427 Reacties
3 jaar geleden
Helemaal niks qua tandjes 😂
Bij mij ook nog niet en ze is al 8 maandjes 🤣
3 jaar geleden
Reactie op geluk2020
Hoe lang duurt tot ze doorkomen, dagen of toch weken?
Bij mijn zoontje duurde het bij zijn onderste 2 tanden echt weken. En nu bij de bovenste gaat het ineens snel, die ene is er al volledig door en de andere staat nu op het punt. Terwijl we daar helemaal niks van hebben gemerkt
3 jaar geleden
Reactie op geluk2020
8md maar nog niets te zien of te voelen. Vanaf 4md veel speeksel maar nog s ...
Heel herkenbaar mijn dochter ook 8 maanden en nog helemaal niets wel idd al maanden flink aan t kwijlen en alles moet in de mondje , en al weken giga veel poep luiers maar nog niets nada noppes aan tandjes te zien of voelen
3 jaar geleden
Reactie op geluk2020
8md maar nog niets te zien of te voelen. Vanaf 4md veel speeksel maar nog s ...
Had onze dochtertje ook. Kwijlt en sabbelt op alles wat maar binnen handbereik was haha. Ik zei al weken tegen mensen: "ja volgens mij komt er een tandje door" en er kwam maar niks, 😂terwijl ik toch wel iets voelde hoor 😊 En nu eindelijk na 8 maandjes zien we haar eerste tandje tevoorschijn komen 🥳 wel precies op de plek waar ik dacht dat ie zou komen 😁 rechtsboven in 🥰
3 jaar geleden
Voor de moeders met kindjes die tandjes hebben, hoevaak en hoelang poetsen jullie!? M'n zoontje heeft er nu 4, 5 en 6 komen eraan. Dus zijn nu sinds een week begonnen met tanden poetsen. Gelukkig vind hij het nog niet echt vervelend maar ik doe het tot nu toe maar 1 x per dag, sochtends schiet dit er vaak bij in wegens werk en gehaast haha. Maar hoelang doe je dit!? Ik doe het nu denk ik een minuutje max. Vaak iets korter.. Hij krijgt hierna ook gewoon nog de borst, is dit handig? Of dan toch beter sochtends als ti al heeft gegeten?
3 jaar geleden
Reactie op Mvrnaomi
Voor de moeders met kindjes die tandjes hebben, hoevaak en hoelang poetsen ...
Totdat ze 2 jaar zijn is 1x per dag poetsen genoeg, wij doen het na de avondfles voordat ze de nacht in gaat. Zolang dat ze het toelaat, erna knauwelt ze zelf nog op de tandenborstel