33 Reacties

2 jaar geleden

19/20.. ligt ook wel aan het merk hoor. Wij vinden die van de Decathlon fijn. Onze dochter is bijna 16 maanden en zit net in 20/21

2 jaar geleden

Sophie is nu 16 maand en zit in schoenmaat 23.😅

2 jaar geleden

15 maanden en maat 22 (shoesme)

2 jaar geleden

Onze zoon is 15 maanden en heeft schoenmaat 22.

2 jaar geleden

Ik denk dat het ook een beetje aan het merk van het schoentje ligt.. maar mijn dametje heeft maat 20 en is 15 maanden. Dit heeft ze denk al een maand of 4..

2 jaar geleden

Hier zit meneer in maat 23

2 jaar geleden

Maatje 22 met 12 maanden en maatje 24 met 15 maanden!

2 jaar geleden

Hoe weet je welke maat ze hebben? 🙈 Ik heb nog geen schoenen voor haar gekocht, maar wil het wel gaan doen, online.

2 jaar geleden

Mauro is bijna 15 maanden en heeft maat 22.

2 jaar geleden

Hier 15 mnd en heeft maat 21. Maar zoals je al aan de antwoorden ziet, verschilt het heel erg per kindje en idd ook per merk. Dus tegen de tijd dat jouw kleine gaat lopen, dan kijken welke maat hij/zij nodig heeft. Ik heb ook gewacht tot ze in huis best goed liep, voor ik haar ook buiten zelf liet lopen. Toen goede schoentjes gekocht en me laten adviseren waar ik op moet letten bij het kopen van schoentjes.

2 jaar geleden

Reactie op kellykleingeld

Hoe weet je welke maat ze hebben? 🙈 Ik heb nog geen schoenen voor haar ge ...
Je kan online kijken erg zijn meetmethode voor maar persoonlijk zou ik gewoon naar de winkel gaan zodat ze daar goed kunnen meten. Heb zelf 2 jongens met beide brede voeten dus dan is echt niet alles geschikt

2 jaar geleden

Je kunt ook zelf de voeten meten met bijvoorbeeld : https://www.shoesme.nl/shoesme-meetsysteem-meetsysteem2019?gclid=CjwKCAiAgbiQBhAHEiwAuQ6Bkn5AP-Vcbfbq9VRwzhkRwmHUZVFcoXKGSYfRuEtnSsy2gOKdA9n1ZRoCMHcQAvD_BwE

2 jaar geleden

Je kan het zelf meten of keer meten in de winkel. Maar ik wil dus gepersonaliseerde schoenen kopen, maar al beetje op de groei.. dus kan niet echt meten🙈

2 jaar geleden

Reactie op Anneke501

Hier 15 mnd en heeft maat 21. Maar zoals je al aan de antwoorden ziet, ver ...
Ja precies.. Ik wil graag gepersonaliseerde schoenen kopen, maar voor op de groei. Maar wil niet een maat te klein kopen, zodat ze er te kort mee kan doen enzo.. Maar ik zal is langs een winkel gaan

2 jaar geleden

Reactie op Anneke501

Hier 15 mnd en heeft maat 21. Maar zoals je al aan de antwoorden ziet, ver ...
Hier het zelfde gedaan en als ik zo vrij mag zijn om nog een tip te geven, niet alle schoentjes gaan even makkelijk aan kwam ik achter. Wij hebben er nu die aan de zijkant een rits hebben en aan de voorkant klitteband en dat is echt fijn anders krijg je die voetjes er zo lastig in gewurmd😂 Overigens hier ook maatje 20 denk dat 19 ook wel had gepast nog maar ook een beetje op de groei gekocht (ze loopt er goed mee) ze zijn er zo uitgegroeid. Maar op d'r sloffen naar buiten (gebeurde op de opvang omdat ze nog geen schoenen had 🙈) vond ik ook zo wat. Dus toch maar ietsje eerder aangeschaft dan dat ik oorspronkelijk van plan was. Anyway ze loopt sinds zondag stukken los😍

2 jaar geleden

Overigens denk ik dat als ze wat ouder zijn dat ook wel makkelijker gaat, schoenen aan... Ze heeft nu een flexibele zool, dat hoeft straks ook niet zo 🤭

2 jaar geleden

Naar een goede schoenenwinkel gaan en daar laten opmeten. Zou niet snel schoenen online kopen als je de maat nog niet weet.

2 jaar geleden

Bijna 15 maanden en maat 19/20 :)

2 jaar geleden

Reactie op Thmr

Ja precies.. Ik wil graag gepersonaliseerde schoenen kopen, maar voor op d ...
Ah ok, dan wordt passen in een winkel idd wat lastiger. Hoever van tevoren wil/moet je de schoentjes bestellen? Je zou anders misschien nog even kunnen wachten tot ze aan schoentjes toe is en dat voetjes laten opmeten en dan daarna kiezen welke maat schoentjes je bestelt... Maar succes iig! 😁

2 jaar geleden

Bijna 15 maanden en schoenmaat 22 voor laarzen en schoenmaat 21 voor gympen. Ik ben fan van hoge gympen met klittenband en ritssluiting aan de zijkant. Emma liep al met 10 maanden en zachte zolen versleet ze enorm snel dus we zijn al vroeg begonnen met de echte zolen. Omdat die stijve harde niet goed zijn voor de groei van de voet halen wij eigenlijk alleen ergonomische schoenen/laarsjes.