207 Reacties
2 jaar geleden
Hier een dochter van november 2020, sinds maart bezig om weer zwanger te raken. Sinds vorige maand weer ongesteld na het stoppen van de pil. Hoop nu dus een positieve test te hebben, vandaag is mijn NOD. Maar doordat ik lang niet ongesteld ben geweest, weet ik dus niet of mijn cyclus alweer in het ritme is. Paar dagen geleden nog een negatieve test, maar toen te vroeg met testen en geen ochtendurine. We wachten het gewoon af! 🙏 succes iedereen!
2 jaar geleden
Reactie op Lindseeey
Succes! Ik hoop voor je dat het raak is😁
Lief! Ik hoop het ook. Maar denk dat het meer ik mijn hoofd zit 😂
2 jaar geleden
Wij hadden vorige week ook een positieve test in hadden. Dit keer zonder hulp van ziekenhuis (pcos). Hopelijk mogen we het broertje/zusje in April 2023 ontmoeten!
2 jaar geleden
Reactie op Lindseeey
Hebben jullie ook dat het bij voor een tweede proberen het heel anders voel ...
Ik vond het iets minder spannend omdat in ons geval het zonder gedoe gelukt is bij onze dochter en het voor ons niet uitmaakte of het dan een tijdje langer zou duren. Ik wil overigens niemand kwetsen, maar vertellen hoe ik het ervaren heb.
2 jaar geleden
Reactie op Lindseeey
Bij onze eerste ging het ook wel snel, maar ik heb nu wel echt weer giganti ...
Haha ja mijn eierstokken rammelen nu meer dan bij mijn eerste 😅
2 jaar geleden
Reactie op Julianna20
Hier een dochter van november 2020, sinds maart bezig om weer zwanger te ra ...
En.. was het zo of?😁
2 jaar geleden
Hier is het helaas misgegaan. Afgelopen vrijdag een slechte echo gehad. Op ...
Hier voorzichtig goed nieuws. Uiteindelijk pas een maand na mijn miskraam een eisprong gehad. We zijn er meteen weer voor gegaan en had vanochtend een licht positieve test 🥰
NOD is zaterdag of zondag.
Vind het zo onwijs spannend nu! Hoop zo dat het goed blijft gaan 🙄
2 jaar geleden
Afgelopen week had ik 3 testen met een vaag streepje wel iets oplopend per dag. Vanmorgen dacht ik laat ik een cleurbleu test doen dus gedaan maar geeft aan niet zwanger 🙈
Ik ben 6 dagen overtijd en heb wel symptomen.. volgende week toch nog een keer testen of ?
Ik weet het niet meer ..
2 jaar geleden
Nou hier gaat het circus beginnen... voorheen 2x per jaar zwanger wat helaas miskramen werden, ons zoontje is de 6e zwangerschap.
Meer als jaar geleden gestopt met de pil om toch te gaan proberen.
Er gebeurt niks.
Mijn man zn uitslag was ineens niet zo goed... ik kreeg ondertussen een foto van me baarmoeder en ze gingen mijn eileider (heb er medisch nog maar 1) doorspuiten met contrastvloeistof.
Er gebeurde niks want er was geen eileider te vinden/zien....
Voor nu staat de kijkoperatie gepland op 11 oktober. Ze gaan dan kijken of ze hem kunnen vinden en doorspuiten.
Is deze dicht dan word het ivf, is hij wel open dan gaan ze mijn man nogmaals onderzoeken en word het waarschijnlijk inseminatie...
Zo bizar eerst zo makkelijk zwanger en nu....🙄🙃🥺😭
2 jaar geleden
Wij kwamen er in april achter dat we zwanger waren. Bij de 10 weken echo kwamen we erachter dat het hartje gestopt was. 15 juni de miskraam opgewekt met tabletten. 2 maanden later had ik nog positieve testen. De vraag was of dit een nieuwe zwangerschap was of toch nog een rest.. anderhalve week te laat met menstruatie maar begon toen toch de bloeden. Dus ik ging uit van late menstruatie en dat alles nog in de war was van de miskraam. Maar bloeden bleef 2 weken duren. Dus toch doorverwezen naar gynaecoloog, die zag idd iets in mijn baarmoeder dus nu bijna 2 weken geleden een curretage moeten ondergaan. Vond ik lichamelijk meevallen maar mentaal een uitputtingsslag .Het weefsel is opgestuurd en wacht nog op de uitslag. Kan restweefsel zijn van de eerste miskraam of toch een 2e hele vroege miskraam. Voor nu de uitslag afwachten (hopelijk goed nieuws en groen licht) en een menstruatie weer afwachten. Om zowel mijn lichaam en geest nog even goed de tijd te geven. En dan hopelijk kunnen we het opnieuw proberen.
2 jaar geleden
Reactie op Kimvg
Wij kwamen er in april achter dat we zwanger waren. Bij de 10 weken echo k ...
He meid toch wat een super nare nasleep alsnog want het leek in eerste instantie wel ok te gaan in zoverre als dat kan. Fijn dat ze het nu wel even goed onderzoeken. Veel succes en we hopen op een goede uitslag, krijg je die al wel een beetje snel?