16 Reacties

2 jaar geleden

Mijn zoontje is van 19 nov en begint eind maart weer aan een sprong volgens de oei ik groei app! Wil tuurlijk niet zeggen dat je de klok er gelijk op kan zetten haha maar ervaar hier echt meeega driftbuien vooral waneer iets niet mag of lukt

2 jaar geleden

Hier van 6 december en de sprong is volgens de kalender over 4,5 week, maar hier begint het altijd ten minste 2 weken eerder

2 jaar geleden

Mijn zoontje is van 1 november en zit er nu midden in. Idd enorme driftbuien haha...volgens de oeiikgroei app is dit de laatste sprong, klopt dat? De ontwikkeling gaat natuurlijk gewoon door maar blijkbaar geleidelijker en niet meer in sprongen?

2 jaar geleden

Bijna, zie foto!

2 jaar geleden

Geen idee maar hopelijk slaat ze hem over 😂🤭ze is van 6 november

2 jaar geleden

Dan hebben we de laatste sprong 🥳 we made it

2 jaar geleden

Reactie op Steffiek

Mijn zoontje is van 19 nov en begint eind maart weer aan een sprong volgens ...
Hier ook van 19 november. Het is dat ik het nu hier lees want ik let nooit op sprongen en geloof er ook niet zo in. Ga er nu eens op letten.

2 jaar geleden

Hier ook van 19 november. Het is dat ik het nu hier lees want ik let nooit ...
Hier ook van 19 nov. Ga er ook eens op letten 🙈

2 jaar geleden

Mijn zoontje zit er al een dag of 5 in.. Het is niet te missen.. Wakker in de nacht, gillen, hij wil alleen maar aan je been hangen en anders is het krijsen geblazen. Er blijft even niets over van je lieve gezellige zelfstandige baby.

2 jaar geleden

Reactie op Evoorbaby

Mijn zoontje zit er al een dag of 5 in.. Het is niet te missen.. Wakker in ...
Van welke datum is jullie kindje? De mijne van 11 nov. Volgens het boek zou hij er pas over 2 weken inzitten maar volgens mij is het al begonnen. Of het moet de slaapregressie zijn.

2 jaar geleden

Reactie op mommyJoyandYared

Van welke datum is jullie kindje? De mijne van 11 nov. Volgens het boek zou ...
Die van mij is van 29 okt

2 jaar geleden

Reactie op Evoorbaby

Die van mij is van 29 okt
Het gaat om de uitgerekende datum bij de oei ik groei methode mijn dochter is geboren op 30 okt maar sprong begint 30 mrt aan de sprong volgens de app. 21nov uitgerekende datum. Overigens geloof ik ook niet zo in de datums wat het klopt nooit.... Wel die vaardigheden dat dat per periode wel soms kloppen. Daarmee zeg ik zeker niet dat dat niet klopt bij iedereen, maar vooral bij ons niet🤭

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Het gaat om de uitgerekende datum bij de oei ik groei methode mijn dochter ...
3 nov uitgerekend, wat in deze context een verwaarloosbaar verschil is. Ik vind het zelf bizar te zien, dat wanneer ik denk 'mijn hemel wat doe jij raar' .. Hij in de buurt van z'n sprong zit volgens het boek. Iniedergeval de eerste sprongen, en deze sprong vind ik ook heel duidelijk te zien bij mijn zoon.

2 jaar geleden

Reactie op Evoorbaby

3 nov uitgerekend, wat in deze context een verwaarloosbaar verschil is. Ik ...
Als het je helpt is het 👍

2 jaar geleden

Reactie op Evoorbaby

3 nov uitgerekend, wat in deze context een verwaarloosbaar verschil is. Ik ...
Haha hier ook zo! Ze is bijna altijd heel relaxed, en tot nu toe steeds als we denken ‘wat is er nou toch’, zien we het donderwolkje over 2 weken in de app staan… ze loopt hier echt standaard precies 2 weken voor steeds!