12 Reacties

4 jaar geleden

Volgens mij met 20 weken pas

4 jaar geleden

12 weken, ik probeer ze te ruilen. Maar ik trek ze ook gewoon niet.

4 jaar geleden

Reactie op Stephanieq

Volgens mij met 20 weken pas
Yep dacht ik ook. Maar check je Cao ook even! Misschien kun je wat diensten verruilen?!

4 jaar geleden

Gefeliciteerd!! Licht er ook aan volgensmij met wat voor cliënten je werkt als het met agressie is dan mag je eerder stoppen of tijdelijk ergens anders werken volgens mij

4 jaar geleden

Ik ben iom mijn werkgever direct van de nachten af. Staat op de website van de overheid ook dat zwangeren geen onregelmatigheid hoeven te werken. Check je eigen cao en de website.. beste antwoorden vind je daar

4 jaar geleden

Gefeliciteerd!! Licht er ook aan volgensmij met wat voor cliënten je werkt ...
Werk met dementerende ouderen op een “gesloten” afdeling. Er zijn wel wat agressie gevallen😅

4 jaar geleden

Je mag niet direct stoppen met slaapdiensten als je zwanger bent. Zelf mocht ik op mijn werk aangeven wanneer het teveel werd. Ik geloof dat ik met 27 weken ben gestopt. Alleen nachtdiensten zijn niet meer verplicht bij zwangerschap.

4 jaar geleden

Reactie op JEDtv

Werk met dementerende ouderen op een “gesloten” afdeling. Er zijn wel wat a ...
Ik werk in een particuliere zorginstelling voor PG. Ook onze mensen mogen niet alleen naar buiten. Ik zou het met je werkgever overleggen als je slaapdiensten niet meer ziet zitten!

4 jaar geleden

Reactie op JEDtv

Werk met dementerende ouderen op een “gesloten” afdeling. Er zijn wel wat a ...
Dan zou ik het gewoon tegen je werkgever zeggen dat je zwanger bent dan kunnen ze er ook rekening mee houden zelf heb ik hier geen ervaring mee of iets maar zou het wel aan geven in het belang van jou en de kleine frummel

4 jaar geleden

Download even de app van de FNV zorg, daar staat alles precies in.

4 jaar geleden

In het ziekenhuis waar ik werk hoef je vanaf 12 weken geen diensten meer te doen. Het mag wel maar is niet verplicht.