14 Reacties

2 jaar geleden

Ik laat mijn zoontje altijd liggen in mijn poortje met zijn hoofd op mijn bovenbeen. Hij huilt ook regelmatig maar ik poets dan gewoon snel tijdens het huilen. Hij begint het wel steeds iets minder erg te vinden

2 jaar geleden

Ik volg even mijn dochter krijst ook zo

2 jaar geleden

Wij gebruiken het juf roos filmpje en liedje over tandenpoetsen. En hij mag altijd eerst even zelf poetsen en daarna helpen wij.

2 jaar geleden

Juf roos filmpje. Filmpje van eli kids. En laat hem half zitten. Ook heb ik andere tandpasta 😂 Had eerst prodent, en pas was woezel en pip in de aanbieding, die meegenomen en dat gaat ook al een stuk beter

2 jaar geleden

Wij doen altijd naar boven luier verschonen pyjama aan slaapzak aan en op de arm mee naar de badkamer voor de spiegel zijn liedje zingen van sophie de giraf dan lach die zich kapot en kan dan makkelijk poetsen,,, nu zeggen we Dex tandjes poetsen en dan doet die mond al open en wijs ernaar,, heeft wel wat tijd gekost en hij poets elke avond samen met zijn oudere broer

2 jaar geleden

Ik volg ook! Wij moeten het nu echt forceren anders lukt het gewoon niet. Ook geprobeerd zelf ook tanden poetsen of een liedje zingen etc. Maar echt gezicht wegdraaien en lippen stijf op elkaar! Andere tandpasta nog niet geprobeerd maar als we de tandenborstel aan haar geven en ze neemt hem aan dan is het idd ook alleen tandenpaste eraf zuigen

2 jaar geleden

Afleiden met een boekje helpt bij ons wel iets. En het doen wanneer ze niet mega moe is. Dan heeft ze er ook minder geduld mee. Gaat alsnog ene dag beter als de andere..

2 jaar geleden

Bij ons was het ook drama, hij deed gewoon zijn mond niet meer open en ging krijsen als ik het wilde proberen. Bij toeval ontdekt, toen hij logeerde bij oma, dat de elektrische tandenborstel geweldig is,haha. Hebben nu een elektrische speciaal voor hem, en het gaat super! Ik mag poetsen en daarna hij zelf. Gaat echt super goed!

2 jaar geleden

Reactie op NataschaJames

Bij ons was het ook drama, hij deed gewoon zijn mond niet meer open en ging ...
Kun je een normale elektrische voor volwassenen gebruiken of moet je een speciale voor baby's gebruiken?

2 jaar geleden

Reactie op Liesje92

Kun je een normale elektrische voor volwassenen gebruiken of moet je een sp ...
Ik merk geen verschil dus volgens mij maakt het niets uit hoor!

2 jaar geleden

Reactie op Dutchusagirl

Wij gebruiken het juf roos filmpje en liedje over tandenpoetsen. En hij mag ...
En lol p

2 jaar geleden

Het gaat bij ons al stuk beter. Zelf mee poetsen en ondertussen weer even onder de kraan met de tandenborstel en dan weer poetsen. En zorgen dat ze niet te moe is.