207 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
He meid toch wat een super nare nasleep alsnog want het leek in eerste inst ...
Ja was mentaal erg pittig. Maar voel me gelukkig steeds wat beter. Nou wacht al 2 weken maar heb donderdag een bel afspraak. Dus denk dat ze het dan zeggen. Weet niet of ze kunnen zien of het de miskraam van juni was of toch weer een nieuwe. Maar ze kunnen in elk geval iets anders engs afsluiten. Dus ben erg benieuwd
2 jaar geleden
Hier voorzichtig goed nieuws. Uiteindelijk pas een maand na mijn miskraam e ...
Sinds vandaag eindelijk testen die donkerder worden. Menn wat kun je jezelf gek turen op die streepjes.
Het gekke is wel dat in de avond mijn testen donkerder zijn dan met ochtendurine, terwijl ik de hele dag door gedronken heb.
2 jaar geleden
Reactie op Trace
Nou hier gaat het circus beginnen... voorheen 2x per jaar zwanger wat helaa ...
Sterkte 鉂わ笍
2 jaar geleden
Reactie op Kimvg
Ja was mentaal erg pittig. Maar voel me gelukkig steeds wat beter. Nou wach ...
馃 duimen voor goed nieuws! Hopelijk kun je dit snel afsluiten.
2 jaar geleden
Al sinds vorig jaar december bezig. inmiddels 3 miskramen verder. door het overlijden van mijn vader stond het even op een laagpitje.
bloeduitslag zag een afwijking in het bloed wat trombose kan zijn, gezien het soms een valse uitslag kan zijn moet ik in december weer bloed prikken,als er dan nog een afwijking is kan het een antwoord zijn op de vraag waarom ik zoveel miskramen heb. maaaar, we gaan er weer flink tegen aan, fingers crosseddddd
2 jaar geleden
Typ voor jou wanneer je ovulatie dag is douch je effen normaal naar de douch 1 liter water met 2 eetlepel zeezout water moet huis temperatuur zijn goed schudden wanneer je klaar bent met normaal douche begin je bij de rechter schouder naar links door je hele lichaam en dan niet af drogen zo je pyjama aan moet wel in de avond gedaan worden doe dit 3 keer voor je ovulatie en op de dag van je ovulatie geloof je je raakt zo zwanger ik heb hele goeie positie verhalen gehoord het werkt
2 jaar geleden
Wij zijn inmiddels ook een half jaar bezig voor een tweede. Helaas nog geen zwangerschap. Bij de eerste was het binnen 2 rondes raak. Mazzel denk ik. Ben inmiddels wel verwezen naar fertiliteit poli gezien ik endometriose heb. De gyn vond gelukkig geen nieuwe verklevingen. Binnenkort daar de afspraak, zal eerst allerlei testen inhouden.
We hadden ergens de stille hoop dat het voor een tweede ook weer snel raak zou zijn. Maar helaas.. en ik weet een half jaar is niets maar toch maakt het me mega onzeker.
2 jaar geleden
Reactie op Suzanne3
Hier voor nr 3.. ongeduldig ben ik. Duurt me zo lang.. intussen vijf maa ...
Herkenbaar 馃檭 Hier ook een goed half jaar bezig, maar ook pas 1 keer ongesteld geweest. Wil eigenlijk nog geen medisch traject in zoals bij de eerste, maar dit is ook niet alles. 馃槄