130 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Wij hebben inmiddels onze serre afgeschermd met (verlengde) traphekjes en d ...
Had het echt nog opgeruimd een uurtje ervoor ofzo, tis niet dat het de hele dag er zo eruit ziet. Ze kan zelf de lade van de box open maken sids 2 dagen... S'avonds en tussendoor zit eigenlijk zo goed als alles in manden of kist of die la.

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Had het echt nog opgeruimd een uurtje ervoor ofzo, tis niet dat het de hele ...
Oh ik bedoel het ook niet verkeerd hoor. Bij ons kan hij ook zelf in de bakken met speelgoed en die worden er allemaal uitgetrokken en alles herverdeeld

2 jaar geleden

Speelhoek van mijn dochtertje maar eigenlijk is de hele woonkamer van haar 😅 ik wil haar speelkleed gaan vervangen voor een mooie, ronde vloerkleed.

2 jaar geleden

Hier 2 trofast kasten van ikea naast elkaar. Ideale hoogte om aan te staan en veel opbergruimte waar hij zelf makkelijk aan kan en ook zelf zijn speelgoed terug in kan opruimen. Topaankoop 👌

2 jaar geleden

Oh ik bedoel het ook niet verkeerd hoor. Bij ons kan hij ook zelf in de bak ...
Ze is nog geen stertallent in opruimen alles wat ik opruim trekt ze er weer uit 🤭

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ze is nog geen stertallent in opruimen alles wat ik opruim trekt ze er weer ...
Hier net zo 🤣 alles in bakjes doen in geweldig, maar het speelgoed in de bakken? Mwa, niet zo

2 jaar geleden

Reactie op P_km

Speelhoek van mijn dochtertje maar eigenlijk is de hele woonkamer van haar ...
Wordt er al veel met het keukentje gespeeld? Ik kan er één overnemen van een familielid maar twijfel of ze er niet nog te klein voor is..

2 jaar geleden

Reactie op Sannecl92

Wordt er al veel met het keukentje gespeeld? Ik kan er één overnemen van ee ...
Ze speelt er nog niet mee zoals jet bedoeld is maar ze vindt het wel echt leuk. Deurtje steeds open en dicht, roeren in haar pannen, aan de knopjes draaien. Ze is er zeker nog wel klein voor maar ze is al lekker aan het oefenen voor straks.

2 jaar geleden

Reactie op Sannecl92

Hier hetzelfde! Ze is er echt veel mee bezig, is wel het favoriete speelgoed hier.

2 jaar geleden

Dit is haar keukentje en we hebben er zelf een extra stuk aangemaakt, zodat we daar meer van haar speelgoed kwijt konden en haar loop/speel/blokkenkarren eronder konden. In de kastjes van de keuken zit nog speelgoed en verder op in de kamer staat ook nog een speelgoedkist, maar die staat niet heel de dag open, want ze vind het leuker om alles er uit te trekken, dan er ook daadwerkelijk mee te spelen.

2 jaar geleden

Reactie op Sannecl92

Mijn dochter speelt echt bijna alleen maar met haar keuken, ze is er gek van. Met de pollepels in de weer, roeren in de pannen, deksels erop en eraf doen. Dan wordt alles weer in het spoelbakje gegooid en begint ze weer opnieuw 😂

2 jaar geleden

Dit is haar keukentje en we hebben er zelf een extra stuk aangemaakt, zodat ...
Wat een leuk keukentje. Waar is deze van?😃

2 jaar geleden

Wat een leuk keukentje. Waar is deze van?😃
Dankjewel! Hij is van petite amelie. Ze heeft hem voor haar 1e verjaardag gekregen!

2 jaar geleden

Vraag, ons meisje heeft heel veel duplo gekregen voor haar verjaardag en daar gaat ze nu mee spelen.. maar nu komt de vraag waarin laat je je duplo in liggen als ze er niet mee speeld. Wij zijn niet van de plastic bakken enz. We hebben 1 speelgoed bankje maar daar zit al ander speelgoed in ( paardjes puzzels en boekjes en) help...😬

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Vraag, ons meisje heeft heel veel duplo gekregen voor haar verjaardag en da ...
Een kastje over in huis? Wij 1 kastje vrij gehouden voor haar wat ‘grotere’ speelgoed en waar ze niet elke dag mee speelt.

2 jaar geleden

Een kastje over in huis? Wij 1 kastje vrij gehouden voor haar wat ‘grotere’ ...
*wij hebben* moet dat natuurlijk zijn 😂

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Vraag, ons meisje heeft heel veel duplo gekregen voor haar verjaardag en da ...
Wij hebben een Kallax (Ikea) met stoffen bakken, eentje speciaal voor de Duplo. De onderste kan hij er zelf uittrekken (en leeg halen en omgooien. 🤦🏻‍♀️)

2 jaar geleden

Wij hebben een Kallax (Ikea) met stoffen bakken, eentje speciaal voor de Du ...
Wij hebben die ook 😂 met een bak. De rest is open en kan hij zelf z'n speelgoed uithalen

2 jaar geleden

Ik wil ook de kallax aanschaffen. Kunnen de kids daar ook lekker aan spelen of is het daar te hoog voor? Die van 2 vakken hoog dan...

2 jaar geleden

Reactie op Sassiefras

Ik wil ook de kallax aanschaffen. Kunnen de kids daar ook lekker aan spelen ...
Twee vakken is wel te hoog denk ik. Hier staat mijn zoontje (is maar klein voor zijn leeftijd ~75 cm) aan een enkele met een plank er op