15 Reacties

2 jaar geleden

Jep heel herkenbaar. Ze gaven op het kdv ook aan dat hij al flink midden in z'n peuter puberteit zit. Ze hebben rond deze tijd ook weer een slaap regressie. Bij ons zijn het veel verschillende dingen en ik hoop dat het soms snel voorbij is. 😮‍💨

2 jaar geleden

Yepp, allemaal heel herkenbaar. Duurt bij ons nu al 3 wkn.. Ook nog ziek geweest tussendoor, kiezen/tanden die doorkomen. Eten is een strijd, en drinken al helemaal.

2 jaar geleden

Reactie op kellykleingeld

Yepp, allemaal heel herkenbaar. Duurt bij ons nu al 3 wkn.. Ook nog ziek ge ...
3 weken??!! Wow hier is het bijna een week bezig en het mag al gedaan zijn. Weten jullie of hier ook een goed boek over is? Tot de baby's 1 jaar zijn, haalde ik veel nuttige info uit het 'Oei ik groei' boek. Maar nu tast ik zo een beetje in het duister. 🥲

2 jaar geleden

Reactie op Kathds

3 weken??!! Wow hier is het bijna een week bezig en het mag al gedaan zijn. ...
https://www.bol.com/nl/nl/p/van-peuter-tot-kleuter/9300000004862818/?bltgh=i6hnvPHNvctKHtqdMVpD2w.2_23.24.ProductImage

2 jaar geleden

Hier ook. Sliep normaal als een roos. Nu sinds een aantal dagen niet meer en soms ook erg dwars met eten

2 jaar geleden

Present ☝. Dit is nu al week 3. Wij blijven op de trap zitten voor z'n kamer en dan valt ie binnen 5 minuten in slaap. Anders is het moord brand. Als dit even moet, dan is dit zo. Maar hoop dat deze fase snel weer voorbij is.

2 jaar geleden

https://www.bol.com/nl/nl/p/van-peuter-tot-kleuter/9300000004862818/?bltgh= ...
🙏

2 jaar geleden

Toch altijd een geruststelling dat andere mama's dit ook ervaren. Dan staan we er niet alleen voor. 😅

2 jaar geleden

Ben blij dat we niet alleen zijn. Hier heeft ze vooral veel en snel driftbuien terwijl ze ervoor zelfs amper huilde.

2 jaar geleden

Hier al 5 weken bezig vooral savonds in slaap vallen is drama. Hij gaat normaal 8 uur en nu pas na half 10 soms zelfs 11uur🥺..

2 jaar geleden

Reactie op baby on the way..

Hier al 5 weken bezig vooral savonds in slaap vallen is drama. Hij gaat nor ...
Is ie dan niet super moe overdag?

2 jaar geleden

Reactie op Kathds

Is ie dan niet super moe overdag?
Hij slaap wel in de middag van half 12 tot 13:00.. maar de avond is een drama mrt in slaap vallen

2 jaar geleden

Reactie op baby on the way..

Hij slaap wel in de middag van half 12 tot 13:00.. maar de avond is een dr ...
Hier ook, als het een troost is.

2 jaar geleden

Heel herkenbaar dat slecht slapen en slecht eten. Hier ook al sinds vorige week. Hoop echt dat het snel voorbij is. Mn zoontje gaat rond half 7 naar bed, is op 1 nacht na elke nacht gemiddeld anderhalf uur wakker en laatste paar dagen om 5 uur al wakker. Zijn middag slaapje is ergens tussen de 30 en 90 minuten.. hopen dat het snel over gaat en weer onze gewone ritme hebben met slapen

2 jaar geleden

Hier nog steeds in het sprongetje en afgelopen dagen ook nog eens ziek geweest. Onze nachten zijn echt vreselijk. 😵😵😵 Ik hoop dat het snel weer betert. Nu bijna 2 weken bezig. En ik ben ondertussen 30 weken zwanger van nr. 2 dus ik kan de rust zeker gebruiken. Wou ff ventileren. Wens help! 😁😱