89 Reacties

3 jaar geleden

Hoi! Heb je toevallig Facebook? Ik volg daar een groep genaamd “traktatie ideeën”. Komen echt leuke dingen voorbij. Misschien een tip :-)

3 jaar geleden

Reactie op Carly90

Hoi! Heb je toevallig Facebook? Ik volg daar een groep genaamd “traktatie i ...
Aaa top! Onwijs bedankt ga zeker even kijken

3 jaar geleden

Ik zat te denken aan een uitdeelboekje. Te koop bij het blauwe mannetje. En dan evt een leuk gift tasje eromheen (te halen bij de wibra) Een collega van mij had die tasjes gehaald en doet er een badeendje in. Die kleintjes te koop bij de bigbazar.

3 jaar geleden

Ik drukte te snel op versturen. Trakteren doe ik niet aan, Er zijn er zoveel met allergieën ed als ze nog zo mini zijn. En dat vind ik dan weer sneu als de een wel wat krijgt en de andere niks. Dus ik doe dus wat ik hierboven zei :)

3 jaar geleden

Deze had mijn dochter laatst gekregen. Stoepkrijt met een geplastificeerde foto van de jarige en zat een doosje rozijntjes bij

3 jaar geleden

Ik zal de mijne binnekort eens maken maar ik had bedacht een Voorleesboekje en een manderijntje als nijntje versierd (servet erom en oren erop geplakt en oogjes en snuitje erop getekend) en een doosje rozijntjes, en daar maak ik een mooi pakketje van

3 jaar geleden

Ik doe voor bij de gastouder het volgende. De dag dat hij er weer is na zijn verjaardag voor de kindjes cupcakes en ze krijgen allemaal een traktatie

3 jaar geleden

Ik kreeg laatst deze website doorgestuurd van een vriendin: https://www.mamaliefde.nl/traktatie-school-gezond-leuk-makkelijk-kindertraktatie-verjaardag/

3 jaar geleden

Wij trakteren morgen badeendjes met rozijnen 😄

3 jaar geleden

De slabbetjes zijn versleten dus ga er 10 laten borduren met de naam van KDV. En voor de kindjes gewoon een traktatie zakje met een mandarijntje en een speelgoedje van de action. Maar heb nog wel enkele maandjes. Om het uit te werken.

3 jaar geleden

Deze ideeën had ik al opgeslagen op Pinterest

3 jaar geleden

Ik ga dit maken voor bij de gastouder

3 jaar geleden

Zoiets

3 jaar geleden

Zo heb ik ze gemaakt nog 17 te gaan

3 jaar geleden

Vandaag uitgedeeld

3 jaar geleden

Hier gaat ze maandag trakteren 🥰. Bellenblaas met achterop een doosje rozijnen. (Fingers crossed dat ze maandag weer mag komen want ze is verkouden🤞🏻)

3 jaar geleden

Heb deze gemaakt en dan komt er een zakje met wat lekkers in de bek (tussen de wasknijper)

3 jaar geleden

Wij hadden dit gemaakt, met een danoontje aan de onderkant. Kijk even op typischmies.nl. Staat echt hele leuke traktatie ideeën op!

3 jaar geleden

Deze gemaakt voor de juffrouws

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Deze gemaakt voor de juffrouws
Hoe heb je dit gedaan?