427 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op freyalala

Mijn kleine spruit van 3mnd is ook tandjes aan het krijgen 😊 veel willen b ...
Wat voor siroop tegen koorts? Nog nooit van gehoord namelijk😀

3 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Hier poepluier 4 vandaag ik ben in shock na 4 maanden obstipatie😅 hoe smer ...
Ik deed het bij mijn dochter met een wattenstaafje.

3 jaar geleden

Reactie op freyalala

Mijn kleine spruit van 3mnd is ook tandjes aan het krijgen 😊 veel willen b ...
Hoe heten de druppels en de siroop? :-)

3 jaar geleden

Reactie op Petra81

Is echt een kiesje... zie al weken een wit dingentje en nu is hij naar bove ...
Ohw wow, zo vroeg al!! Jeetje joh Hopelijk niet al te veel last? 😥

3 jaar geleden

Reactie op Petra81

Nu beter te zien haar kiesje. Verder lijk er iets witte verkleuring aan de ...
Dit heeft mijn zoontje ook precies maar dan onder!! En al 3 dagen diarree luiers (normaal moeilijk poepen) vuurrode wang en hij bijt zijn bijtring zowat kapot aan die kant haha

3 jaar geleden

Reactie op Steffiek

Dit heeft mijn zoontje ook precies maar dan onder!! En al 3 dagen diarree l ...
Nou zij heeft alleen kwijlen en sabbelen op vingers, mijn handen en soms de bijtring.. maar verder niet. Maar ze is ook verkouden, en sprong 4. Wel vandaag 2de keer poepluier gehad... 2de was dun dus buiten de lijnen.. ook geen rode wangen. Last ? ik denk dat het tot vandaag daarmee meevalt. Net ook weer kletsen en nieuwe geluidjes maken.

3 jaar geleden

Wat zijn jullie ervaringen met dentinox of vsm chamodent? Vandaag gezien dat bij ons zoontje van 4,5 mnd zijn twee ondertandjes doorkomen 😱 (twee witte streepjes op het tandvlees) voor het geval dat ie last zou hebben wil ik iets in huis hebben. 🤗

3 jaar geleden

Reactie op Petra81

Die van mij krijgt een kiesje😱! Nog geen tandje te zien🤨 zie stipje. Wazi ...
Bij mijn meisje (4,5 maand) zie ik op ongeveer dezelfde plek om een wit puntje. Dus ben benieuwd of t bij haar ook echt een kiesje is of iets anders. Verder namelijk nog geen andere tandjes. Dus we gaan t zien. Ben benieuwd. 😁

3 jaar geleden

Dentinox of vsm?

3 jaar geleden

Reactie op Jeemsel

Dentinox of vsm?
Wat heeft jullie voorkeur? Bij mijn arm mannetje komen er nu twee door en de paracetamol helpt wel maar wil ik m ook niet iedere dag moeten geven

3 jaar geleden

Ik heb een armbandje van barnsteen cadeau gekregen, schijnt goed te helpen bij doorkomende tandjes volgens een vriendin. https://www.ziloen.nl/barnsteen-baby-armbandje-14cm-cognac.html?source=googlebase&gclid=Cj0KCQjwmIuDBhDXARIsAFITC_4iFPb5WH_8-HHVRTBogEgK-fJcaOrbdKgzn8ni2MQY2dpRlxq4NK8aAhTaEALw_wcB

3 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Hier poepluier 4 vandaag ik ben in shock na 4 maanden obstipatie😅 hoe smer ...
Mag ik vragen wat jij doet tegen obstipatie? Mijn dochter van 4 maanden heeft er enorm veel last van icm krampjes! Welke voeding gebruik je?

3 jaar geleden

Mag ik vragen wat jij doet tegen obstipatie? Mijn dochter van 4 maanden hee ...
Ik heb echt alles geprobeerd. Het enige wat bij ons goed hielp was Nutrilon omneo. Alleen bleef hij erg hongerig omdat het zo licht verteerbaar is. Toen ben ik gaan mengen met forte met 10 cc water extra in de flessen. Nu krijgt hij volledig forte en poept hij om de dag ongeveer.

2 jaar geleden

zijn er meer babies bij wie de voortanden beginnen te komen? En hebben ze er ook zoveel last van?

2 jaar geleden

Reactie op mommyJoyandYared

zijn er meer babies bij wie de voortanden beginnen te komen? En hebben ze e ...
Ik zie bij mijn zoontje het tandvlees onder dikker worden en 'wit' kleuren. Afgelopen nacht iedere 15 á 30 minuten huilend wakker, geen idee of het verband houdt (normaal slaapt hij gewoon van 7.00 tot 6.00 met hooguit een keer lopen voor een speentje). We dachten dat hij ziek zou worden, maar vertoont daar verder niks van vandaag 🤷🏻‍♀️ Dus nu denk ik aan de tandjes. Zijn poep is ook zuurder, want zijn anusje is elke keer knalrood na poepen, wat eerder niet zo was. Nu weet ik helaas dat het allemaal niks zegt (mijn middelste heeft dit 3 maanden gehad eer de eerste echt doorkwam), het kan snel gaan of nog even duren.

2 jaar geleden

Geen voortanden onder wel eerste is door een tweede is onderweg. Van tweede tandje stuk meer last. Wat hier wel helpt is van die bijtsleutels in de vriezer. We hebben er twee dus kunnen afwisselen. Dan zijn ze goed koud en dat verdoofd het tandvlees en beetje denk ik. Hij vindt het iig fijn. We smeren ook van dat spul op het tandvlees geen idee of dat helpt🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Koraaltje

Geen voortanden onder wel eerste is door een tweede is onderweg. Van tweede ...
Onder en boven zijn natuurlijk allebei voortanden😂 Ik ging ervan uit dat je de tandjes boven bedoelt, maar weet eigenlijk niet of dat wel zo is. Maargoed hier dus de onderste voortandjes, eerste is door en tweede onderweg

2 jaar geleden

Ik zie bij mijn zoontje het tandvlees onder dikker worden en 'wit' kleuren. ...
Germ arm menneke, hopelijk zijn ze er snel door. Wij doen het zelfde als kroraaltje ik heb bijt 'sleutels' van de action. Ik weet niet zeker of het tandjes zijn ze is hier goed verkouden, denk dat het dat eerder is..

2 jaar geleden

Hier heeft de kleine er ook last van. In de loop van de dag lijkt het erger te worden. Veel kwijlen en kauwen, tandvlees is niet rood maar ligt wat hoger en witter en daarin zie je een beetje de tandvorm. Hij grijpt veel naar zijn oortje en eet ook wat slechter, wat voor ons wel bijzonder is want het is echt een grote eter. Met flesje kauwt hij ook liever op de speen dan dat hij drinkt. Aan de ontlasting merk ik geen verschil, maar hij is wel wat klam en steeds iets verhoging. Af en toe huilt hij opeens even, en dat is dan echt een pijnhuiltje. Overdag gebruiken we een gekoelde bijtring of een bijtbanaan (die is wat handzamer kan hij zelf beter richten en gebruiken) Tegen de avond 19.00u wat dentinox op het tandvlees en voor het slapen ook iets op de speen. En als hij er erg last van lijkt te hebben dan ook voor het slapen een Paracetamol zetpil. Als hij dan maar een keer weer slaapt na 22.30u gaat de nacht verder wel prima. Dit is nu al wel ruim een week zo, dus hopelijk voor hem zijn ze er snel door

2 jaar geleden

Zijn er hier ouders die ervaringen hebben met een barnsteen armbandje bij door komende tandjes?