11 Reacties
2 jaar geleden
Je kunt het proberen met een dun dekentje of eventueel een 4 seizoenen of een teddy slaapzak kopen. Gebruik deze ook en vind het heel fijn!
Je zou ook een TOG schema kunnen bekijken via Google, dan zie je precies wat de richtlijn is qua slaap kleding bij welke temperatuur.
2 jaar geleden
Dit is herkenbaar... al vanaf dat mauro is geboren blijft hij snachts niet lekker warm en word soms wakker vd kou.
Hij slaapt nu in romper lange mouw, zomer slaapzak, lakentje en deken erover. En nu heeft hij t prima en word niet wakker. Straks gaat hij naar romper pyjama shirt. Winterslaapzak, laken en winter deken. Als ik t zo typ lijkt t wel of ik hem als een mummie inpak en hij t bloedheet moet hebben 😅. Bij ons is het 19 a 20 gr op de kamers. Echt tips heb ik niet helaas.
2 jaar geleden
Wolletjes! Hier zijn we (allemaal) van fan wol. Wol is temperatuur regulerend en Bibi heeft nu 's nachts een wollen rompertje aan met lange mouwen. Op de site van Dilling hebben ze toevallig van aanstaande vrijdag tm zondag 30% korting op alle wolletjes voor baby's en kinderen. Ook boxers en hemdjes en pyjamabroeken! Het is echt héél fijn! Ik zelf slaap onder een wollen dekbed. Het prikt niet en is heerlijk zacht. 🤎🤎🤎
Het is iets duurder dan katoen, maar je hoeft er weinig van te kopen omdat het lang meegaat. Even uithangen in de badkamer tijdens het douchen om te luchten en wassen hoeft daardoor zelden! (Tenzij er natuurlijk echte vlekken in zitten.)
2 jaar geleden
Zijn jullie niet te bang dat als het straks echt koud word de kids dan te weinig warmte krijgen als ze nu als zo dik ingepakt slapen? Daarom twijfel ik zo omdat de echte kou nog moet komen. Daylinn heeft een rompertje zonder mauwen aan en een katoen pyjamaatje aan en de herfst slaapzak. Zou dit nu te koud zijn dan?
2 jaar geleden
Reactie op debbie14
Zijn jullie niet te bang dat als het straks echt koud word de kids dan te w ...
Nou dat zien we dan wel weer, in principe staat hier straks de verwarming nog steeds op dezelfde temperatuur, en in januari is er een baby en ik kan je vertellen dat dat gewoon de verwarming even aan staat voor de eerste tijd.
2 jaar geleden
Reactie op debbie14
Ja dat snap ik helemaal met jullie lieve knulletje erbij ..!!!
Jeej! Gelukkig net op tijd een vast contract afgesloten dus waarschijnlijk valt het hier wel mee. En ga weer een elektrische kruik halen tzt, toch wel lekker om de wieg wat voor te kunnen verwarmen straks