7 Reacties

VRIEND

3 jaar geleden

2 weken is ook nog kort em er verandert veel in jullie leven! Volgens mij is het in ieder geval goed dat je/jullie hiervan bewust zijn, dan kunnen jullie misschien ook bewust tijd voor elkaar maken. Bijv. als de baby slaapt even samen knuffelen ook al zijn jullie doodmoe. bij ons ging dit dan vanzelf ook verder in meer ;-) (of begon de kleine er toch heel hard doorheen te huilen of kwam iemand onverwachts onze ziekenhuiskamer inlopen 😜). Maar zou me zo met 2 weken nog niet druk maken, eerst lekker nieuw dagritme met zn 3 en vinden en met de tijd krijg je ook weer iets meer nachtrust/tijd samen als het goed is.

3 jaar geleden

Heel herkenbaar. Postte hier eerder al over maar weinig reactie ;-)

3 jaar geleden

Reactie op Suzanne3

Heel herkenbaar. Postte hier eerder al over maar weinig reactie ;-)
Heb je er last van en doe je er ook iets aan? Ik vind het erg moeilijk nog soms

één jaar geleden

Hoe is dit nu bij jullie? Ik merk dat ik het nog steeds lastig vind dat je relatie als je een kind hebt gekregen compleet anders is. Ik mis af en toe nog hoe het hiervoor was. ik heb er ook wel over gesproken met mn partner, maar hij heeft er totaal geen moeite mee. Hij accepteert dat het nu anders is en vindt het prima zo

één jaar geleden

Reactie op Boterbloem4321

Hoe is dit nu bij jullie? Ik merk dat ik het nog steeds lastig vind dat je ...
Hier is de 2e inmiddels 3 maanden oud.. dus hele issue all over again. Heb het idee dat mijn man het nog niet helemaal accepteert.. althans.. niet leuk vind gewoon. Die zoekt nog echt veel me-time. En als ik in het weekend zeg: leuk wat Mary zijn allen doen.. zie je hem met zijn ogen rollen. Opnieuw weer wennen 😔 en slapeloze nachten.. opnieuw druk op de relatie… hopelijk komen we er weer door 😖

één jaar geleden

Reactie op Suusama

Hier is de 2e inmiddels 3 maanden oud.. dus hele issue all over again. Heb ...
Dat 'me-time' willen herken ik bij mijn man ook. Waar ik graag ook meer met z'n tweeën meer wil doen heeft hij dat onderaan z:n prioriteitenlijstje staan. 'me-time' en 'tijd met zn drieën' vindt hij het belangrijkst. Echter, daardoor voel ik mij niet meer gezien. En dat terwijl onze dochter inmiddels al 2 is. Hoe hebben jullie je vrije tijd verdeeld wat betreft tijd alleen, met zn tweeën en met zn drieën?

één jaar geleden

Reactie op Boterbloem4321

Dat 'me-time' willen herken ik bij mijn man ook. Waar ik graag ook meer met ...
Nou en die van mij heeft tijd met zijn vieren ook ergens laag staan. 🙄😯 We proberen elkaar allebei een ochtend uit te laten slapen in het weekend. Ik probeer de meiden ergens mee naar toe te nemen alleen, voor me-time voor hem. En dan claim ik vaak ergens anders me time. Verder plannen we nachtjes weg.. hij met vrienden en ik met vriendinnen. Dat verdelen we eerlijk. En dan zouden we in theorie ook dates 1:1 moeten inplannen… hebben een fijne oppas… maar daar komt het toch niet van momenteel 😑😓 allebei geen energie voor ofzo 😑