5 Reacties

3 jaar geleden

Geen ervaring, sorry. Ik heb wel wat eczeem wat komt en gaat op mijn hand. Ik smeer dit nu in met handcreme of bepanthen eczeemcreme

3 jaar geleden

Ik had/heb deze zwangerschap ook enorm last van eczeem op mijn borsten. Zo veel jeuk en pijn dat ik alles open krabte. Huisarts raadde Cetomacrogol creme aan. Kun je gewoon bij de drogist kopen en zitten geen schadelijke stoffen in. Gebruik het nu elke ochtend en avond en heb zo veel minder last! Kan het zeker aanraden om te proberen 馃槉

3 jaar geleden

Dames ik denk dat dit atopisch eczeem is. Ik had er eerder nooit van gehoord het schijnt zwangerschaps eczeem te zijn mijn hele handen zitten onder vind het zo erg. Heb 2cremetjes van de huisarts gekregen 1tje heet: hydrocortisonacetaat en de andere is een hele vettige vaseline en het helpt een beetje tegen de jeuk maar niet tegen de eczeem merk ik. Hoop zo dat het bij ons allen overgaat!

3 jaar geleden

Reactie op A-KH

Dames ik denk dat dit atopisch eczeem is. Ik had er eerder nooit van gehoor ...
Ik heb het ook, alleen dan van mn enkels tot aan mn nek... helemaal onder, kan niet meer slapen van de jeuk. 馃槬 tot nu toe werken de zalfjes van de huisarts bij mij nog voor geen meter. Hopelijk bij jou wel 馃槝