130 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Colet
Onze speelhoek. Idee van Pinterest.
Leuk! Zoiets wil ik dus ook maar mn vriend vindt zoiets voor haar volgende slaapkamer en niet iets voor de woonkamer. Zal er binnenkort nog eens over beginnen..
3 jaar geleden
Reactie op Mb14
Wij hebben ook de Tipi tent op de plek van de box. Net voor haar verjaardag ...
Wat leuk, speelt ze ook echt in de tent?
3 jaar geleden
Hier een heerlijke opbergmand van de Aldi, deze kan dicht en dan heb je een bank. Dit is haar rommelhoekje. Wil het nog meer voor haar gaan aankleden zodat ze echt haar speelhoek heeft. Heb ook op dit moment nog een slaapkamer over waar ze eerst zou slapen, mischien dat ik die ook wel ga aanpassen tot groot speelkamer. We hebben alles gelijkvloers dus vond dat ook wel een idee
3 jaar geleden
Aan de andere kant van de woonkamer staat gaat scootertje en loopfiets ik wil nog de box weghalen en een keukentje plaatsen die ze voor haar verjaardag heeft gehad maar daar is ze nog te klein voor daar wachten we nog even mee als ze nog wat ondeugend is of ik ben druk bezig zet ik haat vaak in de box met de tv aan dan vermaakt ze zich wel even.
3 jaar geleden
Reactie op Petra81
De duplo staat er nog niet bij. We moeten nog een leuke opbergbak zien te v ...
Is dat linker spiraal ding van de action? Ik kom even niet op de naam 😂 had het in m'n handen maar twijfel
3 jaar geleden
Reactie op Colet
Onze speelhoek. Idee van Pinterest.
Dit willen wij ook gaan doen!😍 zou ik de afmetingen van de plank die jullie erop hebben bevestigd mogen? En waar heb jullie die gehaald?🤭
3 jaar geleden
Vandaag in elkaar gezet, gekregen voor zijn verjaardag van opa en oma (schoonfamilie). Is allemaal Vd ikea. Links zit een lade op wieltjes waar al het speelgoed in kan. En heb een speelkleed van Zandvoort circuit plus grijs kinderfauteuil (van leenbakker) voor de tv-kast beide.
Als hij wat ouder is wil ik de 2 witte stoeltjes Vd ikea er nog bij hebben bij het bureau. Maar ivm overal aan optrekken vond ik dat nu nog niet zo handig😉
3 jaar geleden
Is dat linker spiraal ding van de action? Ik kom even niet op de naam 😂 ha ...
Ja, dat is dezelfde! Ik had de mijne via marktplaats en toen ik laatst in de Action liep zag ik hem daar ook staan.
3 jaar geleden
Reactie op LPF2020
Waar heb je het klimrek vandaan? Die van ons is ook echt een klimmer, zijn ...
Is inderdaad een pickler driehoek. Deze kan je inklappen en voor zijn verjaardag krijgt hij de glijbaan er bij. Deze komt uit Oostenrijk van een officiële maker van pickler driehoeken, maar je kan er idd veel vinden. Let erop dat de afstanden tussen alle sporten gelijk zijn, ook de grond naar de eerste en naar de bovenste
3 jaar geleden
Ja, dat is dezelfde! Ik had de mijne via marktplaats en toen ik laatst in d ...
Thanks! Dan ga ik hem toch halen denk 😁