89 Reacties

3 jaar geleden

Matteo heeft dit getrakteerd. Een boekje van nijntje met een mandarijn. Heel simpel, maar leuke reacties op gehad!

3 jaar geleden

.

3 jaar geleden

Met een danoontje erin en een doosje rozijntjes

3 jaar geleden

Feestelijke mandarijntjes 馃槃

3 jaar geleden

Hoi hoi wat leuke traktaties 馃榿 bij ons op het kdv zorgt het kdv zelf voor de traktaties... Zijn hier ook moeders die wat extra geven. Bijv aan de leidsters? Ik weet het eigenlijk niet zo goed. Of is dat gek?

3 jaar geleden

Reactie op Ien82

Hoi hoi wat leuke traktaties 馃榿 bij ons op het kdv zorgt het kdv zelf voor ...
Ja ik ben ook wel benieuwd wat te doen voor de leidsters, hier nl wel 1 mentorleidster maar wel 7 andere. Dus een cadeautje vind ik te gek. Maar niets doen ook

3 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Ja ik ben ook wel benieuwd wat te doen voor de leidsters, hier nl wel 1 men ...
Ja dat heb ik dus ook. eerst dacht ik, oke we hoeven niks te regelen maar nu de dag nadert denk ik misschien toch iets kleins te geven, maar wat..en het is maandag al 馃檲馃き

3 jaar geleden

Reactie op Ien82

Ik ga dit wel doen, gewoon wat lekkers. Met een lief kaartje. Ik ben echt heel blij met ze, dus dat verdienen ze zeker! Misschien iets van mini chocolaatjes. Sommige houden niet zo van eten krijgen, maar bij ons zijn ze heel blij ermee. 馃槀

3 jaar geleden

Ik ga dit wel doen, gewoon wat lekkers. Met een lief kaartje. Ik ben echt h ...
Ja inderdaad. Voor onze dochtertje zijn ze ook superlief 馃グ ik ga het dit weekend regelen, niks doen voelt niet goed . Thanks nog 馃槉

3 jaar geleden

Reactie op Ien82

Ja inderdaad. Voor onze dochtertje zijn ze ook superlief 馃グ ik ga het dit ...
Tip: action heeft nu veel mini's. Merci, toblerone, Ferrer Rocher etc 鈽猴笍

3 jaar geleden

Tip: action heeft nu veel mini's. Merci, toblerone, Ferrer Rocher etc 鈽猴笍
Ooh thanks voor de tip 馃グ

3 jaar geleden

Reactie op Ien82

Ik geef maandag een doosje luxe bonbons van de AH erbij. Chocola maak je vrouwen (bijna) altijd blij mee toch? ;) Op de dag van de leidster heb ik ze allemaal (7 dames) al een kleine attentie met kaartje met persoonlijk berichtje en bedankje gegeven. Maar van 1 iemand reactie op gehad dus vind t nu wel goed zo馃槈.

3 jaar geleden

Ik geef maandag een doosje luxe bonbons van de AH erbij. Chocola maak je vr ...
Ook een leuk idee ja van de bonbons馃槈 en prima toch, het gaat ook om het gebaar toch? Thanks voor de tip 馃 genoeg traktaties om uit te kiezen 馃槉

3 jaar geleden

Reactie op Ien82

Ook een leuk idee ja van de bonbons馃槈 en prima toch, het gaat ook om het ge ...
Zo is 鈥榯. Iedereen moet doen waar die zich goed bij voelt. Ik vind t fijn om ze te laten weten dat ik ze waardeer. Ik doe t ze niet na met al die huilende babies dag in dag uit馃槈.

3 jaar geleden

Wij zijn gaan vissen met rozijntjes. Elk kindje had meteen beet!

3 jaar geleden

Wat leuk! Wij gaan morgen trakteren

3 jaar geleden

Emily heeft kleine boekjes uitgedeeld. Leuke dingen worden er uitgedeeld!

3 jaar geleden

Zo is 鈥榯. Iedereen moet doen waar die zich goed bij voelt. Ik vind t fijn o ...
We hebben ook een doosje luxe bonbons en speculaas koekjes getrakteerd aan de leidsters, ze vielen goed in de smaak 馃槉

3 jaar geleden

Reactie op Ien82

We hebben ook een doosje luxe bonbons en speculaas koekjes getrakteerd aan ...
Leuk! Bij onze leidsters ook馃槉

3 jaar geleden

Mandanijntjes 馃槀