77 Reacties

4 jaar geleden

Vriendin van mij had ook weken lang heftige bloedingen , zat huilend bij mij . Zijn er achter gekomen dat ze zwanger was van een tweeling en 1tje overleden is . Nu is ze 16 weken zwanger van nog 1 meisje . We zeggen al maanden dat we bij het tweede kindje tegelijk zwanger willen zijn . En nu zijn we dat ook nog 😂 schelen 10 weken zonder afgesproken te hebben wanneer we voor tweede zouden gaan haha

4 jaar geleden

Wat fijn dit te lezen! Aller eerst natuurlijk van harte gefeliciteerd, wat ...
Dank je wel! Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap! Je 1e? Ik heb ook een aantal dagen gewacht voordat ik de VK heb gebeld. Ik merkte dat ik toch erg ongerust werd naarmate het meer werd en langer duurde. Zij gaf ook aan zolang je er geen erge krampen bij hebt niks om je zorgen om te maken. Ik heb nu nog steeds bloedingen, maar door de echo maak ik me er niet meer zo druk om. Als je het niet vertrouwd zou ik gewoon bellen!

4 jaar geleden

Dank je wel! Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap! Je 1e? Ik heb ook ...
Ja eerste zwangerschap, erg spannend allemaal. Zoals het er nu naar uitziet blijft mn echo die pas op 3 april staat nog doorgaan. Zeker nu na wat bloedverlies zou dat een hele geruststelling zijn. Gezien ik vaker heb gelezen dat vrouwen hier last van hebben gehad en het alsnog allemaal goed gekomen is wil ik niet meteen paniek gaan zaaien voor mezelf. Mocht het echt meer worden dan dat het nu is, wat eigenlijk alleen rode veegjes op het papier zijn na het plassen, ben ik wel rustig.

4 jaar geleden

Leuke topic . Dit is mijn 2e zwangerschap maar weer helemaal anders dan mijn eerste.. nu al haha. Ik ben zo benieuwd hoe mijn zoontje van 2 gaat reageren als hij straks beter door krijgt dat hij grote broer gaat worden. Het is zo'n lief en vrolijk kind dat ik eigenlijk wel zeker weet dat hij een fantastische grote broer wordt.

4 jaar geleden

Je was uit de wasmachine halen die je met zwitsalwasverzachter gewassen hebt en denken: "hmmm zo gaat onze baby ook ruiken😍"

4 jaar geleden

Mijn man en ik hebben voor de Big Announcement een website gemaakt met een countdown. Daaronder staat een gifje van een dansende baby. Als je daarop klikt komt er een heel leuk deuntje 🥳 Nu als ik humeurig ben of we mopperen omdat ik kortaf doe.. zet hij dat deuntje aan en gaat hij heel maf dansen! Dan moet ik altijd lachen en is het weer goed 🥰😂

4 jaar geleden

Ik vind het vooral zo lief hoe mijn vriend al met de baby bezig is. Hij heeft de studeerkamer al helemaal leeggeruimd, dat wordt straks de babykamer, geeft me doorbakken biefstuk en kijkt op YouTube filmpjes over hoe je een baby in bad doet. Had wel verwacht dat hij enthousiast zou zijn maar niet zo! Vind het hilarisch en lief tegelijkertijd

4 jaar geleden

Reactie op Ambersp

Ik vind het vooral zo lief hoe mijn vriend al met de baby bezig is. Hij hee ...
Hahaha herkenbaar! Mijn vriend zei net toevallig tegen me: Schat, je baarmoeder is nu ongeveer zo groot als een grote sinaasappel. Wist je dat? Oh en dat je vettig haar hebt komt door de hormonen! .... 😂😂 Dankje schat. Ik wist dat zelf nog niet. 😅

4 jaar geleden

Dinsdag hebben wij ‘onze’ vroege echo gehad. Vriendlief zat in de auto en via FaceTime heeft ie meegekeken naar onze wurm! Alles goed en een flink kloppend hartje🥰! Ipv 7+6 weken wel teruggezet naar 7+2 weken. Met dit goede nieuws, durfde ik het gister aan om een 9-maanden dagboek te bestellen 🤗.

4 jaar geleden

Hier heerlijk relaxed op de bank met poeslief op mijn buik en daaronder een kruik. Vandaag begonnen met Moeders voor Moeders.

4 jaar geleden

Vandaag een echo gehad, helaas zonder partner, maar enorm verrast! Er waren namelijk 2 vruchtzakjes met kloppende hartjes te zien 😍

4 jaar geleden

Reactie op Uitgerekend07-11-20

Vandaag een echo gehad, helaas zonder partner, maar enorm verrast! Er waren ...
Waaaauw!! Wat ontzettend mooi! ❤️❤️

4 jaar geleden

Den Onze is gisterenavond (ondanks het Corona-risico in de winkels 😂) nog Last minute naar de colruyt gereden voor ingrediënten voor ne Virgin Mojito.😋 En dat terwijl ik nen hele dag thuis geweest was en hy gaan werken.. Ocharme 😂 #ViezeGoesting

4 jaar geleden

Reactie op Uitgerekend07-11-20

Vandaag een echo gehad, helaas zonder partner, maar enorm verrast! Er waren ...
Wauw! Gefeliciteerd!!

4 jaar geleden

Reactie op Sannecl92

Hahaha herkenbaar! Mijn vriend zei net toevallig tegen me: Schat, je baarmo ...
Prachtig!! 😂

4 jaar geleden

Reactie op Uitgerekend07-11-20

Vandaag een echo gehad, helaas zonder partner, maar enorm verrast! Er waren ...
Wowwww gefeliciteerd 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Uitgerekend07-11-20

Vandaag een echo gehad, helaas zonder partner, maar enorm verrast! Er waren ...
Gefeliciteerd!!! 🥰

4 jaar geleden

Ik ben helemaal happy , 2 weken geleden echo gehad volgens mijn berekening was ik toen 6 weken en 5 dagen ( kwam neer op beval data 5 nov 2020) , bij de echo was er echter niets te zien en werd ik terug gezet naar 5 weken en 5 dagen ( 11 nov 2020) met de tekst we kijken 2 weken verder hoe t gaat , 2 weken zwaar in de zenuwen gezeten vandaag opnieuw me echo gehad en alles was goed , volgens de nieuwe meting liep ik netjes op schema met de bevallingsdata 11 nov hartje klopte goed , zooo opgelucht we waren gewoon idd te vroeg me eiersprong was gewoon een weekje later dan dat we zelf berekend hadden 🎉🎉🥰🥰🥰 zo opgelucht en oooh zo welkom ❤️❤️❤️

4 jaar geleden

Gefeliciteerd!!! 🥰
Dank je wel! 😊

4 jaar geleden

Wowwww gefeliciteerd 🥰
Dank je wel! 😊