38 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees mee😭

3 jaar geleden

Misschien eerst rustig afbouwen, 1 arm er uit en dan kijken hoe het gaat? En anders op haar eigen kamer? 😆

3 jaar geleden

Wij leggen ons zoontje met z'n handjes onder de deken en de deken goed strak. Hij maait met z'n handjes en slaat zichzelf anders wakker.

3 jaar geleden

Wij maken gebruik van een aardig dikke winter slaapzak. Ook na eerst 12 wkn te hebben ingebakerd. Door dat deze mouwen zo dik zijn, kan ze moeilijk bij haar gezichtje komen:)

3 jaar geleden

Het lakentje van Fedde en Kees!

3 jaar geleden

Oh ik volg graag, mijn kleine Houdini krijgt zich overal uit ..

3 jaar geleden

Reactie op Thereforyou

Misschien eerst rustig afbouwen, 1 arm er uit en dan kijken hoe het gaat? E ...
Eigen kamer zou ik meteen doen maar momenteel wonen we allemaal gezellig samen in een loft 🙈 geen extra kamers haha.

3 jaar geleden

Wij maken gebruik van een aardig dikke winter slaapzak. Ook na eerst 12 wkn ...
Das mss geen slecht idee. Heb je een merk?

3 jaar geleden

Reactie op Springg

Het lakentje van Fedde en Kees!
Ken ik niet! Ik zoek het op. Bedankt!

3 jaar geleden

Reactie op Dorienx

Oh ik volg graag, mijn kleine Houdini krijgt zich overal uit ..
Haha exact dat!

3 jaar geleden

Fedde en Kees! Bij de slaapzak rits je de armpjes aan het lijfje. Je kan de ritjes steeds iets verder open doen zo bouw je het rustig af. Mijn zoontje kan zelfs met de ritjes helemaal dicht gewoon zijn armen bewegen ze hebben best veel bewegingsruimte, zelfs omrollen kan staat op de site (dat kan die nog niet maar ik geloof wel dat dat kan daarmee) Maar hij slaat zich in ieder geval niet meer wakker. En je hebt er ook een lakentje bij die heb ik ook. Stop ik de handjes onder en die is erg strak. Alhoewel mijn zoontje het toch altijd presteert op een gegeven moment zijn handjes eruit te krijgen. Maar voor in te slapen echt ideaal!

3 jaar geleden

Reactie op Steffiek

Fedde en Kees! Bij de slaapzak rits je de armpjes aan het lijfje. Je kan de ...
Sluit ik me helemaal bij aan! Wij gebruiken ook beide sinds vorige week en vinden het echt ideaal. Goedkoop is het niet, maar wij vinden het waard.

3 jaar geleden

Reactie op Femke2709

Sluit ik me helemaal bij aan! Wij gebruiken ook beide sinds vorige week en ...
Inderdaad iedere euro waard vind ik. Mijn zoontje leg ik tussen 19:30/20:00 op bed na zijn laatste fles en slaapt nu echt zo snel in tot de volgende dag 06:00/06:30 zo fijn. Eerst maaide hij zich telkens wakker of kwam hij los uit die inbakerdoeken pfff

3 jaar geleden

Hier hetzelfde probleem...dochter die perfect sliep van 22uur tot 7-8 uur en nu elke ochtend rond 5 uur begint het circus. Ik kan dus geen tips geven,maar je bent niet alleen😁

3 jaar geleden

Hoe oud is ze nu? Ik zou denk ik blijven inbakeren (in ieder geval s'nachts) zolang ze niet zelf om kan draaien en daarna in gewoonde slaapzak. Heb je tenminste nog even rust in de nacht. Zo ongeveer hebben wij het ook gedaan bij de eerste (met puckababy mini)

3 jaar geleden

Ik heb bij mijn zoon tot 1 jaar de slaapzak van love to dream gebruikt. Hij ligt helemaal ingepakt met zn armen omhoog (de natuurlijke slaaphouding) en als hij omdraaide had hij wel de vrijheid om zn hoofd omhoog te doen.

3 jaar geleden

Reactie op lauradboeck

Das mss geen slecht idee. Heb je een merk?
Wij hebben ook het fedde en kees lakentje. Maar onze dochter is zoon drukte maker dat ze hier onderweg komt. Wij hebben de volgende slaapzak in maat 68/80. Fleur is 61 cm en 6kg https://www.wehkamp.nl/hema-velours-baby-slaapzak-winter-berenprint-gebroken-wit-16567276/ Ik zie dat die nu is uitverkocht maar wellicht kun je een zelfde soort vinden of is die er binnenkort weer :)

3 jaar geleden

Reactie op Mary-Jane

Hoe oud is ze nu? Ik zou denk ik blijven inbakeren (in ieder geval s'nachts ...
Nu 12 weken. Ja ik stop ze er weer lekker in 😅. Binnen paar weken nog eens proberen en anders heb ik hier al paar goeie alternatieven gekregen ❤️.

3 jaar geleden

Wij zijn aan het afbouwen, eerst 1 armpje eruit, werd ook aangeraden door cb. Was even onrustiger maar ik merk ook dat ze zichzelf juist in slaap kan duimen nu. Als ze gewend is aan 2 armpjes gaan we idd voor een dikkere slaapzak waarbij ze door de dikkere mouwen moeilijker bij dr handjes kan. Die van de hema zijn vrij stevig en dik

3 jaar geleden

Reactie op Lise1607

Wij leggen ons zoontje met z'n handjes onder de deken en de deken goed stra ...
Doen wij nu ook! Anders haalt ze de speen uit haar mond en baalt ze dat haar handen minder lekker smaken. 🤣