25 Reacties

3 jaar geleden

Onze zoon heet Nathan en als onze 1e een meisje was geweest had ze Sophia geheten! Olivia vind ik ook heel mooi.

3 jaar geleden

Ohhh wat vind ik Leyla leuk ❤ op mijn lijst stonden Olivia en Olivier ook dus ja die vind ik ook heel leuk. Wij willen ook een naam die niet al te veel voorkomt.. 😍

3 jaar geleden

Reactie op NatasU

Onze zoon heet Nathan en als onze 1e een meisje was geweest had ze Sophia g ...
Ook mooi, Nathan!!

3 jaar geleden

Reactie op Isabelle1

Ohhh wat vind ik Leyla leuk ❤ op mijn lijst stonden Olivia en Olivier ook d ...
Hihi 😁 wij dachten, als het dan afgekort wordt door de vriendjes, wordt het Leo en Ollie 😁😁

3 jaar geleden

Onze tweeling heet Vince en Aiden.

3 jaar geleden

Ons zoontje heet Lev😊

3 jaar geleden

Ons neefje heet Nino. Misschien is dat nog wat?

3 jaar geleden

Mijn dochter heet Jada en dan niet op z'n engels uitspreken 😜 dus gewoon zoals je het schrijft. Leyla ook heel leuk!

3 jaar geleden

Reactie op Michelle C

Mijn dochter heet Jada en dan niet op z'n engels uitspreken 😜 dus gewoon ...
Ohja vind ik ook mooi!

3 jaar geleden

Reactie op Michelle C

Mijn dochter heet Jada en dan niet op z'n engels uitspreken 😜 dus gewoon ...
Wat grappig! Dit wou ik ook zeggen 😃 ons dochtertje heet ook Jada op zn Nederlands uitgesproken. Ben nog nooit iemand anders tegengekomen die ook zo heet 😊

3 jaar geleden

als we een meisje krijgen word het Soof en een jongen Dirk. niet heel apart maar je hoort deze namen niet 20x op een dag 😂

3 jaar geleden

ik ken trouwens zelf al 5 leyla's.

3 jaar geleden

Reactie op Eshet

Wat grappig! Dit wou ik ook zeggen 😃 ons dochtertje heet ook Jada op zn Ne ...
Oh wauw! Ik ook niet! Super leuk 😁

3 jaar geleden

Reactie op SindsDien

ik ken trouwens zelf al 5 leyla's.
Echt? Ik niemand.. geen veel voorkomende naam in België, denk ik toch

3 jaar geleden

Leander mooie naam! Persoonlijk vind ik Leyla het mooist bij Leander. Zelf vind ik Matteo ook erg mooi en Mattia, verder Ada (laatste Engels uitgesproken) ook mooi. Misschien Nova, Liv, Elin, Era, Sofia, Mae. Dominic (Engels uitgesproken) Mijn oudste van 18 heet Mila Jada en mijn jongste van 12 heet Lana Liv. Ik neig naar Mattia James of Dean Luca/Dean Dominic en voor een meisje Ada Mae, Elin Nova...... Vrijdag afspraak voor geslachts bepaling..... Succes met namen zoeken😊

3 jaar geleden

Reactie op Tara Diantha

Leander mooie naam! Persoonlijk vind ik Leyla het mooist bij Leander. Zelf ...
Dankje 😄 wauw Mila Jada, knap!!

3 jaar geleden

Onze dochter van 3,5 heet Leyla en zijn nog steeds super blij met haar naam, krijgen er ook nog steeds complimenten over Dus aanrader!! 🤩👍🏼❤

3 jaar geleden

Reactie op BabyboyNovember

Onze dochter van 3,5 heet Leyla en zijn nog steeds super blij met haar naam ...
Heel fijn om te horen, want staat totnutoe op nr 1 😀

3 jaar geleden

Ik vind Nova een hele mooie aparte naam voor een meisje!

3 jaar geleden

Mijn collega is pas bevallen van een meisje Olivia. Ik vind het een super naam. Zo leuk en lief te gelijk. Ik weet nog niet wat ik krijg. We gaan kijken met de 20 weken echo. Zelf heb ik een heel ander meisjes naam in gedacht. Ik vind een jongens naam zo moeilijk. Ik zoek me rot. Ik had al een jongens naam maar dat heeft weer een oud collega ingepikt. Nog nooit uitgesproken hoor. Maar het voelt wel zo.