130 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Jaleesa91

Vandaag in elkaar gezet, gekregen voor zijn verjaardag van opa en oma (scho ...
Welke set is dit?

3 jaar geleden

Reactie op -Claire1234

Welke set is dit?
Småstad, 2x de bank en 1x de lade.

3 jaar geleden

Dit is het momenteel, maar ik wil er graag een gezellig hoekje met kastruimte van maken, en een kurkwand rechts bij het keukentje

3 jaar geleden

Reactie op LPF2020

Waar heb je het klimrek vandaan? Die van ons is ook echt een klimmer, zijn ...
Wij hebben deze maar dan in pastelkleuren van montessoriclimber.com, zijn we super tevreden mee. De plank in het midden kun je omdraaien en dan als glijbaan gebruiken. We hadden een best lange eisenlijst en het heeft me heel wat avondjes speurwerk gekost, maar deze voldeed uiteindelijk aan alles. De kleine vindt hem ook geweldig, zit er hele dagen op.

2 jaar geleden

Speelhoek opnieuw ingericht

2 jaar geleden

Yeah dit weekend ook creatief bezig geweest. Het blad erop is met krijtverf geverfd 🤩

2 jaar geleden

Reactie op pcat11

Speelhoek opnieuw ingericht
Wat kan de kleine hier al op? Zou ook wel zoiets willen maar beetje angstig

2 jaar geleden

Reactie op Joe joe

Wat kan de kleine hier al op? Zou ook wel zoiets willen maar beetje angstig ...
Die van mij zou ook haar nek breken hoor.... ze is veels te druk voor een klimrek

2 jaar geleden

Die van mij zou ook haar nek breken hoor.... ze is veels te druk voor een k ...
Idee is juist dat ze zelf leren wat hun grenzen zijn er dat je vertrouwd dat ze alleen doen wat ze aankunnen. Mijn zoontje heeft op de onderste tree gestaan en verder kruipt hij er onderdoor. Maar hij kruipt wel op tafels en kasten

2 jaar geleden

Die van mij zou ook haar nek breken hoor.... ze is veels te druk voor een k ...
Wij hebben hem btw de plank nog niet gegeven, die krijgt hij woensdag op zijn verjaardag, benieuwd of dat verschil maakt

2 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Idee is juist dat ze zelf leren wat hun grenzen zijn er dat je vertrouwd da ...
Dat ze alleen doen wat ze aankunnen.... nou dat is hier echt niet zo 🤔

2 jaar geleden

Dat ze alleen doen wat ze aankunnen.... nou dat is hier echt niet zo 🤔
Hou je haar regelmatig vast en helpt haar? Want daarmee raken ze het gevoel wat de eigen grenzen zijn kwijt. En ja, soms gaan ze ook een keertje onderuit

2 jaar geleden

Hou je haar regelmatig vast en helpt haar? Want daarmee raken ze het gevoel ...
Trouwens geen goed of fout, maar zo’n klimrek werkt dus alleen als je ze zelf hun grenzen laat ontdekken en hiermee geef je ze dan een veilige manier om dat te doen

2 jaar geleden

Reactie op Joe joe

Wat kan de kleine hier al op? Zou ook wel zoiets willen maar beetje angstig ...
Zo gaat tot nu toe alleen de plank op klimmen en soms valt ze dan achterover maar ik leg er altijd iets zachts onder. Hiervoor klom ze op de hond dus dan is dit toch veiliger.

2 jaar geleden

Wij hebben hem btw de plank nog niet gegeven, die krijgt hij woensdag op zi ...
Hier heeft ze tot nu toe alleen interesse in de plank en nog niet in het rek. Ben benieuwd.

2 jaar geleden

Welke klimdriehoek raden jullie aan?

2 jaar geleden

Reactie op Lynnm

Welke klimdriehoek raden jullie aan?
Er zijn echt ontelbaar opties en niet een specifieke die bekend staat als goed (of slecht). Ik heb een blog gelezen over waar je op moet letten (oa dat de afstand tussen alle sporten gelijk is, ook de grond en de bovenste), een uitstekende delen waar kleding aan kan blijven haken en heb aan de hand daarvan er een gekozen

2 jaar geleden

Hou je haar regelmatig vast en helpt haar? Want daarmee raken ze het gevoel ...
Nee daar is ze veels te druk voor. Ze wil juist niet geholpen worden, trekt altijd haar handjes los. Maar mevrouw dacht vd week nog wel even dat ze zelf vd bank af kon springen 😅 Ging maar net goed. Ik hou het er maar op dat mijn dochter een doener is, en nog nier zo'n denker 🤣

2 jaar geleden

Reactie op NataschaJames

Yeah dit weekend ook creatief bezig geweest. Het blad erop is met krijtverf ...
Heb je deze meubel zelf gemaakt of ergens gekocht?

2 jaar geleden

Nee daar is ze veels te druk voor. Ze wil juist niet geholpen worden, trekt ...
Whaha, Ja, die heb je ook ntl 🤣 hier glijdt hij netjes van de bank af, maar klimt er nog niet op