9 Reacties

2 jaar geleden

Onze dochter slaapt in een winterslaap zak met een rompertje met lange mouwen :)

2 jaar geleden

Hier alleen in de puck a baby teddy met alleen een romper eronder. Hij past echt nog maar net net. Heb de puck a baby 4 seasons al klaar liggen helaas is die nog net iets te groot. Je kan op hun site een handig tabelletje vinden wat je eronder kan doen!

2 jaar geleden

Gwn een dekentje :p ik leg het over hem heen en smorgens ligt hij er half op en onder.

2 jaar geleden

Onze dochter slaapt in een slaapzakje met daaronder een pyjama of kleding

2 jaar geleden

Onze dochter slaapt met pyjama in een slaapzak en een licht dekentje over(die ze vaak afduwt)

2 jaar geleden

Mijn dochter slaap in een nu in een dunne slaapzak met een pyjama of kleding. En daar overheen wel een dunne laken. Dit doe ik omdat ze zonder laken haar zelf omdraait en niet weer terug draait. Als ik haar in bed leg met laken (strak opgemaakt) blijft ze zo de hele nacht op haar rug liggen.

2 jaar geleden

Romper met korte mouw en dikke slaapzak. Absoluut geen deken! Zodra ze gaan draaien de deken weghalen.

2 jaar geleden

Hier een fedde en kees slaapzak is erg dun dus nu nog een romper met lange mouwen eronder en lakentje en deken eroverheen, strak indekken zodat ze met haar armpjes onder de deken blijft😬

2 jaar geleden

sinds dat hij een week of 5 was al in alleen een slaapzak. winterslaapzak met korte mouw romper en nu gevoerde slaapzak onder mouw met lange mouw romper