207 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Kimvg
Ja voor jullie ook🥰 moest gister ongesteld worden. En door en buikpijn eig ...
Ohh wat spannend!!
2 jaar geleden
Reactie op Kim1088
Mijn dochter is van 19 november. Nu 4.5 week zwanger van nummer 2. Heel pri ...
Gefeliciteerd! Leuk mijn dochter is ook van 19 november 😊
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Whoow gefeliciteerd dan toch maar
Nou nog niet ongesteld. Maar de testen blijven super licht. Dus twijfel nog heel erg hoor of dit goed is. Ik heb ook tot 2 weken geleden sowieso nog postieve testen terug gehad van de vorige zwangerschap, blijkbaar kan de hcg nog tot 50 dagen na miskraam blijven. Dus voor nu nog maar even afwachten welke kant dit op gaat.
2 jaar geleden
Ik ben in shock!! Woensdag of donderdag is mijn nod en ik heb totaal geen symptomen. Helemaal niks!! Ik was al down omdat ik dacht dat het weer niet gelukt was. Mijn vriend was vanaf de eisprong overtuigd dat het deze maand ging lukken.
Ik had nog een test in huis en ik dacht ach laat ik maar testen dan wordt mijn gevoel bevestigd dacht ik…
Ik kan het nog steeds niet geloven en voel nog steeds niks. 1 kleine symptoom is dat ik super veel zin had in vette hap afgelopen dagen en dan vooral in de avond. Normaal heb ik dat niet haha.
Voor alle mama’s, het kan dus ook als je niks voelt! Nu hopen dat het goed blijft zitten ☺️😍
2 jaar geleden
Reactie op babySJ
Ik ben in shock!! Woensdag of donderdag is mijn nod en ik heb totaal geen s ...
Wauw en super duidelijk ook! Gefeliciteerd!
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Snap ik en misschien daarna ook nog een tijdje sceptisch misschien of het ...
Zijn nu best wel positief. Maar omdat ik vorige maand ook nog positief testte en toen bleek het na hcg prikken dat het nog steeds om de oude zwangerschap ging. Dus nu beetje bang dat het nog steeds om de vorige zwangerschap gaat. Al is dat nu wel wel 2 maanden geleden en ben ik ondertussen 4 dagen te laat.
Maar idd zal waarschijnlijk door de miskraam er nu toch minder zorgeloos in staan als het wel zo is.
Gaat bij jou de zwangerschap goed?
2 jaar geleden
Reactie op Kimvg
Zijn nu best wel positief. Maar omdat ik vorige maand ook nog positief tes ...
Ja hier gaat het goed, ik ben van de misselijkheid en de medicijnen af voor nu. Ik voel rozijntje ookal dagelijks dus dat is fijn. Binnekort 20 wk echo en druk bezig met de zolder verbouwen. Er moet namelijk een peuterkamer komen
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Ja hier gaat het goed, ik ben van de misselijkheid en de medicijnen af voo ...
O ja je gaat natuurlijk al naar de 20 weken. Gek hoor dat ik dat eigenlijk ook geweest zou moeten zijn.
Ja moet weer een kamer bijkomen! Wij twijfelde ook om de baby kamer, baby kamer te laten en een nieuwe peuter kamer. Of gewoon een nieuwe babykamer. Ik twijfelde omdat ik niet wist hoe jovani zou reageren op een nieuwe kamer. Ben benieuwd hoe het bij jullie gaat en hoe de kamer word! En veel plezier bij de 20 weken echo!
2 jaar geleden
Reactie op Kimvg
O ja je gaat natuurlijk al naar de 20 weken. Gek hoor dat ik dat eigenlijk ...
Ik laat je wel weten maar we zijn dus nog effe bezig 😅 iets met bijna klaar voor de electra erin, dan moet het nog gestuct worden dus nog wel effe bezig dus. Geeft niks dat is wel het laaste stukje huis was nog zo grof moet.
2 jaar geleden
Reactie op Trace
We hebben donderdag afspraak bij de gynaecoloog voor verdere hulp... hopeli ...
Ik wens jullie een kort traject toe 💕
2 jaar geleden
Ik had vorige week een positieve test in handen! Dus hopelijk in april 2023 een broertje of zusje voor onze dochter🥰
2 jaar geleden
Ik had vandaag een positieve test in handen! Eind april een broertje of zusje erbij voor ons meisje💗💙