207 Reacties
2 jaar geleden
Hallo lieve mama’s 👋🏻
Ook wij zitten op het wachtbankje, zit vandaag op 7 DPO en 17 aug is mijn NOD.
Ik voel nog helemaal NIKS waardoor ik al denk dat het niet gelukt is.
Bij mijn vorige zwangerschap had ik duidelijk symptomen.
Wie herkent dit en is toch zwanger zonder symptomen?
2 jaar geleden
Reactie op babySJ
Hallo lieve mama’s 👋🏻
Ook wij zitten op het wachtbankje, zit vandaag op ...
Ik heb een meisje van 23 november 2020 en ben nu 33 weken zwanger van nummer 2.
Ik heb de eerste weken (tot week 7) niks gemerkt aan de zwangerschap, dus het zou zo maar kunnen! Helaas veranderde het na week 7 in 2 weken behoorlijk misselijk zijn en daarna was ik weer redelijk ‘klachtenvrij’ :)
Wie weet heb je dit ook (minus de heftige misselijkheid hoop ik dan;))!
2 jaar geleden
Reactie op babySJ
Hallo lieve mama’s 👋🏻
Ook wij zitten op het wachtbankje, zit vandaag op ...
Ik had ook niet gelijk klachten hoor. Wel last van m'n borsten maar dat heb/had ik ook als ik ongesteld moest worden idem voor ks litteken. Vanaf wk 4/5 kwam ik slechter uit mn woorden en vanaf wk 6 tot aan afgelopen week was het hier goed ziek. Ach bij de 2e weet je wel oprecht waarvoor je het doet💚🧡
2 jaar geleden
Hier is het helaas misgegaan. Afgelopen vrijdag een slechte echo gehad. Op zich gaat het sinds gisteren lichamelijk al wel weer best goed. Ben maandag het vruchtje verloren en dat was echt de naarste dag. Heb nu geen buikpijn meer, nog wel bloedverlies. Merk alleen dat ik er met mijn hoofd nog niet bij ben dus ben nog wel thuis van mijn werk. Even lekker afleiding zoeken met mijn gezin ❤️ .
We wilen wel weer snel opnieuw gaan proberen.
2 jaar geleden
Hier sinds april aan het proberen en op het moment 7 weken zwanger van de 3e.
2 jaar geleden
Reactie op Kimvg
Ah heel veel sterkte. Weet hoe je, je voelt. Wij gaan het nu ook weer opni ...
Spannend! Hopelijk is het snel weer raak!😊
2 jaar geleden
Mijn dochter wordt eind oktober 2 en wij zijn deze maand voor het eerst aan het proberen voor een tweede. Ik vind het echt wel super spannend.
De eerste keer was het gelijk raak, toen een miskraam gehad, maar binnen een paar maanden was ik zwanger van mn dochter. Dus heel benieuwd hoe het nu zal gaan. 🤞
2 jaar geleden
Teleurgesteld hier 😔 ik dacht zwanger te zijn. Ik dacht zelfs de innesteling te voelen, ben vermoeider dan normaal, sneller geïrriteerd en het belangrijkste nog niet ongesteld terwijl gister m'n NOD was en ik normaal een regelmatige cyclus heb. Dus vanochtend met veel vertrouwen de test gedaan..... Negatief. 🤔😥
2 jaar geleden
Spannend! Hopelijk is het snel weer raak!😊
Ja voor jullie ook🥰 moest gister ongesteld worden. En door en buikpijn eigenlijk overtuigd dat ik het gewoon zou worden. Maar toch niet. Ben normaal heel erg optijd. En vanmorgen wel een licht streepje op de test. Maar ben voorzichtig met enthousiast zijn