10 Reacties

3 jaar geleden

Hey! Lekker late reactie, maar ik zit op het moment ook met een baby die dat veel doet. Verschrikkelijk! Is het een fase? Of doet jouw kindje het nogsteeds? Hier nu 2 weken aan het knarsen.. hoe vreselijk ik het vind, hoe leuk zij het vind 馃ゲ

3 jaar geleden

Reactie op Fries3

Hey! Lekker late reactie, maar ik zit op het moment ook met een baby die d ...
Hier is het inmiddels een stuk minder. Soms doet hij het nog maar nu zijn boven tanden iets verder door zijn merk ik dat het minder word

3 jaar geleden

Okee, fijn dat het minder is zeg! Dan denk ik dat het hier ook minder zal worden als ze minder last heeft van doorkomende tandjes. Uiteindelijk heeft zij er meer last van dan ik natuurlijk 馃槄

3 jaar geleden

Hier ook. Vindt het zo vrezelijk dat geluid馃槄 zal wel weer over gaan ( als het goed is) 馃槀

2 jaar geleden

Nou mijn kleine (15 mnd) heeft nu pas al zijn tandjes en het knarsen ontdekt... was het een fase bij jullie kindjes en is het inmiddels al gestopt? Wat een vreselijk geluid en de mond die hij er bij trekt ziet er ook niet uit 馃ぃ馃ぃ

2 jaar geleden

Nou mijn kleine (15 mnd) heeft nu pas al zijn tandjes en het knarsen ontdek ...
Ja was vrij snel ook weer over.. gelukkig.. En knarsen doet hij nu nooit meer...

2 jaar geleden

Mijn zoontje is bijna 16 maanden en doet dit sinds een paar dagen ook, vreselijk! Hij heeft pas vier tandjes, maar het klinkt zo naar!

2 jaar geleden

Hier ook twee weken gedaan. Daarna heb ik het nooit meer gehoord, dus ging gelukkig wel over, want dat geluid is inderdaad vreselijk!

VRIEND

2 jaar geleden

Vannacht opeens voor het eerst. Hopelijk is het maar voor korte duur... De hoektanden boven zijn aan het doorkomen denk ik

2 jaar geleden

Mijn dochter van bijna twee doet het ook in haar slaap heb ik gemerkt. Is dit een fase? Hopelijk gaat het snel over want inderdaad.. kippenvel..