427 Reacties

2 jaar geleden

Voortand nr 2 is door. Stand 2 onder tandjes en 2 boven tandjes. .. ow en een hoop kwijl als ze haar speen in heeft...

2 jaar geleden

9 maanden: 4 boven en 2 onder.

2 jaar geleden

2 boven en onder zijn erdoor. Maar gisteren om het kdv wou hij geen harder voedsel eten en steeds pijnscheuten en net een enorme spuitluier, dat heeft hij eigenlijk nooit. Dus ik denk dat tand 5 en 6 ook niet lang meer duren.

2 jaar geleden

Ze is nu 10 maanden en heeft onder 2 tandjes en deze week zijn er ook 2 boven doorgekomen. Van die 2 boven heeft ze echt veel last van gehad, veel pijn en kwijlen.. echt sneu

2 jaar geleden

Reactie op Mb14

Ze is nu 10 maanden en heeft onder 2 tandjes en deze week zijn er ook 2 bov ...
Hier ook ontzettend veel last van boven gehad. Heel zielig. Ook steeds hele erge luieruitslag als er een tandje aan komt

2 jaar geleden

Hier nu 8 tanden 4 boven, die kwamen ook in 1x door. (Met bijna 10mnd hadden we die) En er zijn 4 beneden door. En nu kwijlt meneer weer als een gek dus denk dat er gauw weer wat te zien is.

2 jaar geleden

Hier broeit ook weer tandje(s). Zure spuitluiers, overal weer op knauwen en mogen niet in haar mondje kijken/voelen. Ben heel erg bang geworden voor de tanden, want ze sliep bijna niet en maakten maar nachtjes van 3 a 4 uur 😅

2 jaar geleden

Hier nog steeds alleen 2 onder tandjes. Mevrouw haar humeur is de laatste dagen wel om van te huilen en ze kwijlt weer heel erg, kauwt overal op, had vandaag het weekend 1 dag koorts, mega slechte nachten achter de rug, dus ik vermoed dat er weer iets aan zit te komen 🥲

2 jaar geleden

Zou het????

2 jaar geleden

Reactie op 17112020

Zou het????
Goede foto 😂 rechts boven denk ik

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Goede foto 😂 rechts boven denk ik
Haha ja klopt inderdaad ik verwacht dat ze daar een tandje krijgt. Ze laat me echt niet kijken of voelen dus deze fotos is heel uniek 🤣

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft al een lange tijd 2 ondertandjes. Nu is er net boven 1 tandje doorgekomen en ik hoor hem steeds knarsen. Meer die dit herkennen? Vraag me af of dit erg slecht is voor zn tandjes.

2 jaar geleden

Reactie op Ro2020

Mijn zoontje heeft al een lange tijd 2 ondertandjes. Nu is er net boven 1 t ...
Heel herkenbaar! Doet mijn dochter ook, krijg er steeds kippenvel van! Haha Ik weet niet of erg is, zal denk ik wel meevallen

2 jaar geleden

Kwijl kwijl kwijl...welke komen nu door? Voortanden onder en boven zijn door dus neem aan dat ze daarvoor niet meer kwijlt...🧐

2 jaar geleden

Reactie op Ro2020

Mijn zoontje heeft al een lange tijd 2 ondertandjes. Nu is er net boven 1 t ...
Mijn dochter doet dat ook, vreselijk geluid, vroeg me ook af of het slecht is voor de tandjes

2 jaar geleden

Reactie op Ro2020

Mijn zoontje heeft al een lange tijd 2 ondertandjes. Nu is er net boven 1 t ...
Mijn zoontje heeft dat ook. Zijn ook super scherp nu en staan niet recht. Wrsl doordat hij zo veel mee knarst?

2 jaar geleden

Ik zag vandaag opeens dat hij al een kies heeft die voor de helft door is🙀

2 jaar geleden

Hoe lang ( dagen) heeft een kindje last van doorkomende tandjes kiesjes?😬

2 jaar geleden

5 tanden in 6 weken😅🥰

2 jaar geleden

Reactie op Lucky_lady

5 tanden in 6 weken😅🥰
Prachtig😍