17 Reacties

3 jaar geleden

Het kan inderdaad een harde buik zijn, maar dat zou weg moeten trekken als je het rustiger aan doet. Maar bel anders voor de zekerheid je verloskundige.

3 jaar geleden

Pff ik heb dat ook snachts de afgelopen 3 nachten. En mn buik is nu serieus aan het groeien.

3 jaar geleden

Kan idd liggen aan de groei van je buik . Sws even vk bellen. Ze zeggen soms ook zwangerschapssuiker maar dat is meestal in een later stadium.

3 jaar geleden

Reactie op Miepie88

Pff ik heb dat ook snachts de afgelopen 3 nachten. En mn buik is nu serieus ...
Pff dat is echt heel vervelend ik ben er vanochtend echt mee opgestaan en het is eigenlijk niet echt meer weggegaan

3 jaar geleden

Reactie op Momi83

Het kan inderdaad een harde buik zijn, maar dat zou weg moeten trekken als ...
Super dankjewel!

3 jaar geleden

Kan idd liggen aan de groei van je buik . Sws even vk bellen. Ze zeggen som ...
Zal ik doen bedankt!

3 jaar geleden

Bel zo ie zo even de verloskundige. Dat kan nooit geen kwaad om die te bellen.

3 jaar geleden

Reactie op Dayanita

Bel zo ie zo even de verloskundige. Dat kan nooit geen kwaad om die te bell ...
Isgoed dankjewel!

3 jaar geleden

Zou ook even bellen. En tip voor omgaan met stress: ik doe acupunctuur, voel me zo veel beter en rustiger sinds ik daarmee begonnen ben! Geen idee hoe het precies werkt, ik stel geen vragen, ik laat het gebeuren en ga helemaal zen weer naar huis. :)

3 jaar geleden

Zeker bellen! Kan ook xwangerschapsvergiftiging zijn..wil je niet bang maken maar ik zou het wel laten checken

3 jaar geleden

陌k wil je niet bang maken met me verhaal. maar, ik zou zeggen neem het zekere voor het onzekere! Hoe ver ben je in de zwangerschap? Ik zou zeggen kijk naar de regelmaat die er in zit en zeker ff bellen! Door harde buiken zonder pijn krijg je beginnende ontsluiting als het in regelmaat komt.. Dat weet ik want, ik had het met 13 weken bij me ex prematuur daarna ondanks rustig aandoen.. Met 16 weken verweekte baarmoedermond en daarna was het eenmaal opnamen tot de bevaling ze hebben het kunnen reken tot 29 weken in het ziekenhuis! Gelukkig gezond en wel bijna 15 jaar nu.. Dus, vertrouw je het niet? Aan de bel trekken beter te vaak dan te laat zeggen ze! Sterkte meid hoop het beste voor je 馃尭馃尭馃崁馃崁馃ぐ馃ぐ

3 jaar geleden

Reactie op bebegim2020

陌k wil je niet bang maken met me verhaal. maar, ik zou zeggen neem het zeke ...
Jaa ik heb gister 2x gebeld en vandaag gebeld en het enige wat ze zeggen is dat ik 4x per dag 1000mg paracetamol in moet nemen. Ik ben morgen 14 weken maar begin nu ook steeds vaker steken enzo in me buik te krijgen

3 jaar geleden

Ik heb het ook regelmatig, ook bij het opstaan. Maar als ik dan ga plassen trekt het vaak weer weg!

3 jaar geleden

zou toch even urine inleveren.. ik heb van me zelf hoge bloeddruk en dat is 1 van de dingen waar ik meteen mee aan dr bel moet trekken ook met 14 weke kan je namelijk helpp ontwikkelen en zwangerschap vergiftiging

3 jaar geleden

zou toch even urine inleveren.. ik heb van me zelf hoge bloeddruk en dat is ...
Heb ik al gedaan, ik had geen blaasontsteking

3 jaar geleden

Heb ik al gedaan, ik had geen blaasontsteking
nee op eiwit! zwangerschaps vergiftiging hoop er eiwit op vanuit de nieren..

3 jaar geleden

nee op eiwit! zwangerschaps vergiftiging hoop er eiwit op vanuit de nieren. ...
Ahh okee dan zal ik daar zo even over bellen!