9 Reacties

3 jaar geleden

Owhh nou dat vind ik nog mee vallen. Ik ben 24 jaar. En heb vanaf week 5 al dikke rode striemen over mn hele onderbuik. En ben zwanger van de eerste. Het hoort er bij zullen we maar zeggen. Ik noem het mijn tijgerprintje. Haha

3 jaar geleden

Je kan smeren wat je wilt maar het smeren versoepeld alleen de allerbovenste huidlaag en zorgt er wel voor dat je huid minder droog word. Bij striemen is het de onderhuid die scheurt. Hier kan je niks aan doen.

3 jaar geleden

Ik heb al 2 zwangerschappen gehad telkens 20 kg bijgekomen geen enkele striem te bespeuren. Telkens ook na 1 maand alle kilotjes terug kwijt maar bij deze 10 jaar later ook al wat ouder en bijna het eindgewicht als begingewich zal het nu wel wat anders zijn vrees ik. Ik heb bij de vorige zwangerschappen ook niet 1x gesmeerd.

3 jaar geleden

Je kan striemen niet voorkomen dat ligt aan het huidtype sommige mensen hebben er geen en sommige mensen krijgen ze meteen maar een vriendin van me zij altijd dat is mijn zwangerschaps souvenir dat vond ik altijd wel mooi hoe ze dat zij

3 jaar geleden

Heb bij de 1e gesmeerd en geen striemen gehad. Ben nu bij de 2e ook aan het smeren nu 12 wk nog geen last of dit blijft gaan we zien. Het is idd door welk huid type je hebt of het wel of niet komt heb je geen invloed op helaas.

3 jaar geleden

Maakt niet uit hoeveel je smeert. Ligt aan je huid of het scheurt of niet. Hier gelukkig met eerste 2 zwangerschappen alleen op m’n love hendels striemen en op m’n borsten. Oja en m’n navel piercing was gescheurd( had de piercing er al lang uit) Zal me benieuwen hoe het deze x verloopt Wat wel helpt is smeren met aloe Vera helpt de huid sneller herstellen. Heb een plant aangeschaft😊 stinkt wel giga maar helpt

3 jaar geleden

Niks aan te doen helaas... Mijn moeder heeft 4 kinderen gehad waarvan een tweeling en ze was enorm. Geen enkele striem! Had gehoopt op haar te lijken, maar helaas😂 Na mijn eerste zwangerschap had ik striemen tot mijn navel en bij de tweede scheurden ze zo door tot boven mijn navel. Ook al heel vroeg, er stond nog nauwelijks spanning op🤷🏼‍♀️ Ben benieuwd waar het nu uitkomt🙈

3 jaar geleden

Smeren helpt helaas niet... heb me suf gesmeerd bij de eerste, maar kreeg ze net zo goed.

3 jaar geleden

Je kan er niks aan doen. Smeren helpt niet tegen de straie. De ene huid is rekbaarder dan de andere. Gelukkig worden ze op een gegeven moment wel minder zichtbaar