat ze goed blijft drinken.