7 Reacties

3 jaar geleden

Heftig, stomen mag niet?

3 jaar geleden

ik heb bij elke zwangerschap verstopte neus gehad.. tot buikholte onsteking aan toe.. is niet dat het vol snot is maar gewoon opgezwollen.. ik gebruik zout oplossing en essenti毛le munt/eucalyptus olie om me neus open te houden.. en stoom daar ook mee

3 jaar geleden

buikholte is natuurlijk bijholte onsteking 馃槀

3 jaar geleden

Niks lijkt bij mij te werken... Ik kan stomen wat ik wil, er komt niks vrij... Neusspray met zoutoplossing werkt ook niet. 馃槶 Ik ben nog op zoek naar de gouden tip 馃槀

3 jaar geleden

Ik heb/had dat ook. Na een belletje met de huisarts heb ik speciale neusspray voorgeschreven gekregen. Als zwangere mag ik deze wel en wordt ook vaak gebruikt tegen hooikoorts. Het werkt bij mij goed. Ff je huisarts bellen dus 馃槈

3 jaar geleden

Gelukkig is het voor mij al best een tijd geleden dat ik last had van een verstopte neus. Maar toendertijd heb ik idd als soort 'laatste redmiddel' zo'n rhino-horn gebruikt. En dat werkte echt goed (bij mij)! En idd veel gezonder spul. Ik zou het is proberen als ik jou was ;) Succes!!!

3 jaar geleden

Ja ik heb het ook, werd er helemaal gek van. Mocht ook niet werken vanwege verstopte neus, werk als verpleegkundige. Toen huisarts gebeld, want iemand zei heb geen zwangerschaprhinitis. Nu heb ik fluticason neusspray gekregen en ik ben er bijna weer van af! Werkt na ongeveer 2 weken, en je mag de spray de hele zwangerschap gebruiken.