8 Reacties
2 jaar geleden
Snap je helemaal ben er al jaren vanaf, en na mijn zwangerschap ook niet meer mee begonnen. Voel me er zoveel beter door, ik ben volgens mij gewoon gestopt
2 jaar geleden
Strip afmaken heb ik toen gedaan, omdat je lichaam er aangewend is en daarna kan afkicken. Kan je lichaam er makkelijker aan wennen
2 jaar geleden
Ik ben direct gestopt toen ik dat wilde. Ik had met de pil steeds doorbraak bloedingen sinds de corona vaccin. In overleg met mijn partner gestopt om het weer stabiel te krijgen en mochten we zwanger worden was dat een mooie bijkomstigheid. Nou dat duurde 2 maanden. Nu ook niet van plan weer te beginnen na de zwangerschap.
2 jaar geleden
Ik ben 3 weken geleden gestopt met de mini pil omdat ik er ook helemaal klaar mee was. Wel strip afgemaakt (zonder reden eigenlijk). Na de boostervaccinatie in januari was ik steeds 3 weken ongesteld en dan weer 3 weken niet. Om gek van te worden. Ik voel me nu al zo veel beter zonder die pil. Ik heb wel weer de wens om zwanger te worden, mijn man vind een 2e nog wel spannend dus voor nu houden we het nog even op condooms.