14 Reacties
2 jaar geleden
Wellicht slaapregressie van 18 maanden?
www.numsy.nl/slaapregressie-18-maanden
2 jaar geleden
Hier is het overdag een ramp😔 ben al weken met mijn dochter bezig overdag, ze raakt helemaal overstuur als ik haar op bed breng en wil niet slapen. Met als resultaat dat ze vaak bij mij in slaap valt, of zo de hele dag wakker is. Dit is na dat wij corona hebben gehad ineens helemaal omgeslagen en weet niet zo goed nog wat ik er aan moet veranderen
2 jaar geleden
Reactie op Sandralivv
Hier is het overdag een ramp😔 ben al weken met mijn dochter bezig overdag, ...
Oh dat is ook zo vervelend 😔
Overdag gaat hier super. Rond 11 gaat hij zonder moeite hoe wakker hij ook is gewoon naar bed. Maar de avond.... zucht....
2 jaar geleden
Reactie op Natas12983
Overdag gaat hier super. Rond 11 gaat hij zon ...
Doet hij nog 1 slaapje? En dan van 11 tot?
Eventueel later naar bed brengen in de ochtend?
2 jaar geleden
Reactie op Natas12983
Overdag gaat hier super. Rond 11 gaat hij zon ...
11 uur sochtends? Kun je dat evt rekken tot na de lunch? Behalve slaapregressie kan het misschien nog zijn dat ie savonds gewoon oververmoeid is en daardoor niet slaapt. Als er dan kortere tijd zit tussen zn middagdutje en avond, helpt dat misschien?
2 jaar geleden
Reactie op Thereforyou
11 uur sochtends? Kun je dat evt rekken tot na de lunch? Behalve slaapregre ...
Dat was ook mijn gedachte idd
2 jaar geleden
Dax heeft ook een hele tijd flink lopen keten als we hem in bed leggen. Mij valt op dat hij pas wil slapen als het donker begint te worden buiten, terwijl overdag het geen probleem is om met licht in slaap te vallen. We gaan een verduisterend gordijn plaatsen op zijn kamertje. Vandaag viel hij wonder boven wonder gelijk in slaap. Ik denk ook dat het een slaapregressie kan zijn.
2 jaar geleden
Reactie op Thereforyou
11 uur sochtends? Kun je dat evt rekken tot na de lunch? Behalve slaapregre ...
Geen idee. Nog nooit gedaan. Kan ik wel eens proberen. Hij heeft wel eens dat hij na de lunch gaat slapen maar hoe dan de avonden zijn durf ik niet te zeggen. Gek eigenlijk dat ik dat dan niet weet...
2 jaar geleden
Reactie op Natas12983
Geen idee. Nog nooit gedaan. Kan ik wel eens proberen. Hij heeft wel eens d ...
Ik zou een uur of 12 proberen proberen dan hopen dat hij tot 2 uur /half 3 slaapt. En dan kun je tot een uur of 7 aanhouden tot bedtijd. Weet niet wat nu zijn bedtijd is?
2 jaar geleden
Ik zou een uur of 12 proberen proberen dan hopen dat hij tot 2 uur /half 3 ...
Zijn bedtijd is nu wanneer hij bij ons in slaap valt 🥴meestal tussen 19.00 en 20.00 uur. En smiddag om 12uur slapen gebeurt wel eens de ene keer slaapt hij 1uur en soms 3uur... maar dan nog kan de avond erg onvoorspelbaar zijn. Hij kan serieus van 13.00 tor 21.00 wakker zijn zonder moeite of tekenen van vermoeidheid of huilen of wat dan ook.
2 jaar geleden
Het is hier op dit moment ook al zeker 1,5 week drama met s’avonds naar bed brengen. Met de laatste 3 dgn echt verschrikkelijk. Kei en keihard krijsen, de buren zullen wel denken. Maar we zijn echt 1 tot 2 uur bezig tot te is slaapt.
Snap echt niet waar dit opeens vandaan komt.
Ze krijst zo hard. Pijn aan m’n hart, maar tegelijkertijd ook irritatie omdat niks goed is.
Maar op deze manier komt ze ook maar aan 10 uur slaap of zelfs minder in de nacht.
2 jaar geleden
Hier ook sinds een paar dagen, hij is bijna een uur aan het krijsen voordat hij in slaapt valt. We laten het hem eerst zelf proberen, dan leggen we hem neer zonder iets te zeggen. Anders spreken we hem aan en dan weet ie dat ie moet liggen. Zal wel weer een fase zijn.
2 jaar geleden
Reactie op Fordkaatje
Hier ook sinds een paar dagen, hij is bijna een uur aan het krijsen voordat ...
Toch “fijn” om te horen dat wij niet de enige zijn.