207 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ons tweede dochtertje is 4 weken geleden geboren. Erg leuk en fijn, wel heel zwaar allemaal. Hoort erbij. Alle mama's succes en sterkte met het proberen xx

茅茅n jaar geleden

Reactie op Elske

Yes, sinds Januari gestopt met de pil. 1e keer duurde het 5 maanden. Ovulat ...
Nou 11 dagen overtijd, 5 negatieve testen verder vandaag toch mijn menstruatie begonnen 鈽癸笍

茅茅n jaar geleden

Bij de eerste heeft het lang geduurd en nu inmiddels 36 weken zwanger van nummer 2. Duurde 6 a 7 maanden voordat ik zwanger was van nummer 2. Ben nu 35. Hoop dat het iedereen hier ook gegund is.

茅茅n jaar geleden

Hier ook voor tweede kindje bezig , gestopt met de pil . Ongesteld geworden naar maandje , en direct eerste keer raak . Zo niet verwacht .. maar zo blij . 13 maart uitgerekend . 1 augustus echo spannend ..

茅茅n jaar geleden

Sinds januari begonnen en inmiddels 4 negatieve testen verder 馃檲 Op naar de volgende ronde ..

茅茅n jaar geleden

Wij krijgen geen kans voor een tweede, er is altijd wat.. kind ziek tijdens de eisprong, erge ruzies tijdens de eisprong, slaapregressie tijdens de eisprong, kind en wij ziek tijdens de eisprong.. Het wordt ons niet gegund denk ik 馃槄

茅茅n jaar geleden

Reactie op Inge1992

Wij krijgen geen kans voor een tweede, er is altijd wat.. kind ziek tijdens ...
Ahhh dat klinkt wel als hele slechte timing ja 馃ズ

茅茅n jaar geleden

Ik ben een beetje in shock. 2 weken geleden plaatste ik nog dat manlief nog niet zover was maar de laatste tijd liet hij steeds vaker de condooms links liggen en zei hij als het gebeurt dan gebeurt het. Aangezien mijn cyclus nog steeds niet regelmatig was na stoppen met de pil in februari had ik geen idee wanneer ik kon testen. Laatste menstruatie was ruik 5 weken geleden.... toch maar even een testje gedaan 馃槼

茅茅n jaar geleden

Ik ben een beetje in shock. 2 weken geleden plaatste ik nog dat manlief nog ...
Jaaaa leuk!!! Gefeliciteerd!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Suusama

Jaaaa leuk!!! Gefeliciteerd!
Het moet echt nog ff landen merk ik 馃槄 m'n man is aan t werk. Die gaat t vanavond horen.

茅茅n jaar geleden

Ik ben een beetje in shock. 2 weken geleden plaatste ik nog dat manlief nog ...
Gefeliciteerd!! En alle andere wensmama's en papa's: Keep your head up en houd vertrouwen 馃槝

茅茅n jaar geleden

Reactie op Itsme2902

Gefeliciteerd!! En alle andere wensmama's en papa's: Keep your head up en ...
Idd! Houd moed! En maak je niet te druk om je leeftijd. Ben zelf 35, hoeft echt niet altijd een probleem te zijn.

茅茅n jaar geleden

Ik 39 toen ik yared kreeg en was ook na 2 maanden zwanger

茅茅n jaar geleden

Vanochtend een early test gedaan (moet maandag ongesteld worden) en er kwam meteen een duidelijke tweede streep. Wil niet meteen helemaal blij zijn want je weet het niet, maar voorgaande testen, in eerdere rondes, waren omo-wit dus heb wel goede hoop! 馃槉 Zou wel leuk zijn, bij de eerste was het in ronde 6 raak en dat zou dan nu weer zo zijn (misschien, fingers crossed 馃馃)

茅茅n jaar geleden

Reactie op Sophie87

Vanochtend een early test gedaan (moet maandag ongesteld worden) en er kwam ...
馃帀Gisteren een gewone CB gedaan, de 2e streep was er eerder dan de controlestreep en net nog even een digitale en ook heel snel 'zwanger' op het scherm 馃槉 Als 3 verschillende testen het zeggen, geloof ik het nu toch maar echt! 馃帄

茅茅n jaar geleden

Reactie op Sophie87

馃帀Gisteren een gewone CB gedaan, de 2e streep was er eerder dan de controle ...
Gefeliciteerd 馃槝

茅茅n jaar geleden

Reactie op Sophie87

馃帀Gisteren een gewone CB gedaan, de 2e streep was er eerder dan de controle ...
Gefeliciteerd!

茅茅n jaar geleden

Begin februari had ik weer een positieve test! Ik wist eigenlijk alleen nog niet of ik er blij mee moest zijn. Ik voelde me een beetje in paniek. Mijn dochter en de 2e zouden dan net geen 2 jaar schelen (24-11-2020 en 15-10-2022) maar uiteindelijk werd ik toch steeds enthousiaster. Helaas was er wel een vruchtzakje te zien maar geen vruchtje (ik zou rond de 8 weken moeten zijn) dus het traject in gegaan om een miskraam op te wekken, al snel kwam het op gang, maar alles bij elkaar heeft dit 9 weken geduurd. H猫h猫 na 9 weken en een hysteroscopie geen bloedverlies meer. Wordt ik 1,5 week later ongesteld!馃ゴ maar toch begon het toen juist weer te kriebelen om toch weer zwanger te raken (ik hoorde steeds meer mensen om me heen zwanger zijn en ik dacht, dat wil ik ook!) Maar we zouden rustig aandoen om mijn lijf de kans te geven even te herstellen. Echter vond mijn lijf het toch weer tijd om zwanger te zijn. Je hebt soms meer 3x sex nodig om zwanger te raken!馃槄馃槄 inmiddels 8+4 en 24-02-2023 ben ik uitgerekend

茅茅n jaar geleden

Reactie op Deems1991

Begin februari had ik weer een positieve test! Ik wist eigenlijk alleen nog ...
Ik heb er nu juist heel veel zin in! En ben als de dood dat het (alsnof) misgaat

茅茅n jaar geleden

Reactie op Deems1991

Ik heb er nu juist heel veel zin in! En ben als de dood dat het (alsnof) mi ...
Heel herkenbaar. Mijn dochter is van 11/11/2020 en ook ik had in februari een positieve test in handen waarbij ik niet kon geloven dat het zo snel raak zou zijn. Sneller k贸n gewoon niet. Gelukkig is het bij mij tot op heden allemaal goed gegaan, ben 16/10/2022 uitgerekend. Maar ook hier nog steeds als de dood dat er iets mis gaat.