87 Reacties

4 jaar geleden

Ik ook 100 procent een meisje, ik maak netzoals mn moeder alleen maar meisjes😂

VRIEND

4 jaar geleden

Hi ja ik heb ook een sterk gevoel dat het een meisje is. Krijg de gedachten niet uit me hoofd dat terwijl ik weet dat het ook een jongen kan worden 🙈😁

4 jaar geleden

Hihi ja bij m'n eerste wist ik ook zeker dat het zeker een meisje was. Je begrijpt vast dat ik er compleet naast zat. Ik heb een prachtige lieve zoon gekregen. Gevoel zegt niks. Gewoon de 20 weken echo afwachten. Je hebt 50% kans dat je gevoel klopt 😉

4 jaar geleden

Ik ben nu 11 weken en verwacht ook een meisje. Al mijn zwangerschapsymptomen of werking van mn lichaam komen nu overheen met een meisje maar kan er natuurlijk volledig naast zitten🤣

4 jaar geleden

Ik had enorm het idee dat het een jongen werd omdat met mijn dochter ik een volledig andere zwangerschap had dan nu, maar blijkt nu toch een meisje weer te zijn ☺️

4 jaar geleden

Ik ben ook morgen 12 weken, en ik denk een jongetje! Ben zo benieuwd 🥰

4 jaar geleden

Iedereen in m'n omgeving zegt meisje, zelfs m'n man, ik ben de enige die denkt dat het een knul wordt 😂

4 jaar geleden

Mijn man denk een jongen en ik denk een meisje 🤣 volgende week weten we wat het zal worden 🥰

4 jaar geleden

ik heb juist het gevoel doordat mn broet een neefje wilt. het een meisje word. ach wat het ook is maakt niet uit! als het maar een baby is 😂

4 jaar geleden

Ik heb echt geen idee haha! Je hoort zoveel verschillende verhalen over hoe je het kan opmerken (symptomen, vorm buik) dat ik het echt niet meer zou weten

4 jaar geleden

Reactie op Marenne

Iedereen in m'n omgeving zegt meisje, zelfs m'n man, ik ben de enige die de ...
Same 👶🏻😅

4 jaar geleden

Zeg al vanaf het begin dat ik een jongen krijg. Sta straks heel raar te kijken als het een meisje blijkt te zijn. (overigens geen voorkeur)

4 jaar geleden

Ik heb werkelijk geen idee, en allebei is zeer welkom 🥰 mijn vriend roept vanaf het begin, deze zwangerschap komt goed ( eerder miskraam gehad) en het wordt een meisje.. ergens hoop ik dat hij het fout heeft qua geslacht.. geef hem niet graag gelijk 🤷‍♀️😂

4 jaar geleden

Och, mijn vriend produceert voornamelijk meisjes, daarom ook een sterk het gevoel dat het een meisje word! En als ik heel eerlijk ben had ik een voorkeur naar jongen (geen idee waarom, voel me er een beetje schuldig over)

4 jaar geleden

Iedereen inclusief ik denkt dat het een meisje gaat zijn. Ik vond het altijd onzin als mensen dat van te voren al riepen maar heb nu zelf ook heeeel sterk dat gevoel!

4 jaar geleden

Reactie op Firstname-lastname

Mijn man denk een jongen en ik denk een meisje 🤣 volgende week weten we wa ...
Hoeveel weken ben je dan?

4 jaar geleden

ze zeggen dat wanneer jr extreem vruchtbaar bent er meisje in je buik groeit 😂 ik word al zwanger wanneer iemand op me rug klopt dus zal me niet verbazen dat het een meid is . heb er al 2 en 1 jongen 😂😂😂

4 jaar geleden

Reactie op CG88

Same 👶🏻😅
Bij mij ook zo haha😂😂

4 jaar geleden

Ik sterk het gevoel dat we een jongen krijgen, mijn vriend denkt een meisje 😅 we hebben beide geen voorkeur dus welkom is het zowiezo wat het ook mag worden, als het maar gezond is. Wij moeten nog een aantal weekjes geduld hebben voordat we het weten, we moeten wachten op de 20 wkn echo en dat duurt nog 8 weken 😅

4 jaar geleden

Dit is mijn eerste zwangerschap, maar kheb Geen overduidelijk gevoel van dit is een jongentje of dit is een meisje. 😋 al zou zelf eerst graag een jongentje krijgen. :P maar uiteindelijk Zolang het gezond is, is alles welkom. 🥰🥰