Tandjes

Suzanne3
één jaar geleden
Volgen
Dochter v bijna vier maanden krijgt al een tandje, kan dat? Lichte verhoging, wrijft voortdurend over die plaats, huilt, meer speeksel...
Reageer
Typ hier je reactie
418 reacties
Steffiek
6 maanden geleden
Reactie op dasksideofpink
Hoeveelste is het? Wij zitten nu op 5 en het kwijlen (en steeds bijten 🤦🏻‍♀️) is wel gestopt, dus ik verwacht er ook niet echt een op korte termijn
Bij 5 stopte het hier ook een tijdje haha, maar nu is ineens nummer 6 er uit het niets. Nu heeft hij er 3 onder en 3 boven😊
Kyuubi
6 maanden geleden
Reactie op Steffiek
Het was even rustig paar maandjes qua tanden maar nu zag ik er net ineens weer eentje. Gelukkig geen last van gehad op wat gekwijl na
Hier ook rustig op't gebied van tandjes. Tot zijn 6e erdoor kwam. Maar hij ging een tijdje plat af, (nogsteeds een beetje. En ik maar denken, heeft hij iets verkeerd gegeten ofzo? Geen koorts, niet echt kwijlen, wel slechter slapen, hangeriger..) Hier is het dan de 4 boven, 2 onder. ☺️
Miertje08
6 maanden geleden
Reactie op Steffiek
Het was even rustig paar maandjes qua tanden maar nu zag ik er net ineens weer eentje. Gelukkig geen last van gehad op wat gekwijl na
Volgends mij komen er hier hoektanden aan boven en onder... Kwijlen is bij is non stop maar gelukkig veel kwijlsjaaltjes in de roulatie hier😂 ze heeft al 8 tanden dus ben benieuwd wanneer er weer wat door komt.
MamavanNoaLynn
6 maanden geleden
Sem heeft 7 tanden, onder mist er nog 1 en kreeg een paar weken geleden in een week tijd 4 kiezen door, arme jongen. Nu lijkt het weer wat kalmer gelukkig ☺️
Elske
6 maanden geleden
Wij zitten op 8 en nu minimaal 2 doorkomende kiezen, andere kant mag ik niet voelen. Tandjes weinig last van gehad maar nu...😫🥴🦷
Fordkaatje
6 maanden geleden
Ik zit te wachten dat meneer tandjes krijgt. Vieze poep, kauwen als een malle, kwijlen als een malle... kom maar op haha 😄
Denise-1988-
6 maanden geleden
Hier heel lang gewacht op 2 onder tandjes. En nu komen ze achter elkaar door. 4 in 1 maand tijd en nu zie ik er weer 2 boven doorkomen.
Veraaa
6 maanden geleden
Hier 8 tanden en 4 kiezen
Hier ook, zelfde. Kiezen zijn net (allemaal tegelijk ongeveer) doorgekomen. Nu bijna 13 maanden. Hij is erg snel! Lopen doet hij ook al. Op zijn verjaardag. Van mij mag het langzamer gaan, haha!
mommyJoyandYared
6 maanden geleden
Reactie op Veraaa
Hier ook, zelfde. Kiezen zijn net (allemaal tegelijk ongeveer) doorgekomen. Nu bijna 13 maanden. Hij is erg snel! Lopen doet hij ook al. Op zijn verjaardag. Van mij mag het langzamer gaan, haha!
Zag net ook nog een hoektand doorkomen.🙀Hier heeft hij wel echt last van. Ook koorts😪
JennVR
6 maanden geleden
Wat een hoop tandjes hebben sommige al zeg! Hier net tandje 3 door. Zou fijn zijn als alles er is want wat wilt ze graag alles gewoon kunnen eten 😣
Miertje08
6 maanden geleden
Net het rechter puntje van een hoektand gespot, ook de linker komt door...en dat zijn dan 9 en 10 misschien zijn wij ook snel klaar, zie ook wat kiezen en de hoektanden beneden eraan komen. Ze wil alleen helemaal niks eten en drinken gaat vandaag ook moeilijk.... En ze heeft al niet echt vetjes
loite
6 maanden geleden
Nou hier al 13 maanden en nog steeds geen tandjes😅. We denken elke keer als hij slecht slaapt(bijna elke avond/nacht feest) dat hij tandjes krijgt maar nog steeds niks😂.
MariskaaO
6 maanden geleden
Reactie op loite
Nou hier al 13 maanden en nog steeds geen tandjes😅. We denken elke keer als hij slecht slaapt(bijna elke avond/nacht feest) dat hij tandjes krijgt maar nog steeds niks😂.
Hier ook pas sinds een paar dagen de eerste tand gespot🙈🤣
loite
6 maanden geleden
Reactie op MariskaaO
Hier ook pas sinds een paar dagen de eerste tand gespot🙈🤣
Ook zo laat 😂. Heeft Sophia er veel last van? Of is het dan echt zo hoe later tanden minder last/pijn😬