20 Reacties

3 jaar geleden

Wij doen het niet. Is mij verteld dat het niet veilig is

3 jaar geleden

Wij doen het niet ivm de veiligheid. In de box heeft ze wel een knuffeldoekje, maar dat is natuurlijk onder toezicht.

3 jaar geleden

Alleen onder toezicht hier in de box. In bed niet. Ben te bang dat hij het over zijn gezicht trekt.

3 jaar geleden

Mijn dochter slaapt wel met een doekje in, als ze slaapt halen wij m weg. Zo is de veiligheid nog gewaarborgd

3 jaar geleden

Wij hebben ook een baby foon met camera en houden haar daar mee in de gaten. Zo kunnen we ook goed zien wanneer we m weg kunnen halen

3 jaar geleden

Wij hebben ook een baby foon met camera en houden haar daar mee in de gaten ...
Ja ik haal hem nu ook weg voor de zekerheid idd. Ga ik ook maar doen met de babyfoon dan, blijf nu wachten tot ik het idee heb dat hij weg kan. (Altijd weer te vroeg natuurlijk...)

3 jaar geleden

Reactie op Mimmie80

Alleen onder toezicht hier in de box. In bed niet. Ben te bang dat hij het ...
Ja in de box kwam ik erachter dat dat de remedie was om zelf in slaap te komen zonder in mijn armen gewiegd te worden. Vind het zelf ook erg eng om het erbij te laten savonds. Dus ik haal hem dan weg als ik denk dat hij slaapt.

3 jaar geleden

hier gaat ze alleen maar lachen tegen het doekje en slaapt dan niet 😂

3 jaar geleden

Ik heb zo’n doekje aan zn speentje hangen. Stop deze altijd in zn slaapzakje met maar een klein stukje eruit zodat het doekje niet op zn snoet kan belanden.

3 jaar geleden

Ik heb een zachte knuffel van happy horse. Die gebruikt hij om in te slapen en zijn speentje er dan in te houden. Als hij in slaap valt, vallen zijn armen wijd, zijn speen uit en de knuffel aan de zijkant. Ik heb ook het knuffeldoekje van Happy horse en eigenlijk gebeurt hetzelfde die rol ik zeg maar een beetje op als knuffel. Dus ik gebruik ze beide afgewisseld wel in bed. Hij trekt hem nooit over z'n hoofd. Ik heb er drie van gekocht. Een voor straks bij de gastouder, een voor in de auto en 1 thuis. Dan heeft hij altijd iets vertrouwds om mee in slaap te vallen. Maar ik weet het, het mag officieel niet. Ik sliep zelf vroeger met een hydrofiele doek en ik leef ook nog. Met alles ben ik heel (en soms extreem) voorzichtig maar dit vind ik ok. Hij vindt ze ook zo fijn voelen.

3 jaar geleden

Reactie op dorra

Ik heb zo’n doekje aan zn speentje hangen. Stop deze altijd in zn slaapzakj ...
Goeie tip, ga ik ook doen!

3 jaar geleden

Ik ben er achter gekomen dat meneer het heel fijn vind om z’n knuffeldoek over z’n ogen te hebben liggen.. hij slaapt nu eindelijk overdag ook goed. Vind het wel eng , en heb het liever niet. Maar zonder slaapt hij niet 😩

3 jaar geleden

Mijn dochter heeft der vaste knuffeltje, vanaf ze een paar dagen oud was greep ze steeds naar die , nu is ze 14 weken en dat is nog steeds haar favo , heb er een paar bij besteld voor als ze hem Met de tijd kwijt raakt , 3 van me 4 kids hebben een vaste knuffel ( me dochter van 15 slaapt er ook nog steeds mee , thuis dan ze neemt hem nu niet meer overal mee naar toe als ze ergens blijft slapen ) ik vind t niet erg dat is hun manier van geborgenheid 😉

3 jaar geleden

Wij hebben een konijn knuffeldoekje van hydrofielstof. Het is super dun. Het is nog nooit over haar gezichtje gevallen maar mocht dat wel gebeuren dan kan ze er doorheen ademen.😊

3 jaar geleden

Mijn dochter ligt ingebakerd, maar heb zo'n doekje van de sudocreme aan haar speen hangen en die leg ik op haar borst anders is ze na een halve minuut haar speen kwijt, en beland hij onder haar wang. Aangezien ze ingebakerd ligt haal ik hem niet weg...

3 jaar geleden

Hier heeft ze een vaste knuffel, sinds ze die heeft kan ze zelf in slaap vallen overdag. Het bied haar geborgenheid en iets om aan te frummelen tot ze ontspannen genoeg is om in slaap te vallen. Heb bij CB nagevraagd hoe het zit met veiligheid. Zij gaven aan dat zo'n fijne knuffel geen kwaad kan en wel geborgenheid bied voor de kleine

3 jaar geleden

Hier een tuttel 🥰 geeft hem steun.. mama heeft er in begin mee geslapen 😇 bekende geur .. hij heeft hem al zins hij kan grijpen

3 jaar geleden

Ik doe alleen een knuffel(doekje) overdag. Daar kijk ik dan regelmatig op de camera en als hij eenmaal slaapt en het ligt naar mijn idee te dicht bij z’n gezicht haal ik het voorzichtig weg. Maar mijn zoontje frummelt ook graag overdag aan dingen. Dus er ligt een happy horse knuffel in z’n oksel met de oortjes bij z’n handjes en een doekje met mijn geur naast z’n hoofd. In de nacht slaapt hij prima zonder. Heeft dan wel soms mijn vinger vast bij het in slaap vallen.

3 jaar geleden

Reactie op desi2020

Mijn dochter heeft der vaste knuffeltje, vanaf ze een paar dagen oud was gr ...
Ik ben 26 en ik slaap ook nog steeds met twee knuffels😄. Heerlijk! Wat een schatje, je dochter! Ons zoontje heeft (nog?) geen knuffel, maar grijpt dan ook pas sinds gisteren (nu 10 weken). In de box speelt hij wel heel graag met z'n dinoknuffel en daar kroelt hij dan ook mee. Maar voor slapen heeft hij er geen.

3 jaar geleden

Reactie op Colourfan

Ik ben 26 en ik slaap ook nog steeds met twee knuffels😄. Heerlijk! Wat een ...
Mijn zoontje van 9 heeft ook Geen vaste knuffel , dat verschild dag voor dag maar me andere 3 kids allemaal wel😍 en dank je wel , t is ook echt een heerlijk meisje 🥰🥰