427 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Suzanne3

Hier nog steeds tandjes ellende . Al anderhalve maand slaapt ze slecht doo ...
Geen idee kan je het vinden op de kruidvat site? Dan hebben ze het meestal ook in de winkel https://www.kruidvat.nl/search?text=dentinox&gclid=CjwKCAjwuIWHBhBDEiwACXQYsdJG50OxUmEJcVpMGbMGtmh1nG8JV0r5_oAuiWE0NMs95ieMN-VmaRoCnVUQAvD_BwE

3 jaar geleden

Hier lijkt het al een hele tijd zo dat de tandjes door moeten komen. Maar telkens gebeurd er niks. Nu ook lichte verhoging, erg brommerig tijdens avond eten en eigenlijk niet echt avond eten willen eten. Gister ook al niet. De rest van de dag gaat het eten wel goed

3 jaar geleden

Reactie op charmaine90

Hier lijkt het al een hele tijd zo dat de tandjes door moeten komen. Maar t ...
Bij mijn dochter heeft het ook een tijd gerommeld voor er wat door kwam maar je kon wel tandjes in haar kaak zien zitten/groeien lijkt me ook niet fijn 😉

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Bij mijn dochter heeft het ook een tijd gerommeld voor er wat door kwam maa ...
Ja klopt dat is hier ook. En veel sabbelen, kwijlen op zn tijd ook heel veel. Hopelijk gebeurd er nou eens iets.

3 jaar geleden

Hij heeft nog nooit avond eten geweigerd. Hij wilde wel van een koud hapje. En liever een fles dan avond eten. Dat is ook nooit het geval

3 jaar geleden

Reactie op charmaine90

Ja klopt dat is hier ook. En veel sabbelen, kwijlen op zn tijd ook heel vee ...
Ja was hier ook en er kwam eerst 1 tand door, en toen die door was van de week 3 tegelijkertijd door. De hoektanden boven en de 2e onder tand midden rechts voor.

3 jaar geleden

Reactie op charmaine90

Ja klopt dat is hier ook. En veel sabbelen, kwijlen op zn tijd ook heel vee ...
Ook aan z'n oor zitten? Dat doet ze ook heel veel en gek met haar lip/tong sabbelen/ smakken. Zat dat was toen er echt wat door kwam.

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ook aan z'n oor zitten? Dat doet ze ook heel veel en gek met haar lip/tong ...
Nee dat niet. Aan de lip sabbelen doet ie ook

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ook aan z'n oor zitten? Dat doet ze ook heel veel en gek met haar lip/tong ...
Nou, ik had het er gisteravond met mijn man over dat onze dochter de hele tijd aan haar oren zit! Dacht al dat we misschien eens naar haar oren moesten laten kijken. Sinds gister ook het eerste tandje zichtbaar, dus misschien is dat het dan

3 jaar geleden

Tand nummer 5 aanwezig en nummer 6 zal niet lang duren (8 maanden) de tandje naast zn voortanden

3 jaar geleden

Ons meisje zit sinds dit weekend veel aan haar oren, kwijlt wat meer, heeft wat verhoging gehad en maakt gekke sabbelbewegingen met haar mondje (vismondje). Zou het dan toch zo zijn dat haar 1e tandje doorkomt? Ik zie nog niets, maar dit zijn toch wel symptomen? Hoe lang duurde het bij jullie met deze symptomen voordat er echt een tandje zichtbaar was/doorkwam? Ik vind het soms zo sneu als ze het weer op een huilen zet omdat ze dus duidelijk ergens last van heeft. 😢

3 jaar geleden

Reactie op EllieB

Nou, ik had het er gisteravond met mijn man over dat onze dochter de hele t ...
Hier wel igg ik dacht ongeveer het zelfde 😅

3 jaar geleden

Zijn bij jullie kleintjes de tandjes recht aan de bovenkant? Tweede tandje onder is door (al een week of 2) maar het lijken wel twee puntjes. Net alsof het twee tandjes zijn, naar volgens mij is het er toch echt 1.. andere tandje is wel gewoon recht aan de bovenkant

3 jaar geleden

Reactie op Koraaltje

Zijn bij jullie kleintjes de tandjes recht aan de bovenkant? Tweede tandj ...
Bij ons voelde dat hetzelfde, maar het was toch echt iedere keer maar 1 tandje :) Is normaal

3 jaar geleden

Nou hier is het tandje eindelijk door 🎉

3 jaar geleden

Nou hier is het tandje eindelijk door 🎉
Jaaaaa!!!!

3 jaar geleden

Hier bijna 8 maanden en nog geen tandje doorgekomen. Ik heb de indruk dat er een paar klaarzitten

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Jaaaaa!!!!
😂

3 jaar geleden

😂
Herkenbaar!

3 jaar geleden

Reactie op Koraaltje

Zijn bij jullie kleintjes de tandjes recht aan de bovenkant? Tweede tandj ...
Zou best kunnen hoor. Bij ons voelde het ook als 2 puntjes en er zijn nu 2 ondertandjes te zien