130 Reacties
3 jaar geleden
Toevallig vorige week de box weggehaald en bij Ikea geweest. Er komt tegen de witte wand op den duur nog een krijtbord en waar de loopwagen staat een stoeltje. En op de foto was het opgeruimd 😉
3 jaar geleden
Hier staat de box nog wel. Eigenlijk gebruiken we hem bijna nooit, behalve de laatste tijd als ik aan het koken ben of schoonmaken terwijl hij wakker is. Dus ik durf de box toch nog niet weg te doen. Maar als er ooit een tweede komt wil ik een grondbox
3 jaar geleden
Geen speciale hoek, ook omdat de box er nog staat en af en toe wordt gebruikt. Ze heeft een mand waar het meeste speelgoed in zit. Iedere keer als ze gaat slapen, ruimen wij alles weer op.
3 jaar geleden
Toevallig vorige week de box weggehaald en bij Ikea geweest. Er komt tegen ...
Oh en vergat te zeggen, er komt over de hele bovenkant nog een eikenhouten plank zodat je het gat in de hoek niet meer ziet.
3 jaar geleden
Reactie op Sannecl92
Haha, ja een speelhoek blijft niet lang opgeruimd!😅 Man man man, ik blijf ...
Echt he. Maar ben nu wel heel blij dat ik het gewoon in de la kan pleuren en het uit het zicht is 😅 daar stoorde ik me met de box zo aan. Eén grote opslag 😩
3 jaar geleden
Wij hebben de speelhoek in onze keuken gemaakt. Smastad serie van IKEA gebruikt hier. 1 stoeltje gekregen als kraamcadeau met de naam van onze dochter en voor het oog maar al een tweede stoeltje bijgekocht 😶 Linou vindt de spiegel ook helemaal leuk en speelt daar graag voor. Onze hondjes vinden het helemaal prima dat ze hun hoekje af en toe met haar moeten delen🤭 ooh en de visjes in het aquarium zijn ook mega interessant natuurlijk! Nu nog bezig met een boxkleed van 140x200 cm voor op de grond, aangezien haar broertje over maximaal 9 weken bij ons zal zijn en ik hem er graag bij wil kunnen leggen als ik met haar aan het spelen ben
3 jaar geleden
De mat is inmiddels weg, we vertrouwen hem met zijn klimrek. Het klimrek verplaatsen we meestal meer de woonkamer in. Het idee dat hij in de serre troep maakt en de rest speelgoed vrij blijft werkt nog niet echt 🤣
Bureautje gemaakt van twee 2x1 en een 2x2 Kallax kast met plank.
De boekenkast die je ziet heeft hij ook de onderste twee planken van, hij haalt toch alles wat er staat weg 🤣 en aan de andere kant ervan staat nog een 4x2 Kallax
De box staat trouwens ook nog aan de andere kant van de woonkamer. Wil ik na Sinterklaas de kerstboom inzetten. En dan kijken hoe het bevalt zonder, miss gaat hij dan erna weg
3 jaar geleden
Reactie op Colet
Onze speelhoek. Idee van Pinterest.
Waar hebben jullie het houten blad vandaan wat erop ligt? Wij zoeken ook nog steeds...
3 jaar geleden
Reactie op Colet
Bij de Praxis. Daar verkopen ze allemaal deco hout.
Thanks!