19 Reacties

4 jaar geleden

Oh fijn!

4 jaar geleden

Mooi gezichtje ook. Een plaatje om trots op te zijn

4 jaar geleden

Wat een knap gezichtje al 🥰

4 jaar geleden

Bijzondere is het hè. Gefeliciteerd

4 jaar geleden

Wat een mooie echo! Gefeliciteerd ❤️

4 jaar geleden

Wat fijn dat alles goed was. Hier zat ook mijn hart in me keel,

4 jaar geleden

Prachtig ❤️❤️

4 jaar geleden

Gefeliciteerd ❤️

4 jaar geleden

Ik was ook zoooo zenuwachtig! Nu heb ik er wat meer vertrouwen in!

4 jaar geleden

Ik vond het ook heel erg spannend. Gelukkig is alles goed. Maar wat een bijzonder en emotioneel moment hé om voor het eerst de baby te zien en het hartje te horen. Echt onbeschrijfelijk... Mooie foto trouwens ♥️

4 jaar geleden

Zoooo fijn voor je! ❤️ Wij hadden dat niet...

4 jaar geleden

Reactie op LLS90

Zoooo fijn voor je! ❤️ Wij hadden dat niet...
Sterkte meid! İk hoop zo dat alle babys gezond geboren worden❤️

4 jaar geleden

Heb wel een vraagje, tijdebs de echo wilde de baby niet echt bewegen. Hartje klopte verder wel goed. Na een beetje schudden met billen kwam het in actie. Was volgens verloskubdige niet iets om zorgen te maken. Ze gaf aan dat babys rond 11 weken wel bewegen, maar kan ook een kwrtiertje stil blijven.Heeft iemand ervaring hiermee?

4 jaar geleden

Reactie op Erge

Heb wel een vraagje, tijdebs de echo wilde de baby niet echt bewegen. Hartj ...
Ook net de termijnecho gehad. Lag ook heel stil! Ze maakte zich daar totaal geen zorgen over. Oh, dat doen ze wel vaker hoor zei ze.. zul je net zien, heb je een echo werken ze niet mee. Heel nuchter deed er iig over! Maak me daarom ook geen zorgen 😄

4 jaar geleden

Reactie op Erge

Sterkte meid! İk hoop zo dat alle babys gezond geboren worden❤️
Hoop t ook voor iedereen.. ❤️ Wss ga ik met rond de 15 weken bevallen vanwege ernstige aandoening...

4 jaar geleden

Ik heb met 9+6 termijn echo gehad, en alles was goed! Ben nu 11+5 maar heb af en toe steken, hebben meerdere hier last van? Maak me gelijk zorgen. En super mooie echo foto heb je! ❤

4 jaar geleden

Reactie op Boysmom2023

Ik heb met 9+6 termijn echo gehad, en alles was goed! Ben nu 11+5 maar heb ...
Waar had jij die steken? Had ik wel af en toe maar vooral langs liezen, wat normaal is.

4 jaar geleden

Reactie op LLS90

Hoop t ook voor iedereen.. ❤️ Wss ga ik met rond de 15 weken bevallen vanwe ...
Owhh hoop het beste voor je😔

4 jaar geleden

Wat een mooie echo. Ben zelf nu ook 14+2 dat ik mijn mijn termijn echo eerst mijn bloeddruk gingen meten, en die sky high was doordat ik zo zenuwachtig was voor deze echo 😄 nadien nog een keer gemeten, niks aan de hand 😉Heeft iemand ook steken in de lies tijdens het niezen? Behoorlijk last van hooikoorts deze periode.. 🤗👋🏼