24 Reacties

2 jaar geleden

Mijn zoontje draagt het dunne gedeelte van de puckababy met mouwen en romper met korte mouwen. Het is 24 graden op z'n kamertje en koelt vannacht af tot ongeveer 20 graden gok ik..

2 jaar geleden

Hier ook het witte lente gedeelte met mouwen. De dunste zeg maar. En dan een romper met korte mouwen erbij!

2 jaar geleden

Onze kleine man heeft nu een romper met korte mouwen aan en de lenteslaapzak. Dus het zomerdeel met lange mouwen. Moet ook zeggen dat het al aardig warm op zn kamer is, zo rond de 22 graden.

2 jaar geleden

Mijn zoontje draagt een korte mouwen romper en de afgelopen dagen het zomergedeelte, dus ook de puck a baby dunne zak met korte mouwen. Het was/is erg warm in huis. Wellicht komende dagen mouwen er weer aan ritsen.

2 jaar geleden

Hier is de witte zak de herfstzak, dat vind ik afgelopen weken al wel echt te warm voor mijn zoontje.

2 jaar geleden

Hier ook korte mouwen romper met lentedeel. Op haar kamer is het 23/24 graden

2 jaar geleden

Reactie op babytan

Mijn zoontje draagt een korte mouwen romper en de afgelopen dagen het zomer ...
Ik zag net dat mijn man ook vannacht de mouwen van de slaapzak heeft afgehaald bij Bibi! Was wel erg warm blijkbaar.

2 jaar geleden

Wij gebruiken het zomerdeel alweer een paar weken. Soms nog met een pyjamashirt met lange mouwen als het wat frisser is, maar vaak alleen een shirtje met korte mouwen over zijn romper. Het is ook best al warm op zijn kamer.

2 jaar geleden

Hier alleen het zomer deel. Deze week de mouwen eraf gehaald. En dan in haar luiertje met deze temperaturen.

2 jaar geleden

Puck a baby zomer gedeelte zonder mouwen dus en een T-shirt rompertje

2 jaar geleden

Ik heb de nieuwe hydrofiele slaapzak van Jollein gekocht en daar slaapt m'n zoontje vannacht in. Met rompertje er onder. Begon met 26 graden op z'n kamertje en is daar nu 21 graden. Heb hem tot nu toe helemaal niet gehoord, dus zal goed zijn 😃

2 jaar geleden

Hee! Ik vroeg me nu weer af nu het weer zo omslaat en het ‘s nachts ineens weer veel koeler is. Hoe slaapt jullie kindje nu in de puck a baby? Welke lagen zijn aan?

2 jaar geleden

Herfstdeel aan, romper met korte mouwen.

2 jaar geleden

Lente deel met romper en pyjama

2 jaar geleden

Hier die witte teddy zak met een romper met van die hempjes mouwtjes, is tussen de 18 a 19 graden op zijn kamer

2 jaar geleden

Hier in huis 20 graden. Dus dunne slaapzak zonder mouwen. En een pyama eronder met korte mouwen. Rompers passen niet meer 🤭 Maar ons jochie heeft het altijd wel warm

2 jaar geleden

Herfstdeel met romper korte mouw. Het is ongeveer 18 graden op haar kamer.

2 jaar geleden

Onze zoon slaapt op de opvang in de lente zak. Dus de buitenste laag met mouwen. En als het ergens warm is doen we de mouwen eraf. Thuis slaapt ie nou in de binnenste zak met de gladde kant aan de binnenkant. Het is op z’n kamer rond de 18-19 graden en hij heeft alleen een romper met korte mouwen eronder aan.

2 jaar geleden

Herfst gedeelte met romper lange mouw en een pyama broekje. Het is tussen de 17-18 graden op zijn kamer.

2 jaar geleden

En nu??