427 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op geluk2020
Ook 7,5md. Geen tandje te zien. Kruikp al super snel en sinds vandaag trekt ...
Woow dat is al snel. Ons mannetje zit heel goed zelfstandig maar denk dat die eerder op zijn billen gaat schuiven dan dat hij gaat tijgeren of kruipen haha want liggen is echt saai. Haha
3 jaar geleden
Reactie op Steffiek
Jaa hier zie je het al goed! Die rechter is zo door teminste hier duurde he ...
Yes je voelt het beter dan dat je het ziet 🤭😁 ze drinkt wat meer kleine beetjes niet super verrassend in ons geval, kan ook door d'r sprong komen ze wil igg weer lekker eten, misschien juich ik te vroeg maar het valt hier echt nog mee...
3 jaar geleden
Nou eindelijk ZIEN we actie in zijn mondje en valt alles op zijn plek.
3 jaar geleden
Nou, het eerste tandje begint door te komen. Dat in combinatie met sprong 6 en de 8 maanden slaapregressie, geen goede combi.
Gisteravond 6x de borst gegeven, maar de leek niet genoeg te hebben. Uiteindelijk maar flesje kunstvoeding in bed. Sliep ze eindelijk pas om half 12. Na 3 uur werd ze weer wakker en met moeite weer in slaap gekregen bij ons in bed.
Nu weer zoveel moeite en al uren bezig haar in slaap te krijgen. Vandaag VSM tandjesgel gehaald, maar lijkt niet echt te werken? Masseren helpt wel, maar kan ik ook niet de hele nacht doen 😅
3 jaar geleden
Reactie op Irokoneko
Nou, het eerste tandje begint door te komen. Dat in combinatie met sprong 6 ...
Misschien dentinox proberen? Dat helpt bij ons goed
3 jaar geleden
Misschien dentinox proberen? Dat helpt bij ons goed
Bij ons ook super spul ik was ook een beetje twijfelachtig voor ik het probeerde aangezien geen een middel tegen darmkrampen bij ons hielp... Maar dit spul werkt bij ons super.. Mevrouw wil niet drinken/eten/slapen spulletje erop en opgelost.
3 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Bij ons ook super spul ik was ook een beetje twijfelachtig voor ik het prob ...
Wat een uitvinding he
3 jaar geleden
Nou het geluk kan ons niet op, dubbel op pret hier *sarcasme uit*
Na het ontdekken van de eerste doorkomer zag ik gisteren dat er gezellig eentje naast komt. En hij heeft het er flink moeilijk mee 😔
3 jaar geleden
Wat een $#{%^ dag. Ik ga morgen meteen dentinox halen. Onze zoon kauwt de hele dag op koude komkommer maar zodra het op is meteen weer keihard huilen. Zetpil gegeven maar mag ook niet baten. 🥲
3 jaar geleden
Wat een $#{%^ dag. Ik ga morgen meteen dentinox halen. Onze zoon kauwt de h ...
Ah heeft het hier.. misschien is die ergens open bij jullie
3 jaar geleden
Hier nog steeds tandjes ellende . Al anderhalve maand slaapt ze slecht door tandjes... Nu tand 5 en 6 tegelijk aan t doorbreken, zo vermoeiend, wordt super veel wakker s nachts, ik hang ze dan maar aan de borst, enige dat helpt... Bestaat dentinox ook in België in Kruidvat?