87 Reacties

4 jaar geleden

ze zeggen dat wanneer jr extreem vruchtbaar bent er meisje in je buik gro ...
Dat ga ik meemaken dan! Met een niet goed werkende hypofyse door hersenschade bij mij ben ik namelijk niet zo vruchtbaar... 😅

4 jaar geleden

Reactie op Kyuubi

Dit is mijn eerste zwangerschap, maar kheb Geen overduidelijk gevoel van di ...
Haha ja hier is het een echte mannenfamilie (alleen maar broers, neven, neefjes, nieuw geboren achterneefjes...) dus sta er niet van te kijken als het tóch een jongetje is maar nu gewoon zooo het gevoel dat er een meisje komt... Die zou goed gebakken tussen al dat mannengeweld zitten hihi! En inderdaad, kindje is zooo meer dan welkom! Al alles goed en gezond is maakt het geslacht echt niet uit, we zijn nu al zo blij en dankbaar dat er een minimensje in mijn buik mag groeien! 🥰

4 jaar geleden

Ik had aan t begin gevoel dat t weer een meisje zou zijn.. daarna door hele andere kwaaltjes dan bij mn 1e geswicht naar jongen.. maar nu heb ik gewoonweg geen voorgevoel meer🙈 hoop met 14/15 weken een geslachtsbepaling te kunnen doen (hoop dat dat tzt weer kan of dat er echo bureaus in de buurt zijn die dat gewoon nog doen)

4 jaar geleden

Reactie op Michelle L

Hoeveel weken ben je dan?
Hier in België weet je het geslacht met de nipt

4 jaar geleden

Ik heb al vanaf een week of 7 het idee dat het een jongen is ☺️ Ben nu 12+5

4 jaar geleden

Bij mijn zoon wist ik t. Bij mijn dochter wist ik t. Nu heb ik t idee dat het een tweeling is. Er valt nu geen pijl op te trekken ik heb totaal geen idee. Echo komende woensdag

4 jaar geleden

Ik denk een jongen. Ook op basis van de NUB theorie. Hoewel ik stiekem hoop op een meisje. Maar binnenkort ook resultaat van de nipt binnen dus even spannend afwachten nu! 😬

4 jaar geleden

Ik heb geen voorkeur maar heel sterk het gevoel dat het een meisje wordt, mij man denkt ook meisje. We wachten met spanning af!

4 jaar geleden

Doordat me vriend alleen maar broers heeft en zijn broer ook een zoontje denk ik dat het een jongen wordt. Voel helemaal nog niks waardoor het verder bevestigd wordt. Al zal ik een meisje als eerste wel heel speciaal vinden aangezien ik zelf ook het eerste kindje was van mijn moeder.

4 jaar geleden

Iedereen om mij heen denkt een jongen! Maar ik zelf denk heel sterk een meisje😍 had er vannacht zelfs over gedroomd dat het een meisje is! Maar allebei zijn natuurlijk welkom! Ik heb geen voorkeur maar het zou een bak zijn als het een meisje is🙊

4 jaar geleden

bij mijn eerste had ik een sterk voorgevoel van een jongen. Bij de termijnecho heeft mijn verloskundige aan de hand van de NUB theorie vastgesteld dat de kans 75% is dat het een jongen is. Dus waren we daar op ingesteld. Bij de 20 weken echo bleek echter een meisje. Dat was toch even omschakelen. Nu weer zwanger maar echt geen voorgevoel erbij.

4 jaar geleden

Wat een leuke vraag! Mijn vriend en ik denken een jongen 💙 Mijn gevoel zegt dat ook heel sterk. Benieuwd voor iedereen of het straks is wat je dacht!

4 jaar geleden

Bij mn eeeste voelde ik dat het een meisje werd en had gelijk. Nu heb ik dat gevoel weer en heb er ook over gedroomd. Mn dochter ging mee naar de echo en riep de hele tijd MEISJE tot we thuis waren en tot ik wakker werd😅. Ze wil graag een zusje. Maar mijn vriend die houd vol dat het een jongen is want dat wil hij graag. Zou ook graag een zoon willen maar als het een meisje is ben ik ook super blij!

4 jaar geleden

Ik had bij mijn eerste heel sterk het gevoel dat het een jongen zou zijn.... en dat was het ook! Nu denk ik een meisje maar vooral omdat de zwangerschap zo anders is tot nu toe : veel dikkere borsten en misselijk (had ik bij mijn zoon niet)

4 jaar geleden

Ik hoop en denk heel hard dat het een meisje is omdat ik daar toch heel vaak over droom... kan ook zijn omdat ik veel liever een meisje zou willen 🙊 ben benieuwd, ze zijn sowieso beiden welkom hoor ☺️

4 jaar geleden

Ik heb geen voorgevoel. Me man wilt graag een jongen want hij heeft al 2 meiden. Onze 1e wist ik zeker een meisje en dat klopte. Nu hoop ik stiekem een jongen beide 1. En me man gelukkig haha

4 jaar geleden

Reactie op Inaminie

Ik heb geen voorgevoel. Me man wilt graag een jongen want hij heeft al 2 me ...
Maar gezond is voor mij het belangrijkste. Vind beide geweldig.het is al een wonder

4 jaar geleden

Sinds de dag van de positieve test denk ik al een jongen! 💙

4 jaar geleden

Sinds mijn 2e echo denk ik echt heel erg een jongetje.. De baby bewoog heel veel en iets in mij zegt gewoon een jongetje maar het kan net zo goed een meisje zijn. Achja, we zullen het ooit weten. 😊

4 jaar geleden

Ik denk jongen al vanaf het begin en iedereen om ons heen ook. Ik zou een meisje leuk vinden maar eigenlijk maakt het ook mij niet uit, idd gezond en een baby 😂 zoals hieronder ookal beschreven! Ik zou het super grappig vinden als iedereen inclusief ons zelf het fout heeft. Bij mijn zus had ook iedereen het fout dus wie weet!