19 Reacties

3 jaar geleden

Hallo, Ik ben aankomende woensdag 16 weken zwanger en dit is mijn buik:

3 jaar geleden

Iedere buik is anders. Bij de een zie je na maanden nog amper wat en de ander heeft meteen zo'n buik. Goed dat je het laat checken

3 jaar geleden

13 + 4 🥰

3 jaar geleden

Is het dan erg om een grotere buik te hebben?

3 jaar geleden

Reactie op AsRuska

Hallo, Ik ben aankomende woensdag 16 weken zwanger en dit is mijn buik:
Dat is ook al een flinke jaa😃

3 jaar geleden

Is het dan erg om een grotere buik te hebben?
Ik zeg niet dat het erg is, maar je kan je wel zorgen maken. En maar goed dat ik gebeld had want ze wou toch even een controle of ik geen hard groeiend kindje heb, zo wel dan mag ik de 40 weken niet passeren. Maar het kon ook me vruchtwater zijn

3 jaar geleden

Ik ben pas 12w en 5 dagen, ik kon het ook niet verborgen houden voor de 12w . Er kwamen al veel collega’s en ouders na mij toe met de vraag ; of ik zwanger ben. Deze foto was rond de 10w (voor de zwangerschap had ik geen buikje)

3 jaar geleden

Reactie op steffie95

Ik zeg niet dat het erg is, maar je kan je wel zorgen maken. En maar goed d ...
Nou ja vroeg het mij af omdat je juist je zorgen maakte. Wist niet dat je daar ook op moet letten. Succes met controle!

3 jaar geleden

Kan het niet komen omdat het zo te zien je 2e kindje is? Moet zeggen mijn buik groeit ook best hard :) goed dat je het even laat checken! Zeg altijd beter te vaak dan te weinig! Hopelijk is het niks.

3 jaar geleden

Ik ben pas 12w en 5 dagen, ik kon het ook niet verborgen houden voor de 12w ...
Is het je 1e kindje? Ik had met 10w ook al een buikje. Voordien niet, heel sportief. Maar nu op 14+6 blijft het maar groeien!

3 jaar geleden

Reactie op Kiimmetje

Kan het niet komen omdat het zo te zien je 2e kindje is? Moet zeggen mijn b ...
Jaa zou goed kunnen hoor. Op de eerste echo zagen ze ook redelijk wat vruchtwater. Het zal wel niks erg zijn. Want 1,5 week geleden heeft ze nog me baarmoeder gevoeld (het groeide wel snel) maar het hartje klopte goed en hij zwom lekker heen en weer. Dus ik denk dat ik veel vruchtwater heb

3 jaar geleden

Nou ja vroeg het mij af omdat je juist je zorgen maakte. Wist niet dat je d ...
Naja je hoeft hiervoor niet persee voor op controle. Want 1,5 week geleden heeft ze nog me baarmoeder gevoeld en hartje geluisterd. Ze zei toen wel dat Mijn baarmoeder hard groeide. Maarja bij de 2de echo gaf ze ook aan dat ze bij de eerste echo zag dat ik veel vruchtwater heb. Maar controle is altijd goed. Mijn moeder was toen ze zwanger was van mij zo dik dat iedereen vroeg wanneer ze uitgerekend was, en ze was nog maar 4 maande

3 jaar geleden

Reactie op steffie95

Jaa zou goed kunnen hoor. Op de eerste echo zagen ze ook redelijk wat vruch ...
Kan dat eigenlijk kwaad? Teveel vruchtwater? Bij mij zat met 15 weken de baarmoeder ook al net onder de navel haha

3 jaar geleden

Ik ben nu 13,3 en heb al sinds 10 weken echt zwangerschap broeken nodig kreeg niets meer dicht van mezelf. En moest het met 11 weken ook echt gaan vertellen omdat het echt duidelijk een zwangerschaps buikje was. Ik denk dat de een gewoon anders groeit dan de ander. Ik zou me er dan ook niet zo’n zorgen om maken hoor. Bij mijn eerste werd ik ook al met 15 weken geschat op 25 en met 30 weken dacht iedereen dat ik wel zwanger moest zijn van een tweeling (zelfs verloskundige in het ziekenhuis🙈) ik had wel heel veel vruchtwater, wat naar mijn weten totaal geen kwaad kan. Althans bij mij heeft nooit iemand er iets negatiefs over gezegd en ik loop altijd bij een gyn. Als je het mij vraagt gewoon dus lekker genieten van je buikje 🥰

3 jaar geleden

Ik heb veel overtollige huid en hierdoor kan mijn buik wel makkelijk groeien. 16+3 nu

3 jaar geleden

Reactie op Kiimmetje

Kan dat eigenlijk kwaad? Teveel vruchtwater? Bij mij zat met 15 weken de ba ...
Nee, ik heb dat gister nagevraagd aan me verloskundige. Ze zei dat het geen kwaad kan, maar dat het voor jezelf zwaarder is omdat je buik harder groeit

3 jaar geleden

Reactie op steffie95

Nee, ik heb dat gister nagevraagd aan me verloskundige. Ze zei dat het geen ...
Okee , gelukkig dat het dan geen kwaad kan! Ik zou zeggen dan lekker van genieten!

3 jaar geleden

Heb je mss last van je darmen? Die kunnen je buik ook flink laten opzetten.