15 Reacties

4 jaar geleden

Nog even geduld hebben, het is pas 10.00u. Misschien hebbende koffiepauze. Probeer het verder op de dag nog eens.

4 jaar geleden

Reactie op Mama Greet

Nog even geduld hebben, het is pas 10.00u. Misschien hebbende koffiepauze. ...
Nee :( antwoord aparaat... We zijn gesloten wegens een feestdag, telefonisch zijn we vanaf maandag weer ter jullie beschikking. Uza zelf gebeld en ze bevestigen dat er niemand aanwezig is op de dienst genetica :'(

4 jaar geleden

Oké dan is dat een feestdag die ik niet ken. Probeer het uit te leggen aan je man precies zoals het zit, jij kunt er niks aan doen! En doe iets leuks in het weekend, dan is het zo maandag:)

4 jaar geleden

Het is vandaag feest van de arbeid, maar dat een afdeling van het ziekenhuis dan verlof heeft...

4 jaar geleden

Heb je geen online medicdossier waar het mischien instaat. De bloeduitslagen staan er meestal wel in. Succes

4 jaar geleden

Reactie op Mama Greet

Oké dan is dat een feestdag die ik niet ken. Probeer het uit te leggen aan ...
Gaan ons best doen :)

4 jaar geleden

Het is vandaag feest van de arbeid, maar dat een afdeling van het ziekenhui ...
Ja maar 1 afdeling vind ik ook raar . gynecologie gebeld maar ze hebben het pas na we het weten binnen .. Dus dinsdag schatten ze

4 jaar geleden

Reactie op Sita En Jerry

Heb je geen online medicdossier waar het mischien instaat. De bloeduitslag ...
Daar staat ook niets in :'(

4 jaar geleden

Misschien is de afdeling gesloten maar doen ze belafspraken vanaf huis. De vrijdag is nog niet voorbij. Ik zou t nog even afwachten voordat je in paniek raakt.

4 jaar geleden

Als het in België is is het een feestdag

4 jaar geleden

En dit valt niet uit te leggen tegen iemand met ass. Ik heb een zoontje met ass en heb zelf ass. Wat helpt is het hem zelf laten horen door hem zelf te laten bellen of de luidspreker opzetten terwijl het wordt gezegd. En de volgende dagen om de haverklap moeten horen waarom dat jij de uitslag nog steeds niet weet. Als je maandag kan bellen dadelijk doen en de uitslag mededelen. Hij kan hier niks aan doen geloof mij dat het in zijn hoofd er nog veel erger aan toe gaat dan voor jou die er naar moet luisteren. Vooral niet boos worden want dan krijg je een ontploffing.

4 jaar geleden

Reactie op lambi

En dit valt niet uit te leggen tegen iemand met ass. Ik heb een zoontje met ...
Gelukkig ontploft hij niet, hij blokkeerd en begint te kuisen hele huis. Maakt me zenuwachtig. Hij keek er zo naar uit .. Minuten aant aftellen tot vrijdag 9u :( hij zegt nu dat hij gaat wachten en zijn gevoelens proberen te onderdrukken door met me te gaan wandelen. Dus jah gaan beetje wandelen :) lijkt nu terug beter te gaan. Dank u

4 jaar geleden

Reactie op lambi

Als het in België is is het een feestdag
Das waar maar valse belooftes geven terwijl we echt wachten op die uitslag of kindje dat ook heeft. Ze kennen zo goed de situatie

4 jaar geleden

Uza < wat ik hier uithaal is dat de kliniek in Antwerpen. Maar ik denk dat Labo's in het algemeen vandaag niet werken.

4 jaar geleden

Reactie op Kyuubi

Uza < wat ik hier uithaal is dat de kliniek in Antwerpen. Maar ik denk d ...
Ja idd in antwerpen, labo werkt maar ze willen resultaten niet meedelen ook niet doorsturen via mail. Maar ze zeggen wel dat het idd vandaag bekend is. En word doorverwezen naar genetica om resultaat te horen