26 Reacties

3 jaar geleden

Vandaag en volgende week dagje ziekenhuis voor de provocatie test,, ben benieuwd wat eruit komt

3 jaar geleden

Wij zijn net over op pepti. Moeten over 4 weken provocatie test doen. Wij hoeven maar 1x halve fles te doen

VRIEND

3 jaar geleden

Toch straks maar nog voor het weekend langs de huisarts (hadden voor volgende week extra afspraak consultatiebureau). Vermoedelijk heeft onze dochter ook KMA. De eczeem werd nu opeens wel heel hevig. Ben benieuwd.

VRIEND

3 jaar geleden

Nu ook overgestapt op volledig pepti. Huisarts gaf aan dat als het volgende week beter gast dit aan te houden. Maar helemaal niet over testen etc. Zal dit even met consultatiebureau afstemmen. Want zou natuurlijk heel fijn zijn dat het werkt maar dan ook regelen dat we het vergoed krijgen. Was een flink dure bus. Maar fijn dat we nog voor wat weekend even langs konden.

3 jaar geleden

Vraagje, mijn zoontje poept 1-3 keer per dag. De ene keer waterig de andere keer wat meer vast. Kan dit ook kma zijn? Ook heeft hij lichte eczeem. Ik gebruik nu 4 schepjes omneo en 2 schepjes nutrilon standaard. Sinds ik standaard gebruik poept hij vaker en is hij wat onrustiger

4 maanden geleden

Reactie op Lucy85

Ik weet niet waar jullie allemaal wonen maar in Midden Limburg zit een diët ...
Beetje late reactie, maar kun je mij zeggen wie dit is?