318 Reacties
3 jaar geleden
Nee ik heb gelukkig volgende week een intake. Dan zijn we wel 5 weken verde ...
Bizar met die wachttijden he. Ik kon zo terecht, maar dat had meer te maken met dat zij geen contracten hebben met de zorgverzekeraars heb ik het idee. Andere praktijken in de omgeving hebben een wachtlijst van 12 weken of hebben de aanmeldingen zelfs gestopt! Maar goed, gelukkig hoef je niet lang meer te wachten🙂
Haha jij blij dat je zoontje zich voorbeeldig gedroeg🤣 je voelt je anders toch wel opgelaten ook al is het hun schuld dat je dan terug moet.
Wij moeten naar het ziekenhuis voor de kleine ja. Die is vorige week aan haar armpje geopereerd. Arm ding zit nu in het gips. Maar inderdaad, denk dat ze het daar wel sneller accepteren. Ze moeten wel met al die kleintjes.
Haha inderdaad, het gaat een totaal andere kant op zo😅
3 jaar geleden
Reactie op tmr20
Bizar met die wachttijden he. Ik kon zo terecht, maar dat had meer te maken ...
Ah jeetje was zielig 🥺 heel veel beterschap voor je dochter! ❤️
3 jaar geleden
Zijn hier ook mama's die door hun postnatale depressie moeilijk in slaap vallen? Ik ben zo ontzettend uitgeput, lig nu al anderhalf uur ik bed (was gaan slapen omdat ik echt moe was..) en nu lig ik hier nog steeds te woelen... 😪
3 jaar geleden
Reactie op Jolien2606
Zijn hier ook mama's die door hun postnatale depressie moeilijk in slaap va ...
Óf ik lig al te malen voor het slapen gaan óf ik word snachts wakker en heb dan uren plafonddienst, ondanks dat ik zo enorm vermoeid ben. Helaas lijkt niets te werken om dan in slaap te komen..
VRIEND
3 jaar geleden
Reactie op Jolien2606
Vervelend dat je slecht slaapt ☹ terwijl je alle uurtjes rust zo goed kan gebruiken. Dit had ik eerder wel nu is dat afgenomen. Dit kwam bij mij door piekeren en 'te allert' blijven of de kleine niet weer een geluidje maakte ofzo. Ook was ik voor mijn operatie 'bang' te gaan slapen omdat mijn galblaasaanvallen altijd snachts kwamen. Nu gaat dit wel beter, weet niet precies waardoor.
Mijn psycholoog gaf aan dat een luisterboek ook fijn kan zijn omdat dit je hoofd ook afleid van eventuel gepieker (niet geprobeerd). Direct na mijn operatie heb ik omdat het gepieker te hevig was ca 5 dagen slaappillen geslikt. Daarna weer gestopt omdat ik dit liever niet slik (je wordt hier suf van en he lichaam went aan dat stofje) en de extra stres van de operatie ook weer afnam.
Weet jij wat jou wakker houdt? Bijv bepaalde gedachten, piekeren angst?
3 jaar geleden
Reactie op 2020mama
Vervelend dat je slecht slaapt ☹ terwijl je alle uurtjes rust zo goed kan g ...
Ik begin echt te piekeren zodra het avond is... ik krijg er echt lichamelijke ongemakken van waardoor ik nog moeilijker kan slapen... Ik ben doodop.. gelukkig zorgt mijn mama af en toe voor m'n zoontje, zodat ik wat extra kan slapen...
Hopelijk voel jij je ook snel beter, zowel lichamelijk als mentaal!
3 jaar geleden
Reactie op Jolien2606
Lastig hè, mijn hele ritme is sh*t. Ik slaap het ochtend slaapje vaak mee. Ik wil gewoon weer lekker vroeg kunnen opstaan, maar met de nacht voedingen slaap ik nog minder. Misschien lekker douchen met lavendel, slaap lekker thee. Helpt soms bij mij.
3 jaar geleden
Lastig hè, mijn hele ritme is sh*t. Ik slaap het ochtend slaapje vaak mee. ...
Na een douche heb ik eigenlijk het omgekeerde effect. Dan ben ik behoorlijk fris. Probeer daarom indien de baby het toe laat, om in de ochtend te douchen. Geeft me energie... Alleen als ik het ontzettend koud heb 's avonds, kan een douche me wel goed doen... Misschien idd lavendel proberen id kamer... Kreeg Temesta voorgeschreven wanneer ik 's nachts niet voor m'n zoontje moet zorgen maar mijn mama bij ons slaapt. Gisteren was dat zo, lag toen ook nog 1 uur wakker... 😪
VRIEND
3 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Hoe gaat het inmiddels?
Leuke foto!
Vannochtend opgenomen. Pittig maar voelt ook goed omdat het niet langer ging. De eczeem wordt ondanks de zalven alleen maar erger en ze kan geen rust voor slaap vinden terwijl ze doodop is (en wij inmiddels ook). Net nog even wat thuis opgehaald em toen we aankwamen lag ze heerlijk te slapen in een draagzak op buik van de verpleegster. Echt super personeel daar. Vannochtend bij de opname heeft ze ook heel lang gehuild (geschreewd) en lukte het ons (en ziekenhuispersoneel) niet haar te troosten. Eigenlijk ook wel fijn dat ze dat daar had en niet toevallig net een goede dag had (want die zijn spaarzaam maar ze zijn er gelukkig wel!), zo konden ze ook zien wat we met de onrust bedoelen. Nu gaan ze eerst 24 de zorg overnemen en monitoren hoe en wat het gaat en dan een plan bedenken, waarbij de dermatoloog sowieso een groot aandeel in krijgt ivm de eczeem.
3 jaar geleden
Reactie op 2020mama
Leuke foto!
Vannochtend opgenomen. Pittig maar voelt ook goed omdat het nie ...
Thanks, vond het tijd voor wat nieuws. Ik snap helemaal wat je bedoeld met dat ze niet toevallig een goed dag heeft, dat had ik toen ook in de kraamweek. Fijn dat ze wel lekker kon slapen bij de lieve verpleegster, maar lijkt me super moeilijk om haar zo af te geven, ookal ben je moe en denk je misschien pfff blij dat je effe rust hebt. Mag je nu helemaal niks meer doen dan? Ik hoop echt dat die dermatoloog zijn of haar schouders d'r onderzet en eindelijk uitvind wat er aan de hand is, germ arme Robin. Veel succes sterkte!
3 jaar geleden
Reactie op 2020mama
Leuke foto!
Vannochtend opgenomen. Pittig maar voelt ook goed omdat het nie ...
Gelukkig is ze nu in goede handen. Hopelijk kunnen jullie even bijkomen 😘