427 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Hoeveelste is het? Wij zitten nu op 5 en het kwijlen (en steeds bijten 🤦🏻 ...
Bij 5 stopte het hier ook een tijdje haha, maar nu is ineens nummer 6 er uit het niets. Nu heeft hij er 3 onder en 3 boven😊

2 jaar geleden

Reactie op Steffiek

Het was even rustig paar maandjes qua tanden maar nu zag ik er net ineens w ...
Hier ook rustig op't gebied van tandjes. Tot zijn 6e erdoor kwam. Maar hij ging een tijdje plat af, (nogsteeds een beetje. En ik maar denken, heeft hij iets verkeerd gegeten ofzo? Geen koorts, niet echt kwijlen, wel slechter slapen, hangeriger..) Hier is het dan de 4 boven, 2 onder. ☺️

2 jaar geleden

Reactie op Steffiek

Het was even rustig paar maandjes qua tanden maar nu zag ik er net ineens w ...
Volgends mij komen er hier hoektanden aan boven en onder... Kwijlen is bij is non stop maar gelukkig veel kwijlsjaaltjes in de roulatie hier😂 ze heeft al 8 tanden dus ben benieuwd wanneer er weer wat door komt.

2 jaar geleden

Sem heeft 7 tanden, onder mist er nog 1 en kreeg een paar weken geleden in een week tijd 4 kiezen door, arme jongen. Nu lijkt het weer wat kalmer gelukkig ☺️

2 jaar geleden

Wij zitten op 8 en nu minimaal 2 doorkomende kiezen, andere kant mag ik niet voelen. Tandjes weinig last van gehad maar nu...😫🥴🦷

2 jaar geleden

De eerste 2 tandjes komen nu door! 🦷

2 jaar geleden

Bijn 13md, rond maand 8 4 gelijk gekregen en daarna gestopt

2 jaar geleden

Ik zit te wachten dat meneer tandjes krijgt. Vieze poep, kauwen als een malle, kwijlen als een malle... kom maar op haha 😄

2 jaar geleden

Hier 8 tanden en 4 kiezen

2 jaar geleden

Reactie op mommyJoyandYared

Hier 8 tanden en 4 kiezen
Woow bijna klaar dan!

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Woow bijna klaar dan!
Ja hij is inderdaad erg snel met zijn gebit

2 jaar geleden

Hier pas twee tandjes, haha.

2 jaar geleden

Hier heel lang gewacht op 2 onder tandjes. En nu komen ze achter elkaar door. 4 in 1 maand tijd en nu zie ik er weer 2 boven doorkomen.

2 jaar geleden

Reactie op mommyJoyandYared

Hier 8 tanden en 4 kiezen
Hier ook, zelfde. Kiezen zijn net (allemaal tegelijk ongeveer) doorgekomen. Nu bijna 13 maanden. Hij is erg snel! Lopen doet hij ook al. Op zijn verjaardag. Van mij mag het langzamer gaan, haha!

2 jaar geleden

Hier ook, zelfde. Kiezen zijn net (allemaal tegelijk ongeveer) doorgekomen. ...
Zag net ook nog een hoektand doorkomen.🙀Hier heeft hij wel echt last van. Ook koorts😪

2 jaar geleden

Wat een hoop tandjes hebben sommige al zeg! Hier net tandje 3 door. Zou fijn zijn als alles er is want wat wilt ze graag alles gewoon kunnen eten 😣

2 jaar geleden

Net het rechter puntje van een hoektand gespot, ook de linker komt door...en dat zijn dan 9 en 10 misschien zijn wij ook snel klaar, zie ook wat kiezen en de hoektanden beneden eraan komen. Ze wil alleen helemaal niks eten en drinken gaat vandaag ook moeilijk.... En ze heeft al niet echt vetjes

2 jaar geleden

Nou hier al 13 maanden en nog steeds geen tandjes😅. We denken elke keer als hij slecht slaapt(bijna elke avond/nacht feest) dat hij tandjes krijgt maar nog steeds niks😂.

2 jaar geleden

Reactie op loite

Nou hier al 13 maanden en nog steeds geen tandjes😅. We denken elke keer al ...
Hier ook pas sinds een paar dagen de eerste tand gespot🙈🤣

2 jaar geleden

Reactie op MariskaaO

Hier ook pas sinds een paar dagen de eerste tand gespot🙈🤣
Ook zo laat 😂. Heeft Sophia er veel last van? Of is het dan echt zo hoe later tanden minder last/pijn😬