17 Reacties

3 jaar geleden

Omg i feel you! Morgen gaat mn kleintje van 9 tot 12 wennen 😭

3 jaar geleden

Mijn dochter is niet eens wezen wennen. Gewoon direct een volle dag naar de gastouder, en het ging perfect. Had er ook niet heel veel moeite mee.

3 jaar geleden

Ook morgen, ik kijk ernaar uit!🙈 Even op gemak gaan shoppeeennn 😁😁

3 jaar geleden

Zorg ervoor dat je iemand kunt bellen en ik heb geprobeerd wat slaap in te halen maar uiteindelijk lekker serie gekeken. Ging me ook makkelijker af als dat ik verwacht had maar was heel blij met het resultaat

3 jaar geleden

Ik had achterstallige schoonmaak beetje ingehaald in huis. Maar het is vast geen probleem als je een keer belt om te vragen hoe het gaat met je kleine op de kinderopvang

3 jaar geleden

Wij durven het met corona niet aan nu. Dit omdat mijn man astma heeft. Hij had gisteren voor het eerst naar de opvang gegaan maar wij houden hem nu voorlopig nog even thuis. Ik werk weer drie dagen in de week en de overige 4 heb ik de volledige zorg. Ik zeg nu heel stoer dat ik achterstallig huishouden zou gaan inhalen (wat er genoeg is) maar als hij er niet is dan mis ik hem al. Waarschijnlijk de hele middag tranen met tuiten als hij wel een middag gaat wennen😂

3 jaar geleden

Ons dochtertje is gisteren van 9.00 tot 15.00 gaan wennen. Ze had het super goed gedaan, alleen minder geslapen dan thuis. En een poepluier met vieze kleertjes. Maar dit gebeurt alleen als ze voor het flesje niet verschoont is. Dus ze weten het voor de volgende keer😁

3 jaar geleden

Ik heb morgen m'n haar eerste wenmiddag, gelukkig ben ik dan gewoon vanuit huis aan het werk (en afgeleid). Maandag start ze een volle dag. Ik moest ook huilen toen ik de afspraak gemaakt had 😅😇

3 jaar geleden

Mijn dochtertje is vanochtend 3 uurtjes geweest voor het eerst. Toen ik der net gebracht had moest ik ook echt even huilen. Ik ben maar gaan schoonmaken thuis. Had ik even afleiding en ging de tijd snel en kom er vaak niet aan toe als ze er is haha. Het was heel goed gegaan gelukkig. Hopelijk wordt het iedere keer iets makkelijker.

3 jaar geleden

Hoe is het gegaan?

3 jaar geleden

Ik ben lekker uitgebreid in bad gegaan, haar gewassen. De tijd ging sneller dan ik dacht (want moest ook nog kolven). Ik was net het bad uit en het water liep weg toen ik een appje kreeg dat hij net sliep en ik wel wat later kon komen 🤦🏻‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op nimf123

Ook morgen, ik kijk ernaar uit!🙈 Even op gemak gaan shoppeeennn 😁😁
Shoppen? Waar kan dat? Tell me pls (:

3 jaar geleden

Reactie op Lindseeey

Hoe is het gegaan?
Goed!! Werd heel goed op de hoogte gehouden met foto's en verslagjes dat was heel fijn. Hij heeft het ook goed gedaan. Zelf ben ik het huis gaan poetsen en de tijd was snel om. Toen hij thuis kwam lekker in bad gedaan, nu aan het eten en zo naar bedje want hij is wel moe van al die nieuwe indrukken.

3 jaar geleden

Reactie op Mich1992

Goed!! Werd heel goed op de hoogte gehouden met foto's en verslagjes dat wa ...
Wat fijn! Geeft echt een goed gevoel dat het goed gegaan is he! En dan valt het achteraf allemaal wel mee 😁

3 jaar geleden

Ik had een online scholing ingepland toen hij ging oefenen. Vandaag is hij voor de eerste keer een hele dag gegaan. Voordeel papa brengt m..... mama haalt m😍

3 jaar geleden

Reactie op gzdx66

Shoppen? Waar kan dat? Tell me pls (:
Oja, in België zijn winkels open maar je móet alleen gaan.. Stiekem ga ik wel voor mn zoontje shoppen 😇