11 Reacties

één jaar geleden

Je kunt het proberen met een dun dekentje of eventueel een 4 seizoenen of een teddy slaapzak kopen. Gebruik deze ook en vind het heel fijn! Je zou ook een TOG schema kunnen bekijken via Google, dan zie je precies wat de richtlijn is qua slaap kleding bij welke temperatuur.

één jaar geleden

Dit is herkenbaar... al vanaf dat mauro is geboren blijft hij snachts niet lekker warm en word soms wakker vd kou. Hij slaapt nu in romper lange mouw, zomer slaapzak, lakentje en deken erover. En nu heeft hij t prima en word niet wakker. Straks gaat hij naar romper pyjama shirt. Winterslaapzak, laken en winter deken. Als ik t zo typ lijkt t wel of ik hem als een mummie inpak en hij t bloedheet moet hebben 😅. Bij ons is het 19 a 20 gr op de kamers. Echt tips heb ik niet helaas.

één jaar geleden

Wolletjes! Hier zijn we (allemaal) van fan wol. Wol is temperatuur regulerend en Bibi heeft nu 's nachts een wollen rompertje aan met lange mouwen. Op de site van Dilling hebben ze toevallig van aanstaande vrijdag tm zondag 30% korting op alle wolletjes voor baby's en kinderen. Ook boxers en hemdjes en pyjamabroeken! Het is echt héél fijn! Ik zelf slaap onder een wollen dekbed. Het prikt niet en is heerlijk zacht. 🤎🤎🤎 Het is iets duurder dan katoen, maar je hoeft er weinig van te kopen omdat het lang meegaat. Even uithangen in de badkamer tijdens het douchen om te luchten en wassen hoeft daardoor zelden! (Tenzij er natuurlijk echte vlekken in zitten.)

één jaar geleden

Hier heeft ze momenteel een romper, pyjama lange mouw, slaapzak en zomerdekentje. Deken schopt ze vanzelf weg als ze het warm krijgt.

één jaar geleden

Heeft er hier iemand tips voor een slaapzak waarvan de armen vrij soepel zijn ? Wij hadden een slaapzak maar hierin kan onze zoon zijn armen niet goed in bewegen en wil dan niet slapen nu ben ik ergens naar op zoek wat soepel is maar wel warm

één jaar geleden

Ik heb haar nu in een dikke pyama en een gewateerde slaapzak met mouwen ze ligt onder een deken en lakentje maar kan je niet beloven dat ze daar effectief onder slaapt 🙈. Straks kan ik er nog een extra slaapzak inritsen. Ze heeft het heel snel koud

één jaar geleden

Zijn jullie niet te bang dat als het straks echt koud word de kids dan te weinig warmte krijgen als ze nu als zo dik ingepakt slapen? Daarom twijfel ik zo omdat de echte kou nog moet komen. Daylinn heeft een rompertje zonder mauwen aan en een katoen pyjamaatje aan en de herfst slaapzak. Zou dit nu te koud zijn dan?

één jaar geleden

Reactie op debbie14

Zijn jullie niet te bang dat als het straks echt koud word de kids dan te w ...
Nou dat zien we dan wel weer, in principe staat hier straks de verwarming nog steeds op dezelfde temperatuur, en in januari is er een baby en ik kan je vertellen dat dat gewoon de verwarming even aan staat voor de eerste tijd.

één jaar geleden

Een lekkere dikke pyjama (evt wol) onder de slaapzak aan?

één jaar geleden

Reactie op Miertje08

Nou dat zien we dan wel weer, in principe staat hier straks de verwarming n ...
Ja dat snap ik helemaal met jullie lieve knulletje erbij ..!!!

één jaar geleden

Reactie op debbie14

Ja dat snap ik helemaal met jullie lieve knulletje erbij ..!!!
Jeej! Gelukkig net op tijd een vast contract afgesloten dus waarschijnlijk valt het hier wel mee. En ga weer een elektrische kruik halen tzt, toch wel lekker om de wieg wat voor te kunnen verwarmen straks