89 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Ien82
Hoi hoi wat leuke traktaties 馃榿 bij ons op het kdv zorgt het kdv zelf voor ...
Ja ik ben ook wel benieuwd wat te doen voor de leidsters, hier nl wel 1 mentorleidster maar wel 7 andere. Dus een cadeautje vind ik te gek. Maar niets doen ook
3 jaar geleden
Reactie op Marielleolthof
Ja ik ben ook wel benieuwd wat te doen voor de leidsters, hier nl wel 1 men ...
Ja dat heb ik dus ook. eerst dacht ik, oke we hoeven niks te regelen maar nu de dag nadert denk ik misschien toch iets kleins te geven, maar wat..en het is maandag al 馃檲馃き
3 jaar geleden
Reactie op Ien82
Ik ga dit wel doen, gewoon wat lekkers. Met een lief kaartje. Ik ben echt heel blij met ze, dus dat verdienen ze zeker! Misschien iets van mini chocolaatjes. Sommige houden niet zo van eten krijgen, maar bij ons zijn ze heel blij ermee. 馃槀
3 jaar geleden
Reactie op Ien82
Ja inderdaad. Voor onze dochtertje zijn ze ook superlief 馃グ ik ga het dit ...
Tip: action heeft nu veel mini's. Merci, toblerone, Ferrer Rocher etc 鈽猴笍
3 jaar geleden
Reactie op Ien82
Ik geef maandag een doosje luxe bonbons van de AH erbij. Chocola maak je vrouwen (bijna) altijd blij mee toch? ;)
Op de dag van de leidster heb ik ze allemaal (7 dames) al een kleine attentie met kaartje met persoonlijk berichtje en bedankje gegeven. Maar van 1 iemand reactie op gehad dus vind t nu wel goed zo馃槈.
3 jaar geleden
Reactie op Ien82
Ook een leuk idee ja van de bonbons馃槈 en prima toch, het gaat ook om het ge ...
Zo is 鈥榯. Iedereen moet doen waar die zich goed bij voelt. Ik vind t fijn om ze te laten weten dat ik ze waardeer. Ik doe t ze niet na met al die huilende babies dag in dag uit馃槈.
3 jaar geleden
Emily heeft kleine boekjes uitgedeeld. Leuke dingen worden er uitgedeeld!
3 jaar geleden
Reactie op Ien82
We hebben ook een doosje luxe bonbons en speculaas koekjes getrakteerd aan ...
Leuk! Bij onze leidsters ook馃槉