53 Reacties

4 jaar geleden

Ali

4 jaar geleden

Ali express

4 jaar geleden

Merken winkels niet echt, heb wel veel mooie zwangerschapskledij op ASOS gekocht :)

4 jaar geleden

H&M

4 jaar geleden

Wat leuk, ook ik ben uit 1984 en blijk zwanger van een tweeling :) (nu 9+3). Ik ben alleen van mezelf al flink aan stevig, dus je ziet nog niet echt wat, maar dat gaat sowieso nog komen natuurlijk!

4 jaar geleden

Wat leuk! Ik ben ook zwanger van een tweeling bijna 8 weekjes nu. Dus het zal voor mij ok niet lang meer duren voor andere kleren haha!

4 jaar geleden

Reactie op Ann1994

Wat leuk! Ik ben ook zwanger van een tweeling bijna 8 weekjes nu. Dus het z ...
Superleuk, gefeliciteerd!! Jaja ik verbaas me erover hoe snel het gaat, als het zo doorgaat kan met 20 weken alleen nog maar waggelen denk ik😂

4 jaar geleden

Asos, bestseller

4 jaar geleden

Wat leuk, ook ik ben uit 1984 en blijk zwanger van een tweeling :) (nu 9+3) ...
Wat toevallig zelfde geboortejaar !! En ook gefeliciteerd!! Ik ben heel klein van stuk (158) ik zag bij 7 weken al een buikje, toen al stiekem een gedachte van o jee toch geen 2?! Maar nooit van durven dromen, echt bijzonder ❤️

4 jaar geleden

Merken winkels niet echt, heb wel veel mooie zwangerschapskledij op ASOS ge ...
Asos nog niet aan gedacht, ga zeker ff kijken thanx

4 jaar geleden

Reactie op MissSaph84

Wat toevallig zelfde geboortejaar !! En ook gefeliciteerd!! Ik ben heel kle ...
Ja, ik vind het ook heel bijzonder! Was wel even schrikken, maar heb me nu al gehecht aan die twee kleine frummeltjes! ❤❤

4 jaar geleden

Nu in coronatijd wat items besteld via zalado, groot assortiment ze hebben een filter 'positiekleding' alle zwangerschapsmerken goedkoop en wat duurder. Broeken van noppies zitten echt top vind ik. Ziet er ook precies als een normale broek uit.

4 jaar geleden

H&m

4 jaar geleden

Asos, H&m

4 jaar geleden

Reactie op Evoorbaby

Nu in coronatijd wat items besteld via zalado, groot assortiment ze hebben ...
Hoe is de levertijd daar? En hoe gaat dat evt met retouren? Is dat makkelijk bij zalando?

4 jaar geleden

Vrouwen die wat bij asos hebben gekocht met een maatje meer? Ik durf t niet te bestellen omdat ik niet weet hoe t valt..

4 jaar geleden

Reactie op chantalll-24

Vrouwen die wat bij asos hebben gekocht met een maatje meer? Ik durf t niet ...
Nee wel bij Limango. Maat 46 valt ook echt al 46 alleen in het vest is er nu al geen groeiruimte meer. Broek rok en jurkje wel

4 jaar geleden

Ik heb gisteren ook te horen gekregen dat ik zwanger ben van een tweeling 😍 ik moet me kleding nu al aanpassen haha. Lees hier wat tips dus ga ook even een kijkje nemen! Heb nog wel 2 broeken van me vorige zwangerschap maar droeg toen nog mijn eigen bovenkleding.. Denk dat ik daar nu wel iets anders voor moet hebben🙄

4 jaar geleden

Seraphine! Super leuke (wel prijzige kleding) Zalando, wehkamp, esprit, mamalicious!! Heb zelf ook vanalles besteld em krijg ik vandaag binnen! Erg benieuwd😁

4 jaar geleden

Reactie op MGG

Hoe is de levertijd daar? En hoe gaat dat evt met retouren? Is dat makkelij ...
Levertijd 3-5 dagen meestal. Retourneren is heel simpel. Een retouretiket zit in de doos. Er zit zelfs een plakstrip aan de doos om het dicht te maken. Dat gaat allemaal heel makkelijk, nog nooit problemen mee gehad en al heel vaak besteld.