25 Reacties

2 jaar geleden

Ons kindje slaapt nog helemaal niet met kussen. Ze gaat ook nog heel haar ledikant door, dus die ligt totaal niet stil 😂

2 jaar geleden

Onze zoon van 16 maanden gebruikt geen kussen. En lijkt het ook niet te missen.

2 jaar geleden

Mijn zoontje is 16 maanden en gebruikt nog geen kussen 😊

2 jaar geleden

Ons zoontje gebruikt geen kussen. Dit is op deze leeftijd ook niet nodig. Wel ligt er een dekentje onder zn matras ivm oorontsteking.

2 jaar geleden

Hier nog nooit een kussen in bed gehad. Dacht dat dit sowieso pas vanaf 2 jaar aangeraden werd

2 jaar geleden

Hier nog geen kussen. Ons zoontje blijft ook echt niet aan 1 kant liggen. Hij rolt heel zijn bed door dus heeft ook totaal geen zin.

2 jaar geleden

Hier geen kussen. Onze dochter rolt het hele ledikant door🤣

2 jaar geleden

Geen kussen. Lijkt mij niet veilig

2 jaar geleden

Waarom willen jullie een kussen in zijn bedje?

2 jaar geleden

Hier ook geen kussen hij gaat het hele bed door en onze andere zoon van 3 gebruikt er ook geen 1 wel tijdje gehad maar moest hem vaak weg halen omdat hij onder de kussen lag

2 jaar geleden

Ons zoontje slaapt met ons in bed dus hij slaapt ook met een kussentje altijd al eigenlijk ik heb net een klein kussen gekocht van ikea weet niet of die bevalt🙃 maar hij heeft oorontsteking gehad en dokter zei dat zn hoofdje hoog moet liggen dus niet met zn hoofd naar achter

2 jaar geleden

Mijn dochter slaapt bij mij in bed,haal de kussens weg aan de kant waar ze ligt. Volgens mij mag het ook pas op latere leeftijd. Als ze wat hoger wil liggen gebruikt ze mij er wel voor

2 jaar geleden

Hier ook nog geen kussen. Mijn zoontje ligt al wel onder een dekbed wat ook word afgeraden maar hij bleef het koud houden onder de deken dus toch een geprobeerd hij sliep meteen als een roosje. Gelukkig heb ik niet een heel bewegelijk kind in bed

2 jaar geleden

Deze is laatst geplaatst door slaaptipvoorbaby's.nl. Tot 2 jaar is het afgeraden.

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft een flink eigen kussen. Is ooit zo gegroeid, omdat hij met oefenen in zijn eigen bedje tussen het Voedingskussen lag en alleen zo ging slapen. Toen uiteindelijk een kussen gekocht en hij kruipt nu echt op het kussen en slaapt daarop. Ik weet dat het niet wordt geadviseerd nog, maar volg hem hierin.

2 jaar geleden

Volgens mij wordt een kussen pas vanaf 2 jaar geadviseerd! Tot die tijd lekker zonder laten slapen!

2 jaar geleden

Nog nooit gehoord dat iemand een kussen gebruikt bij zulke jonge kindjes 🤭 Wij gebruiken geen kussen. Hij heeft alleen een slaapzak en pyjama aan.

2 jaar geleden

Reactie op Sandralivv

Mijn dochter slaapt bij mij in bed,haal de kussens weg aan de kant waar ze ...
Gelukkig ook iemand bij wie baby in bed slaapt niet in de ledikant😄

VRIEND

2 jaar geleden

In haar ledikant geen kussen. Maar in praktijk slaapt ze de 2e helft van de nacht tussen ons in omdat ze dan weigert in haar bed. Dan komt ze vaak op mijn kussen gerold tegen me aan.

2 jaar geleden

ons zoontje ligt op het voedingskussen, dit ivm oorontsteking en hij hierdoor met zijn hoofd omhoog ligt en tegelijk de geborgenheid heeft. Meestal halverwege de avond is hij al van het kussen af, maar voor in te slapen heeft hij het wel echt nodig. Hij is over een paar dagen 17 maanden, en we doen dit als sinds hij 10 maanden is, soms gaat het 2 weken goed zonder het kussen