427 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Zo ziet het er wel uit!
Was te merken gisteren en vandaag 😂

2 jaar geleden

Ja 2 aanwezig. Wel foto van foto met inzoomen want meneertje wil me telefoon wel graag in z'n mond🤣

2 jaar geleden

Reactie op Trace

Ja 2 aanwezig. Wel foto van foto met inzoomen want meneertje wil me telefo ...
Hihi

2 jaar geleden

Hier heeft ze al twee tandjes helemaal door aan de onderkant. En nu lijkt het alsof er een hoektand (!) komt. 😱

2 jaar geleden

Hij had super last ervan zelfs 41 graden koorts, ik dacht hehe bijna door. Zo zag het er zelfs uit helemaal dik. Een op andere dag geen last meer en toen straks keek ik en nu zie ik een heeeel klein stukje tand. Vandaag ook weer meer last. Heb gelukkig een barnsteen armbandje gekregen dat heb ik hem net om gedaan ben benieuwd. Hoop dat die morgen met tanden wakker word🤣😜

2 jaar geleden

Waar hebben jullie de werkende barnsteen armbandjes gekocht?

2 jaar geleden

Reactie op Mama Van Twee2

Waar hebben jullie de werkende barnsteen armbandjes gekocht?
Dekleinelama.nl of babynatura.nl Hij zit om de enkel onder de sok hier en kan er dus nooit bij

2 jaar geleden

Reactie op Suzy214

Hier heeft ze al twee tandjes helemaal door aan de onderkant. En nu lijkt h ...
Precies het zelfde hier. Zo zielig. Gaat er gek uitzien ook hahaha.

2 jaar geleden

Die tand boven hè, ziet dat er “normaal” uit?

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Sterkte dan denk ik niet dat mijn dochter tanden krijgt als ik het zo hoor ...
Blij dat ik niet de enige ben waar het 'laat' is. Op alles bijten, kwijlen dat wel. Maar nog geen tandjes, niet dat ik kan zien of voelen.

2 jaar geleden

De tandjes zijn hier nog nergens te bekennen...

2 jaar geleden

Ach wat is laat? De eerste tandjes komen gemiddeld tussen de 4 en 7 maand. Dus misschien na 7 maand kun je spreken van later dan gemiddeld. Nu nog genieten van de tandeloze lachjes 😊

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Ach wat is laat? De eerste tandjes komen gemiddeld tussen de 4 en 7 maand. ...
En wat dan nog als ze er maar komen. Vrienden hadden een kind van 3 maanden die tanden kreeg, dan kunnen ze nog niks vastpakken om in te bijten. Dus ik ben blij dat Hanna nog niet aan de beurt is, teminste dat denken we 😂

2 jaar geleden

Heeft iemand de tip voor een goede koel bijtring? Heb die van nijntje en van nuby maar ze blijven vanuit de vriezer maar 3 minuten koud ofzo en dan zijn ze alweer warm. Of is dit nou eenmaal de manier? 😂

2 jaar geleden

Heeft iemand de tip voor een goede koel bijtring? Heb die van nijntje en va ...
Ze ontdooien bij mij redelijk snel daarom heb ik er twee https://www.action.com/nl-nl/p/alvar-oceaan-bijtringen/

2 jaar geleden

Heeft iemand de tip voor een goede koel bijtring? Heb die van nijntje en va ...
In de vriezer? Dat is té koud toch? Wij hebben ze in de koelkast

2 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

In de vriezer? Dat is té koud toch? Wij hebben ze in de koelkast
Gaat hier echt prima omdat het redelijk snel ontdooid, heb haar echt wel in de gaten gehouden hoor

2 jaar geleden

Reactie op Joyce1981291

Die tand boven hè, ziet dat er “normaal” uit?
Denk het wel, althans hier komen nu ook de hoektanden precies na de 2 onderste tanden en ziet er hetzelfde uit. :)

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Gaat hier echt prima omdat het redelijk snel ontdooid, heb haar echt wel in ...
Ja inderdaad heb hetzelfde. En mijn zoon is nogal warmbloedig. Heeft de hele winter in alleen een romper gelegen omdat hij anders koorts kreeg😂. Dus dat gaat hier ook prima.. Maar het blijft niet zo lang koel. Daar baal ik van

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ze ontdooien bij mij redelijk snel daarom heb ik er twee https://www.action ...
Ontdooit deze niet snel? Ik heb twee verschillende maar beide zijn ze met 5 minuten gewoon warm😅