207 Reacties

één jaar geleden

Gister een test gedaan nu tussen de 4-5 weken zwanger. Binnen 2 x gelukt. Ben nog wel voorzichtig blij vind de 1e weken heel spannend 😬❤️

één jaar geleden

Wij zijn sinds oktober bezig, ben nu twee dagen overtijd en vind het spannend!!! Durf nog niet te testen haha

één jaar geleden

Reactie op Luzy

Wij zijn sinds oktober bezig, ben nu twee dagen overtijd en vind het spanne ...
Pfff, na 4 dagen overtijd alsnog ongesteld 😠

één jaar geleden

Reactie op Luzy

O wat klote zeg😮‍💨

één jaar geleden

Reactie op Luzy

Wij zijn sinds oktober bezig, ben nu twee dagen overtijd en vind het spanne ...
Hier ook zo. Sinds mei bezig. Al een paar dagen kwaaltjes, maar negatieve test. 😖

één jaar geleden

Reactie op Luzy

En nu ook bingo 🚩

één jaar geleden

In december een miskraam gehad, januari niet gelukt, hopelijk deze ronde meer geluk

één jaar geleden

Ja, in september een positieve test en dat werd een missed abortion die 3,5 maand duurde.. Gisteren testte ik 1 dag voor mijn ongesteldheid zou moeten beginnen en werd verrast met een enorme knal streep. Ik vind het heel spannend en vind het ook spannend dat hij al zo knal is terwijl het een normale test is en geen early. Ik ben helemaal een beetje zenuwachtig en overdonderd.

één jaar geleden

Reactie op Fabulous

Ja, in september een positieve test en dat werd een missed abortion die 3,5 ...
Van harte gefeliciteerd!!!!

één jaar geleden

Reactie op Fabulous

Ja, in september een positieve test en dat werd een missed abortion die 3,5 ...
Ik weet niet of het er verband mee houdt, maar ik had in oktober drie dagen voor mijn nod ook een knaltest met een gewone zwangerschapstest en ben nu 20 weken zwanger van een tweeling😅

één jaar geleden

Reactie op Anika94

Ik weet niet of het er verband mee houdt, maar ik had in oktober drie dagen ...
Hihi… ik hoop zo dat het nu allemaal goed gaat. Maar dat zou wel heeeel bijzonder zijn! Gefeliciteerd in ieder geval met jouw zwangerschap en spannend en leuk voor jullie een tweeling 🥰

één jaar geleden

Wij proberen sinds november zwanger te worden, helaas tot nu toe nog niet gelukt.. Vind het toch wel pittig dit spanning elke keer. Ik zit nu +/- 5 dagen na mijn ovulatie, dus moet weer even geduld hebben🙏🏻♥️

één jaar geleden

Reactie op Fabulous

Hihi… ik hoop zo dat het nu allemaal goed gaat. Maar dat zou wel heeeel bij ...
Het is er toch echt eentje 🤣🤪

één jaar geleden

Wij zijn sinds een maandje ook bezig, heb nu al wel het gevoel dat het gelukt is, binnen een week kan ik testen, op hoop van zegen 🤞🏻

één jaar geleden

Reactie op KirstenSam01

Wij zijn sinds een maandje ook bezig, heb nu al wel het gevoel dat het gelu ...
Zou fantastisch zijn als het zo snel is gelukt! 💕 Wij zijn 10 maanden bezig, zonder vooruitzichten. 😅

één jaar geleden

Ik lees graag mee met jullie. Wij willen nu ook voor een tweede kindje gaan. Dit is wel erg spannend vanwege mijn stuitklachten die ik sinds mijn eerste bevalling heb, november 2020. Als ik die niet had, had ik al eerder een tweede kindje gewild. Ik hoop zo dat mijn stuitklachten niet erger worden door een nieuwe zwangerschap of bevalling. Ik vind het erg spannend. Mijn wens voor een tweede is wel erg groot, dus vandaar dat we er nu, na lang nadenken en verlangen, er toch voor gaan! Oh zo spannend zeg!!!

één jaar geleden

Mijn verhaal wil je niet horen denk ik. Ik was vrij snel weer zwanger na Vicky. Binnen 9 maanden alweer. Maar helaas, na 8 weken een miskraam. Toch blijven proberen en een paar maanden later weer een miskraam. Opnieuw bij 8 weken. Toen ben ik wel even door een heel diep dal gegaan. Maar opnieuw weer opgekrabbelt en met manlief afgesproken dat we het nog 1x zouden proberen. Een paar maanden later ben ik ineens onwel geworden. Ik wist niet waardoor, maar had alle symptomen van shock toestand (inwendige bloeding) met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Bleek ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te hebben waarbij ik een inwendige bloeding had opgelopen. Daar ben ik bijna dood aan gegaan. Voor mij is een tweede kindje nu definitief van de baan. Ik zou heel graag een tweede kindje willen. Maar niet ten koste van alles. Dus mijn besluit is definitief, maar ik heb er geen vrede mee. Hoe ga je daar mee om? Niet. Elke dag opstaan en doorgaan en hopen dat je je beter gaat voelen.

één jaar geleden

Spannend allemaal. Ik heb nu nog een implanon, maar deze wil ik 1 juni laten verwijderen en dan willen we voor een tweede proberen. Ben benieuwd hoe het verloopt. Bij de eerste zijn we zo’n 6 maanden “bezig” geweest. 🤭

één jaar geleden

Reactie op Voldemort

Mijn verhaal wil je niet horen denk ik. Ik was vrij snel weer zwanger na Vi ...
Jeetje wat een heftig verhaal zeg. Krijg er kippenvel van. Sterkte ❤️

één jaar geleden

Reactie op Voldemort

Mijn verhaal wil je niet horen denk ik. Ik was vrij snel weer zwanger na Vi ...
O wat heftig dat je dat allemaal hebt moeten meemaken. Ik weet niet hoe je er beter mee om kan gaan helaas. Maar wil je wel heel veel kracht en sterkte toewensen!